Nejžádanější funkce dokončena: SPOLEČNÝ SKLAD PRODUKTŮ

Čvn 13, 2019
881 Zobrazeno
6 Comments

Máte více e-shopů v různých jazykových mutacích a už vás nebaví ručně aktualizovat sklad? Máme pro vás dobrou zprávu! Dnešním dnem spouštíme novou funkci společný sklad, kterou budeme i nadále vyvíjet o nové možnosti. Jak tato funkce funguje si ukážeme nyní.

Funkci můžete aktivovat v sekci E-shop – Nastavení eshopu – Společný sklad.

Dostáváme se do nastavení, kde nalezneme tlačítko pro aktivaci společného skladu a přehled e-shopů.

V přehledu e-shopů vidíme veškeré e-shopy, které mají stejný přihlašovací e-mail.

Modře podsvícený řádek je e-shop ve kterém se nyní nacházíte.

V jednotlivých sloupcích naleznete:

Název e-shopu – pokud máte k e-shopu přiřazenou vlastní doménu, zobrazí se její název. Pokud doménu přiřazenou nemáte, zobrazí se název systémový.

Systém – zde vidíte na jakém systému je e-shop založený. Jednoduše tak poznáte jazykovou mutaci e-shopu.

Skupina – sklady lze rozdělit do jednotlivých skupin. Pokud tedy máte více e-shopů pod jedním přihlašovacím e-mailem a na některých prodáváte oblečení a na zbytku elektro, můžete si nastavit společný sklad pro oblečení a zvlášť společný sklad pro elektro. Ve sloupci skupina pak vidíte v jakém společném skladu se e-shop nachází.

Stav – zde naleznete zda má daný e-shop společný sklad s jiným e-shopem (propojení nastaveno) či nikoliv (propojení nenastaveno)

Vrátíme se zpět do záložky Nastavení.

Než aktivujeme společný sklad vytvoříme si skupinu pomocí ikony “+”.

Zadáme název skupiny například “Papirove krabice” a stiskneme tlačítko “přidat“.

Nyní již aktivujeme propojení skladů a to do skupiny “papirove krabice”, kterou jsme si vytvořili.

V přehledu spárovaných e-shopů nyní vidíme, že je e-shop propojen a je nyní nastaven jako hlavní.

Pokud tedy budeme připojovat další e-shopy, máme možnost data aktualizovat z hlavního e-shopu nebo z e-shopu, který do skupiny přidáváme. Pokud bychom zvolili aktualizaci z nově přidaného e-shopu, automaticky se tento e-shop stane hlavním pro případné další napojení e-shopů.

Ukážeme si, jak tedy k prvnímu e-shopu připojit sklad z druhého e-shopu. Přepneme se do druhého e-shopu, který chceme propojit.

Vrátíme se do sekce E-shop – Nastavení eshopu – Společný sklad.

Zatrhneme možnost “Aplikovat změnu skladu na spárované eshopy ve skupině” a vybereme skupinu “Papirove krabice“.

Po stisknutí tlačítka “Uložit změny” se zobrazí nabídka:

První možností tedy aktualizujeme sklad z hlavního e-shopu jak jsme si vysvětlovali výše případně druhou možností aktualizujeme sklad z nově přidaného e-shopu. Ponecháme první možnost a klikneme na tlačítko zvolit.



Po ukončení synchronizace již vidíme, že se nám e-shopy propojili do společného skladu se skupinou “Papirove krabice”.

Nyní když zákazník zakoupí zboží na jednom z e-shopů, odečte se zboží ze skladu i na druhém propojeném e-shopu. Případně naskladníme-li zboží v administraci na jednom e-shopu, naskladní se nám i na e-shopu druhém.

Může se stát, že budete chtít e-shop ze společného skladu odstranit. Stačí tedy jednoduše pouze odtrhnout možnost “Aplikovat změnu skladu na spárované eshopy ve skupině“. Tato možnost tedy nebude zatržena a uložit změny.

Věnujte pozornost těmto upozorněním!

1) Párování produktů mezi jednotlivými sklady funguje na základě čísla produktu. Zkontrolujte, zda máte na všech propojených e-shopech čísla produktů shodná. Pokud na jednom e-shopu budete mít produkt s názvem Krabice a číslem 157 a na druhém e-shopu produkt Lepící páska s číslem 157, bude systém považovat výrobky za shodné.

2) Společné sklady můžete aktivovat pouze pokud máte variantu skladu číslo 4 nebo 5. Variantu skladu nastavíte v sekci E-shop – Nastavení eshopu – Varianty skladu.

3) Pokud máte nastaveno, že se zboží ze skladu odečte až po potvrzení objednávky z vaší strany, zboží se odečte ze skladu (ze všech propojených e-shopů) až po potvrzení objednávky.

4) Pokud založíte produkt na jednom e-shopu, musíte jej založit i na propojených e-shopech. Prozatím probíhá pouze aktualizace skladových zásob nikoliv zakládání nových produktů.

5) Funkce je podporována i pro CSV import a import z účetních systémů. Pro univerzální import funkce podporována není, neboť lze nastavit stejný univerzální import i na dalším e-shopu a aktualizovat sklad rovnou na něm (došlo by k duplicitní funkčnosti)

6) Funkce není podporována v případě vyvolání zálohy. Eshop je pak potřeba pro srovnání skladu odpárovat a znovu spárovat s ostatními.

7) Pokud je na eshopu aktivována funkce “sčítání skladu hlavního produktu z variant”, je potřeba mít na všech spárovaných e-shopech založeny k produktům identické varianty, jinak se nemusí součet skladu hlavního produktu na jednotlivých e-shopech shodovat.

 

Může vás zajímat

10 tipů jak se připravit na Vánoce
WEBAREAL
0 shares294 views
WEBAREAL
0 shares294 views

10 tipů jak se připravit na Vánoce

Bohemiasoft - Srp 22, 2019

Máme teprve srpen, ale příprava na Vánoce by již měla být v plném proudu. Samozřejmě to platí především pro obchody…

Vylepšili jsme automatická avíza
WEBAREAL
0 shares559 views11
WEBAREAL
0 shares559 views11

Vylepšili jsme automatická avíza

Bohemiasoft - Srp 19, 2019

Vaši zákazníci jistě ocení, pokud je budete informovat o stavu objednávky. Informovat je můžete nejen o přípravě a odeslání zásilky.…

Úprava zobrazení počtu kusů na e-shopu
WEBAREAL
0 shares454 views
WEBAREAL
0 shares454 views

Úprava zobrazení počtu kusů na e-shopu

Bohemiasoft - Srp 15, 2019

U varianty skladu 4 a 5 jste si nyní mohli zvolit pouze přesné zobrazení počtu kusů produktu v detailu zboží.…

6 Responses

  1. Dobrý deň.
    Skvelé! Tešíme sa, že ste sa na to dali, veľmi nám to pomôže. Veľmi by sme ocenili, ak by ste pridali možnosť pri synchronizácii skladových zásob aj spočítanie počtu kusov produktov z oboch eshopov. My ich máme momentálne rozdelené a pravidelne počty kusov prehadzujeme.
    Vďaka!

    Odpovědět
    • Dobrý den,

      jsme moc rádi, že se Vám nová funkce líbí. Děkujeme za podnět ke zlepšení. Předám Váš návrh na naše vývojové oddělení. Uvidíme, co se bude dát dělat. 🙂

      Odpovědět
  2. Je tato funkcia nejakym sposobom mozna vyuzit v pripade, ze mam dva eshopy (presne rovnaky sortiment) ale nevyuzivam sklad na presny pocet kusov. Vyuzivam variantu 2 (Zobrazovať “sklade ÁNO / NIE” -> produkt NIE JE skladom = NELZE OBJEDNAŤ)
    Ak v jednom eshope zadam, ze produkt nie je skladom, tak by sa takisto zmena prejavila v druhom eshope.
    Alebo tato funkcia funguje iba na pocet kusov na sklade.

    Odpovědět
    • Dobrý den,

      funkci lze využívat opravdu pouze u varianty skladu 4 nebo 5. Nelze tedy využít na varianty skladu 1 až 3.

      Odpovědět
  3. Super funkcia, ktorú je potrebné zdokonalit o “prioritný shop/sklad” a v tomto editovať produkty a jeho počet s tým, že podobne ako v kategóriách, tento produkt už len priradím do konkrétnych shopov, kde ich chcem mať.

    Príklad:
    Chcem mať spoločný eshop LORIA.sk (prioritný) pre značky EMIPO, STIL, BAGMASTER …. atď.
    Vytvorím produkt “EMIPO Školský batoh Butterfly” v prioritnom shope/sklade LORIA.sk a dám počet 10 ks.
    Tento produkt následne priradím aj do shopu Emipo.sk (zaradený do skupiny), tzn. budem produkt mať v Loria.sk a súčasne aj Emipo.sk

    Odpovědět
    • Dobrý den,

      prozatím se jedná opravdu pouze o BETA verzi, která se bude postupně rozvíjet. Funkci kterou popisujete máme určitě také v plánu. Věříme, že společný sklad dovedeme k dokonalosti 🙂

      Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Srpen 2019
Po Út St Čt So Ne
« Čvc    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031