Nejžádanější funkce dokončena: SPOLEČNÝ SKLAD PRODUKTŮ

Čvn 13, 2019
440 Zobrazeno
4 Comments

Máte více e-shopů v různých jazykových mutacích a už vás nebaví ručně aktualizovat sklad? Máme pro vás dobrou zprávu! Dnešním dnem spouštíme novou funkci společný sklad. Prozatím se jedná pouze o BETA verzi, kterou budeme i nadále vyvíjet o nové možnosti. Jak tato funkce funguje si ukážeme nyní.

Funkci můžete aktivovat v sekci E-shop – Nastavení eshopu – Společný sklad.

Dostáváme se do nastavení, kde nalezneme tlačítko pro aktivaci společného skladu a přehled e-shopů.

V přehledu e-shopů vidíme veškeré e-shopy, které mají stejný přihlašovací e-mail.

Modře podsvícený řádek je e-shop ve kterém se nyní nacházíte.

V jednotlivých sloupcích naleznete:

Název e-shopu – pokud máte k e-shopu přiřazenou vlastní doménu, zobrazí se její název. Pokud doménu přiřazenou nemáte, zobrazí se název systémový.

Systém – zde vidíte na jakém systému je e-shop založený. Jednoduše tak poznáte jazykovou mutaci e-shopu.

Skupina – sklady lze rozdělit do jednotlivých skupin. Pokud tedy máte více e-shopů pod jedním přihlašovacím e-mailem a na některých prodáváte oblečení a na zbytku elektro, můžete si nastavit společný sklad pro oblečení a zvlášť společný sklad pro elektro. Ve sloupci skupina pak vidíte v jakém společném skladu se e-shop nachází.

Stav – zde naleznete zda má daný e-shop společný sklad s jiným e-shopem (propojení nastaveno) či nikoliv (propojení nenastaveno)

Vrátíme se zpět do záložky Nastavení.

Než aktivujeme společný sklad vytvoříme si skupinu pomocí ikony “+”.

Zadáme název skupiny například “Papirove krabice” a stiskneme tlačítko “přidat“.

Nyní již aktivujeme propojení skladů a to do skupiny “papirove krabice”, kterou jsme si vytvořili.

V přehledu spárovaných e-shopů nyní vidíme, že je e-shop propojen a je nyní nastaven jako hlavní.

Pokud tedy budeme připojovat další e-shopy, máme možnost data aktualizovat z hlavního e-shopu nebo z e-shopu, který do skupiny přidáváme. Pokud bychom zvolili aktualizaci z nově přidaného e-shopu, automaticky se tento e-shop stane hlavním pro případné další napojení e-shopů.

Ukážeme si, jak tedy k prvnímu e-shopu připojit sklad z druhého e-shopu. Přepneme se do druhého e-shopu, který chceme propojit.

Vrátíme se do sekce E-shop – Nastavení eshopu – Společný sklad.

Zatrhneme možnost “Aplikovat změnu skladu na spárované eshopy ve skupině” a vybereme skupinu “Papirove krabice“.

Po stisknutí tlačítka “Uložit změny” se zobrazí nabídka:

První možností tedy aktualizujeme sklad z hlavního e-shopu jak jsme si vysvětlovali výše případně druhou možností aktualizujeme sklad z nově přidaného e-shopu. Ponecháme první možnost a klikneme na tlačítko zvolit.



Po ukončení synchronizace již vidíme, že se nám e-shopy propojili do společného skladu se skupinou “Papirove krabice”.

Nyní když zákazník zakoupí zboží na jednom z e-shopů, odečte se zboží ze skladu i na druhém propojeném e-shopu. Případně naskladníme-li zboží v administraci na jednom e-shopu, naskladní se nám i na e-shopu druhém.

Může se stát, že budete chtít e-shop ze společného skladu odstranit. Stačí tedy jednoduše pouze odtrhnout možnost “Aplikovat změnu skladu na spárované eshopy ve skupině“. Tato možnost tedy nebude zatržena a uložit změny.

Věnujte pozornost těmto upozorněním!

1) Párování produktů mezi jednotlivými sklady funguje na základě čísla produktu. Zkontrolujte, zda máte na všech propojených e-shopech čísla produktů shodná. Pokud na jednom e-shopu budete mít produkt s názvem Krabice a číslem 157 a na druhém e-shopu produkt Lepící páska s číslem 157, bude systém považovat výrobky za shodné.

2) Společné sklady můžete aktivovat pouze pokud máte variantu skladu číslo 4 nebo 5. Variantu skladu nastavíte v sekci E-shop – Nastavení eshopu – Varianty skladu.

3) Pokud máte nastaveno, že se zboží ze skladu odečte až po potvrzení objednávky z vaší strany, zboží se odečte ze skladu (ze všech propojených e-shopů) až po potvrzení objednávky.

4) Pokud založíte produkt na jednom e-shopu, musíte jej založit i na propojených e-shopech. Prozatím probíhá pouze aktualizace skladových zásob nikoliv zakládání nových produktů.

5) Funkce je podporována i pro CSV import a import z účetních systémů. Pro univerzální import funkce podporována není, neboť lze nastavit stejný univerzální import i na dalším e-shopu a aktualizovat sklad rovnou na něm (došlo by k duplicitní funkčnosti)

6) Funkce není podporována v případě vyvolání zálohy. Eshop je pak potřeba pro srovnání skladu odpárovat a znovu spárovat s ostatními.

7) Pokud je na eshopu aktivována funkce “sčítání skladu hlavního produktu z variant”, je potřeba mít na všech spárovaných e-shopech založeny k produktům identické varianty, jinak se nemusí součet skladu hlavního produktu na jednotlivých e-shopech shodovat.

 

Může vás zajímat

EXPANDUJTE S ESHOPEM DO ZAHRANIČÍ
WEBAREAL
0 shares36 views
WEBAREAL
0 shares36 views

EXPANDUJTE S ESHOPEM DO ZAHRANIČÍ

bohemiasoft - Čvn 18, 2019

Víte že Webareal disponuje 9 jazykovými mutacemi? A nejde jen o prostý překlad systému, ale všechny mutace jsou lokalizovány pro…

Facebook messenger
WEBAREAL
0 shares269 views
WEBAREAL
0 shares269 views

Facebook messenger

Bohemiasoft - Kvě 24, 2019

Facebook je stále jedna z nejpopulárnějších sociálních sítí a jen v Čechách jej využívá 5,2 milionu obyvatel. Využíváte tuto sociální síť k…

NOVÁ FACEBOOKOVÁ SKUPINA PRO PODNIKATELE – PŘIDEJTE SE
WEBAREAL
0 shares157 views
WEBAREAL
0 shares157 views

NOVÁ FACEBOOKOVÁ SKUPINA PRO PODNIKATELE – PŘIDEJTE SE

bohemiasoft - Kvě 15, 2019

Vytvořili jsme uzavřenou facebookovou skupinu pro všechny podnikatele a živnostníky "Podnikatelé sobě". Tato skupina bude především o sdílení podnikatelských zkušeností, výměně…

4 Responses

  1. Je tato funkcia nejakym sposobom mozna vyuzit v pripade, ze mam dva eshopy (presne rovnaky sortiment) ale nevyuzivam sklad na presny pocet kusov. Vyuzivam variantu 2 (Zobrazovať “sklade ÁNO / NIE” -> produkt NIE JE skladom = NELZE OBJEDNAŤ)
    Ak v jednom eshope zadam, ze produkt nie je skladom, tak by sa takisto zmena prejavila v druhom eshope.
    Alebo tato funkcia funguje iba na pocet kusov na sklade.

    Odpovědět
    • Dobrý den,

      funkci lze využívat opravdu pouze u varianty skladu 4 nebo 5. Nelze tedy využít na varianty skladu 1 až 3.

      Odpovědět
  2. Super funkcia, ktorú je potrebné zdokonalit o “prioritný shop/sklad” a v tomto editovať produkty a jeho počet s tým, že podobne ako v kategóriách, tento produkt už len priradím do konkrétnych shopov, kde ich chcem mať.

    Príklad:
    Chcem mať spoločný eshop LORIA.sk (prioritný) pre značky EMIPO, STIL, BAGMASTER …. atď.
    Vytvorím produkt “EMIPO Školský batoh Butterfly” v prioritnom shope/sklade LORIA.sk a dám počet 10 ks.
    Tento produkt následne priradím aj do shopu Emipo.sk (zaradený do skupiny), tzn. budem produkt mať v Loria.sk a súčasne aj Emipo.sk

    Odpovědět
    • Dobrý den,

      prozatím se jedná opravdu pouze o BETA verzi, která se bude postupně rozvíjet. Funkci kterou popisujete máme určitě také v plánu. Věříme, že společný sklad dovedeme k dokonalosti 🙂

      Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Červen 2019
Po Út St Čt So Ne
« Kvě    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930