V administraci vašich e-shopů naleznete anketu se seznamem 4 funkcí, které uvažujeme naprogramovat. O tom, kterou funkci pro vás skutečně připravíme, rozhodnete vy sami. Hlasovat mohou jen zákazníci v ostrém provozu, za každý e-shop pouze jednou – máte jeden hlas pro jednu funkci. Vyberte si preferovanou funkci, zahlasujte – my vítěznou funkci naprogramujeme a nasadíme. Tento způsob preferenčních výběrů budeme opakovat. Jakmile nasadíme jednu funkci, budete už moci hlasovat o funkci další. Vybírat do ankety budeme takové funkce, které budou přínosem pro všechny jazykové mutace, můžete tedy hlasovat z každého vašeho e-shopu, v každé jazykové mutaci.
V této první anketě můžete vybírat mezi těmito funkcemi :
- Více připojených obrázků k produktu
- Více variant k produktu
- Zobrazení ikony (informace) o zaplacené/neuhrazené objednávce v přehledu všech vašich objednávek
- Duplikace produktů včetně číselníku a jejich názvů
Děkujeme za spolupráci a pomoc s určením směru, kam se má systém Webareal dále ubírat.
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj e-shop a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj e-shop a začnite zarábať
Provizní program – propagujte WEBAREAL a získejte z každého nového eshopu 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook – sledujte co se u nás děje
Může vás zajímat
PREMIUM Black Friday 2024
bohemiasoft - Lis 28, 2024Připravili jsme pro vás premium služby na měsíc zdarma! Vyzkoušejte prémiové služby, které nejlépe zúročíte právě v průběhu vánoční sezóny.…
40 hodin záznamů z E-commerce day Bratislava za poloviční cenu
bohemiasoft - Lis 28, 2024V předchozích článcích jsme vás informovali o naší účasti na E-commerce day Bratislava. Zastoupili jsme naši platformu Webareal mezi ostatními…
Napojení na Base. – neomezeně produktů!
bohemiasoft - Lis 28, 2024Base. - velmi mocný nástroj, který má Webareal plně integrovaný, boří další hranice v použití... Pokud chcete váš Webareal během…
Nevím jestli dotaz patří sem..
Při přeceňování produktů nejde přeceñovat hromadně, třeba několik tisíc položek..
A pak ten úžasný postup přeceňování po stránkách kde je cca 80 stran 🙁 to je něco příšerného, dal bych to k vyzkoušení tomu vývojáři. Po přecenění stránky se totiž načte opět vždycky první strana … To je masakr. 🙁
Dobrý den,
pokud máte větší množství produktů, tak pro přeceňování doporučujeme používat CSV soubor. Vygenerujete si všechny produkty do tabulky, změníte cenu a pak vše nahrajete zpět.
CSV soubor si vygenerujete a nahrajete v sekci E-shop -> Import -> Hromadný import produktů.
David
Dobrý den, prosím je možno nasadit funkci-e :
1. DOTAZ K TOMUTO PRODUKTU – jednoduchý formulář, který odešle dotaz zákazníka na můj email s automatickou identifikací produktu-stránky ze které je dotaz zaslán?
2. DOPORUČTE ZNÁMÉMU – odešle odkaz na stránku-produkt, který chci někomu doporučit, aniž bych musel kopírovat link a posílat to přes email.
Děkuji předem
Dobrý den Michale,
moc děkujeme za návrhy na vylepšení. Jsou velice zajímavé. Předal jsem je na oddělení vývoje.
David
Dobrý deň,
veľmi by som ocenil funkciu pridania viac ako 3 číselníkov do produktu.
Dobrý den,
ano, požadavků na tuto úpravu máme celou řadu. Není to zcela jednoduchá úprava, ale plánujeme se na toto zaměřit.
Dobrý deň.
My by sme potrebovali sprehľadniť poštovné. Keďže máme aj veľkoobchodných zákazníkov a dosť často k nám zavítajú aj zákazníci z iných krajín EU, takže by sme uvítali, ak by si zákazník najprv vybral krajinu a až následne by eshop ponúkol poštovné, ktoré k danej krajine patrí. A tak isto, aby mali registrovaní veľkoobchodní zákazníci svoje poštovné a maloobchodní svoje. Teraz tam musíme mať poštu, kuriérsku spoločnosť a ešte iné poštovné pre veľkoobchod a ľudia klikajú krista-krížom…a ak by sme tam ešte dali zahraničné poštovné, tak to bude extrémne neprehľadné a miera opustených košíkov sa ešte zvýši.
Druhá vec – a myslím si že dosť základná – jazykové mutácie a spojenie viacerých eshopov, ktoré máme kvôli inej mene a inému jazyku. Je veľmi otravné v jednom kuse sledovať stav zásob na viacerých eshopoch a prehadzovať kusy z jedného na druhý – nehovoriac o vysokej chybovosti, ktorá takto vzniká.
A mať možnosť zapnúť si preklad do AJ aspoň cez google translator.
Ďakujeme!
Dobrý den,
mezinárodní poštovné – to je funkce, kterou prozatím neplánujeme. Ale poměrně velmi zapadá do našich dalších plánů. Zkuste nám jí připomenout po Novém roce, myslím že pak bychom na ní mohli najít čas a volné kapacity.
spojení eshopů – na propojení více administrací se bude pracovat hned po nasazení nové administrace.
společný sklad – máme mezi našimi úkoly, tomu se budeme určitě věnovat, ale je to trochu složitější funkce.
Děkuji za příspěvek.
Každý měsíc opravujeme na žádost zákazníků několik desítek faktur v tom smyslu, že první je na faktuře chybně jméno a pak až firma. Objednatelem je firma, nikoliv osoba která objednávku vystavila. Chce to jen prohodit polička, pak bude první firma (když nebude vyplněna, tak bude prázdné) a druhé bude jméno objednavatele.
Dobrý den, to by neměla být složitá úprava. Předal jsem kolegům z oddělení, kteří připravují plán nových úprav a vylepšení.
Dobrý večer, velice bych přivítala kdyby bylo možné , aby zákazník při vstupu na jakýkoliv váš e-shop mohl zacílit na jím požadované zboží. To znamená , aby si na úvodní stránce mimo parametry mohl vybrat zboží dle výrobce. Díky Š.D.
Dobrý den, děkujeme za tip. Předáno na příslušné oddělení.
Napadlo mě ještě.. Neplánujete sjednocení více eshopů v administraci? Alespoň co se objednávek týče.. Nějak propojit všechny eshopy, který uživatel má pomocí API klíče a v administraci objednávek by si mohl uživatel zaškrtnout, ze kterých eshopů chce objednávky zobrazit, jestli jen ten, ve kterém je, nebo další atd..?
ANO, ANO. Určitě ano, tato funkce je jednou z našich priorit.
Super! Určitě ji udělejte co nejdříve i ve vlastním zájmu – zvýší se Vám počet registrací, protože sám bych ještě další 2 eshopy chtěl, ovšem přepínat celkem mezi 5ti eshopy, to se mi už vážně nechce a nebudu jistě sám…
Dobry den,
preco sa pri produktoch ktore obsahuju varianty v prehlade produktov namiesto tlacitka „KUPIT“ nezobrazuje napr. „VYBRAT VARIANT“ alebo nieco podobne aby zakaznik vedel, ze tento produkt nejake varianty obsahuje. Kym ten produkt neotvory nema sa to ako dozvediet. Vsetky eshopy ktore maju taketo varianty to maju nejako oznacene… ( tuto funkciu mam na mysli pri novych variantoch )
Dobry den, Juliusi, to je určitě logický požadavek, děkuji. Předal jsem jej na naše oddělení, kde se rozhoduje o urgencích požadavků nebo jejich zařazení do ankety k výběru hlasováním.
Začal bych úplně jinak, myslím že v administraci (Bohemiasoft i Webreal) chybí dost základní věci ne jen pro zákazníky, ale pro provozovatele samotné. Denně s těmito věcmi pracujem a denně to „žere“ čas a shodl jsem se i s ostatnímy. Popíšu:
1. Výrobce – mohl by být viditelný i v objednávce v administraci, protože kdo má například tričko, kávu, autodíl atd pod jedným názvem a od 5ti výrobců, musí vždy před objednáním u dodavatele rozkliknout produkt v eshopu a podle ceny zjistit, co za výrobce má poslat nebo objednat.
2. Dopravce v administraci objednávek rozdělit! Kdo má 3 a více dopravců, musí se když řeší např. PPL prodírat všemi objednávkami, tak by vyfiltroval jen PPL, celkově by to bylo přehlednější, kdyby tam byly dvě kolonky, jedna o platbě (uhrazeno – neuhrazeno), druhá jestli jde o PPL, ČP, Intime atd..
3. Velká chyba, že chybí označení vytisklých faktur.. Jak mám vedět, když se mi faktury automaticky generují, které jsou už vytisklé a které ještě ne? Zeptejte se ostatních, jestli je baví značení na různé papírky, ukládání PDF apod.. Je problém, aby bylo například číslo faktury světlé a když se vytiskné, bylo výrazné?
4. A NEJDŮLEŽITĚJŠÍ VĚC V DNEĚŠNÍ DOBĚ! Jak dnes může chybět export objednávek do takového giganta, jako je PPL? U České pošty to lze, u PPL jste to za tolik let nenasadili……
Děkuji
Dobrý den,
děkuji za všechny 4 návrhy. Předal jsem ho na naše oddělení, které návrhy na nové funkce zpracovává a vyhodnocuje jejich prioritu. Ale opravdu to vidíme jako podnětné návrhy.
A ještě jedna funkce, opět pro uživatele, nyní, když s tím pracujeme jsem si na to vzpomněl..
Když označím např. 12 objednávek k exportu do ČP, vygeneruje se mi soubor a poté se musím vracet do administrace, kde je musím jednu po druhé hledat a označovat, abych jim odeslal „OBJEDNÁVKA VYŘÍZENÁ“, co takhle pod tím souborem mít volbu, co těmto zákazníkům rovnou odeslat nebo alespoň tlačítko zpět, kde budou tyto objednávky STÁLE označeny. Když dáme zpět teď, musíme je opět dohledávat.
Děkuji
Děkujeme za tip. Předáno na příslušné oddělení.
Mě zase chybí v zákaznické sekci položka sledovací číslo, přepravní služba apod. Zákazník si tak kdykoliv zpětně může (a i já) zkontrolovat pod jakým číslem a službou mu byla objednávka zaslána. Teď je ta nabídka velmi strohá, určitě by se na ní mělo zapracovat. Dále pak v objednávkovém formuláři do políček např. telefon přidat algoritmus ktreý by hlídal aby se skutečně napsalo číslo a nic jiného.
Dobrý den, uvažujete o zavedení věrnostního systému?
– Nákup za body
– Možnost nákupu jen za body (bez zobrazení ceny v penězích)
– Zobrazení počtu nasbíraných bodů v účtu registrovaného uživatele
– Možnost pojmenovat body vlastním názvem (tak jako měnu)
– Možnost přepočtu kurzu bod : měna, kolik bodů dostane za jakou sumu
– Možnost platit body jako vlastním druhem měny
– Možnost body třídit do úrovní
Konkurenční systémy už věrnostní systémy většinou mají, některé méně, jiné více propracované. U Vás mi strašně moc chybí. Zaveďte také propracovaný věrnostní systém a budete jedničky!
Dobrý den, Jiří,
ano, na první verzi slevového věrnostního systému již delší dobu pracujeme. Dovolím si i odhadnout, že snad do konce června ho budeme mít hotový.
Prepáčte ale toto sľubujete odkedy mám u vás E-Shop a stále je to do konca mesiaca, do konca roka a tak. a to je od 1.4.2013 naposledy to bolo do konca roka potom že začiatkom a teraz do konca mesiaca ktorý už tiež skončil. Začínam pociťovať úbytok zákazníkov a mnohý sa sťažujú na to že iné eshopy tuto možnosť máju. Je pravda že pridávate kopu vylepšení, No podla mňa je táto najdôležitejšia a tiež som za body.
Dobrý den, máme slevový systém hotový. Ještě ladíme během závěrečného testování pár posledních chybek.
Nebylo by možné udělat též filtr u objednávek -město odběratele?
Dobrý den,
tento požadavek je velice ojedinělý a zatím o této úpravě neuvažujeme.
Dobrý den,
co mi chybí, je BLOG, který by byl součástí eshopu. Teď sice můžu psát články, ale vypadá to dost nepřehledně. MYslím, že nejsem sama, kdo by rád použil ke komunikaci se zákazníky o blogovací část, kde by mohl psát nejen o svých prodávaných produktech.
Děkuji
Dobrý den, Laďko,
o tom blogu přemýšlíme také čím dál více. Možná ho velmi brzo dáme do ankety a uvidíme na hlasování jaký bude zájem uživatelů.
Tato anketa je k nalezení také v aministraci e-shop rychle?, nebo ne?
Ne, tato anketa se týká pouze systému WEBAREAL.
To znamená, že funkci, která při tomto hlasování dostane nejvíc hlasů naprogramujete a nasadíte pouze na webareal a na eshop-rychle ne?
Ano, přesně tak. Vývoj obou systémů půjde každý svojí cestou.
Dobrý den, začal bych úplně základními funkcemi, které na e-shopu chybí a jsou zásadní:
1) možnost vytvoření blogu, třídění článků do kategorií a štítků, možnost výpisu novinek z horního menu
2) POP UP okno po přidání produktu do košíku (z nepochopitelných důvodů není zprovozněno na responzivních šablonách)
3) odpočet dopravy v košíku přímo v hlavičce (momentálně je až v dokončení objednávky)
To by zatím stačilo, zbytek příště 🙂
Dobrý den,
děkuji i za Váš návrh. Předal jsem ho také na naše oddělení, které návrhy na nové funkce zpracovává a vyhodnocuje jejich prioritu.
Dobry den, ja by som uvital moznost vkladania viacerych sucasne beziacich zliav na vygenerovany kupon. Momentalne je moznost vyuzivania len jednej akcie a to bud pre vsetky vyrobky alebo len pre konkretny vyrobok a za jednu percentualnu zlavu. Velmi by ma potesilo keby bola v buducnosti moznost vytvorit si sucasne viac roznych zliav na rozne vyrobky. Taktiez vsetci vieme ako v dnesnej dobe bezia zlavy kde da sa povedat ze zakaznik reaguje len na vyrobky oznacene nejakou vyskou percentualnej zlavy. Myslim ze nielen ja ale aj ini by sme radi uvitali keby bola moznost vkladania ikony s vyskou percentualnej zlavy do zoznamu vyrobkov kde by system automaticky vypocital percentualnu zlavu medzi povodnou a predajnou cenou a tuto vysku percentualnej zlavy by preniesol do okna hlavneho obrazku. Prosim skuste pouvazovat aj nad tymito upravami ktore myslim ze by vyuzivalo vela vasich zakaznikov.
Prajem pekny den
Jano
Dobrý den,
děkuji za návrh. Předal jsem ho na naše oddělení, které návrhy na nové funkce zpracovává a vyhodnocuje jejich prioritu.
Dobrý den,
my zase máme velký problém s tím, že nelze přímo z výpisu zboží nastavit počet produktů ke koupi a vložit do košíku. Je nutné jít přes detail produktu. V neresponzivních šablonách funkce je, ale z responzu zcela zmizela. To nás brzdí na přechod již doladěné responzivní šablony.
Dobrý den, Aleši,
v současné době připravujeme několik nových responzivních šablon. V řádu několika týdnů budeme nové šablony nasazovat. Zřejmě v jedné z nových šablon bude i tato funkce.
Do stávajících šablon toto přidávat nebudeme, protože mohlo by způsobit problémy uživatelům, kteří již mají tyto šablony nasazeny a vyladěny.
Dobry den,
tiez si myslim, ze je to zakladna funkcia a nemala by chybat ani v jednej zo sablon. V starych to bolo samozrejme a v novych to bude v jednej? Je to krok SPäŤ a nie vyvoj dopredu… 🙁 Prevadzkujem aj jeden velkoobchod a tam mi ta funkcia tiez velmi chyba. Zakaznik musi kazdy produkt otvorit a az tak vlozit viac produktov. Ked ich ma takto vybrat 100 ci viac tak to musi ist riadne na nervy.
Už jsme si tento úkol dali do nových šablon k zapracování.
Rad by som, ak by sa na Vašom systéme dalo doprogramovať dualne zobrazenie cien pre maloobchod a velkoobchod napriklad po prihlásení.
To tu Vážne chýba a určite nie som sám.
Ceny maloobchod / velkoobchod obvykle zákazníci řeší pomocí registrovaných uživatelů. Založí VO uživatele a přiřadí mu v sekce „Registrovaní uživatelé“ v políčku „Sleva v %“ libovolnou velkoobchodní slevu.
Po přihlášení vidí takový (velkoobchodní) uživatel již své snížené velkoobchodní ceny.
V ideainformeru jsou jednoznačně na špičce jiné funkce, než se zde nabízí. Nabízené funkce bohužel nebyly v původním systému na špici. Nicméně v Bohemiasoftu si je vybrali jako, ty mezi kterými se bude rozhodovat. Nechápu přesně jaký klíč si v BS použil…
Dobrý večer, Pavle, ano, anketa v administraci slouží opravdu pro určování priorit vývoje menších funkcí. Těch máme celou řadu a chceme dát šanci uživatelům, aby určili i jejich pořadí vývoje.
Poptávku po velkých a složitějších funkcích zjišťujeme pomocí ideainformeru, autorizovanými dotazy, od techniků a operátorek naší technické podpory. Bereme tedy anketu v administraci jako jednu z dalších metod, jak ve spolupráci se zákazníky Webarealu řídit vývoj i drobnějších vylepšení.