Máte více e-shopů v různých jazykových mutacích a už vás nebaví ručně aktualizovat sklad? Máme pro vás dobrou zprávu! Dnešním dnem spouštíme novou funkci společný sklad, kterou budeme i nadále vyvíjet o nové možnosti. Jak tato funkce funguje si ukážeme nyní.

Funkci můžete aktivovat v sekci E-shop – Nastavení eshopu – Společný sklad.

Dostáváme se do nastavení, kde nalezneme tlačítko pro aktivaci společného skladu a přehled e-shopů.

V přehledu e-shopů vidíme veškeré e-shopy, které mají stejný přihlašovací e-mail.

Modře podsvícený řádek je e-shop ve kterém se nyní nacházíte.

V jednotlivých sloupcích naleznete:

Název e-shopu – pokud máte k e-shopu přiřazenou vlastní doménu, zobrazí se její název. Pokud doménu přiřazenou nemáte, zobrazí se název systémový.

Systém – zde vidíte na jakém systému je e-shop založený. Jednoduše tak poznáte jazykovou mutaci e-shopu.

Skupina – sklady lze rozdělit do jednotlivých skupin. Pokud tedy máte více e-shopů pod jedním přihlašovacím e-mailem a na některých prodáváte oblečení a na zbytku elektro, můžete si nastavit společný sklad pro oblečení a zvlášť společný sklad pro elektro. Ve sloupci skupina pak vidíte v jakém společném skladu se e-shop nachází.

Stav – zde naleznete zda má daný e-shop společný sklad s jiným e-shopem (propojení nastaveno) či nikoliv (propojení nenastaveno)

Vrátíme se zpět do záložky Nastavení.

Než aktivujeme společný sklad vytvoříme si skupinu pomocí ikony „+“.

Zadáme název skupiny například „Papirove krabice“ a stiskneme tlačítko „přidat„.

Nyní již aktivujeme propojení skladů a to do skupiny „papirove krabice“, kterou jsme si vytvořili.

V přehledu spárovaných e-shopů nyní vidíme, že je e-shop propojen a je nyní nastaven jako hlavní.

Pokud tedy budeme připojovat další e-shopy, máme možnost data aktualizovat z hlavního e-shopu nebo z e-shopu, který do skupiny přidáváme. Pokud bychom zvolili aktualizaci z nově přidaného e-shopu, automaticky se tento e-shop stane hlavním pro případné další napojení e-shopů.

Ukážeme si, jak tedy k prvnímu e-shopu připojit sklad z druhého e-shopu. Přepneme se do druhého e-shopu, který chceme propojit.

Vrátíme se do sekce E-shop – Nastavení eshopu – Společný sklad.

Zatrhneme možnost „Aplikovat změnu skladu na spárované eshopy ve skupině“ a vybereme skupinu „Papirove krabice„.

Po stisknutí tlačítka „Uložit změny“ se zobrazí nabídka:

První možností tedy aktualizujeme sklad z hlavního e-shopu jak jsme si vysvětlovali výše případně druhou možností aktualizujeme sklad z nově přidaného e-shopu. Ponecháme první možnost a klikneme na tlačítko zvolit.



Po ukončení synchronizace již vidíme, že se nám e-shopy propojili do společného skladu se skupinou „Papirove krabice“.

Nyní když zákazník zakoupí zboží na jednom z e-shopů, odečte se zboží ze skladu i na druhém propojeném e-shopu. Případně naskladníme-li zboží v administraci na jednom e-shopu, naskladní se nám i na e-shopu druhém.

Může se stát, že budete chtít e-shop ze společného skladu odstranit. Stačí tedy jednoduše pouze odtrhnout možnost „Aplikovat změnu skladu na spárované eshopy ve skupině„. Tato možnost tedy nebude zatržena a uložit změny.

Věnujte pozornost těmto upozorněním!

1) Párování položek mezi jednotlivými sklady funguje na základě čísla produktu. Zkontrolujte, zda máte na všech propojených e-shopech čísla produktů (např. 1, 2, 3) a jejich variant (např. 1a, 1b, 2a, 2b) shodná. Pokud na jednom e-shopu budete mít produkt s názvem Krabice a číslem 157 a na druhém e-shopu produkt Lepící páska s číslem 157, bude systém považovat produkty za shodné. Pokud používáte shodné číslo produktu (např. 1) pro produkt i jeho varianty, je nutné varianty označit odlišně (např. 1a, 1b, 1c).

3) Společné sklady můžete aktivovat pouze pokud máte variantu skladu číslo 4 nebo 5. Variantu skladu nastavíte v sekci E-shop – Nastavení eshopu – Varianty skladu.

4) Pokud máte nastaveno, že se zboží ze skladu odečte až po potvrzení objednávky z vaší strany, zboží se odečte ze skladu (ze všech propojených e-shopů) až po potvrzení objednávky.

5) Pokud založíte produkt na jednom e-shopu, musíte jej založit i na propojených e-shopech. Prozatím probíhá pouze aktualizace skladových zásob nikoliv zakládání nových produktů.

6) Funkce je podporována i pro CSV import a import z účetních systémů. Pro univerzální import funkce podporována není, neboť lze nastavit stejný univerzální import i na dalším e-shopu a aktualizovat sklad rovnou na něm (došlo by k duplicitní funkčnosti)

7) Funkce není podporována v případě vyvolání zálohy. Eshop je pak potřeba pro srovnání skladu odpárovat a znovu spárovat s ostatními.

8) Pokud je na eshopu aktivována funkce „sčítání skladu hlavního produktu z variant“, je potřeba mít na všech spárovaných e-shopech založeny k produktům identické varianty, jinak se nemusí součet skladu hlavního produktu na jednotlivých e-shopech shodovat.

Tato funkce je nyní zdarma dostupná každému eshopu, ale v budoucnu bude součástí samostatného tarifu.

Může vás zajímat

Dopřejte zákazníkům větší komfort při nakupování: Dobírka nebo platba kartou už nestačí
WEBAREAL
0 shares220 views
WEBAREAL
0 shares220 views

Dopřejte zákazníkům větší komfort při nakupování: Dobírka nebo platba kartou už nestačí

bohemiasoft - Dub 15, 2024

Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba likviduje nejistotu spojenou…

PPL servis – 20.4.2024
WEBAREAL
0 shares314 views
WEBAREAL
0 shares314 views

PPL servis – 20.4.2024

bohemiasoft - Dub 12, 2024

UPOZORNĚNÍ: dopravce PPL bude v sobotu 20.4.2024 provádět údržku systém. V čase od 5:00 do 15:00 hodin dojde k pravidelné údržbě systémů…

ZALOŽTE SI VLASTNÍ ESHOP – NYNÍ S 20% SLEVOU
WEBAREAL
0 shares279 views
WEBAREAL
0 shares279 views

ZALOŽTE SI VLASTNÍ ESHOP – NYNÍ S 20% SLEVOU

bohemiasoft - Dub 11, 2024

Uvažujete o založení svého prvního eshopu? Snad vám v rozhodování malinko pomůžeme. Nabízíme vám totiž 20% slevu na roční provoz…

6 Responses

  1. Dobrý deň.
    Skvelé! Tešíme sa, že ste sa na to dali, veľmi nám to pomôže. Veľmi by sme ocenili, ak by ste pridali možnosť pri synchronizácii skladových zásob aj spočítanie počtu kusov produktov z oboch eshopov. My ich máme momentálne rozdelené a pravidelne počty kusov prehadzujeme.
    Vďaka!

    Odpovědět
    • Dobrý den,

      jsme moc rádi, že se Vám nová funkce líbí. Děkujeme za podnět ke zlepšení. Předám Váš návrh na naše vývojové oddělení. Uvidíme, co se bude dát dělat. 🙂

      Odpovědět
  2. Je tato funkcia nejakym sposobom mozna vyuzit v pripade, ze mam dva eshopy (presne rovnaky sortiment) ale nevyuzivam sklad na presny pocet kusov. Vyuzivam variantu 2 (Zobrazovať „sklade ÁNO / NIE“ -> produkt NIE JE skladom = NELZE OBJEDNAŤ)
    Ak v jednom eshope zadam, ze produkt nie je skladom, tak by sa takisto zmena prejavila v druhom eshope.
    Alebo tato funkcia funguje iba na pocet kusov na sklade.

    Odpovědět
    • Dobrý den,

      funkci lze využívat opravdu pouze u varianty skladu 4 nebo 5. Nelze tedy využít na varianty skladu 1 až 3.

      Odpovědět
  3. Super funkcia, ktorú je potrebné zdokonalit o „prioritný shop/sklad“ a v tomto editovať produkty a jeho počet s tým, že podobne ako v kategóriách, tento produkt už len priradím do konkrétnych shopov, kde ich chcem mať.

    Príklad:
    Chcem mať spoločný eshop LORIA.sk (prioritný) pre značky EMIPO, STIL, BAGMASTER …. atď.
    Vytvorím produkt „EMIPO Školský batoh Butterfly“ v prioritnom shope/sklade LORIA.sk a dám počet 10 ks.
    Tento produkt následne priradím aj do shopu Emipo.sk (zaradený do skupiny), tzn. budem produkt mať v Loria.sk a súčasne aj Emipo.sk

    Odpovědět
    • Dobrý den,

      prozatím se jedná opravdu pouze o BETA verzi, která se bude postupně rozvíjet. Funkci kterou popisujete máme určitě také v plánu. Věříme, že společný sklad dovedeme k dokonalosti 🙂

      Odpovědět

Leave a Reply to Peter Zrušit odpověď

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Duben 2024
Po Út St Čt So Ne
« Bře    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930