Facebook je stále jedna z nejpopulárnějších sociálních sítí a jen v Čechách jej využívá 5,2 milionu obyvatel. Využíváte tuto sociální síť k podnikání? Pokud ne, určitě byste se měli nad touto možností zamyslet.
(zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-v-cr-hlasi-pres-52-milionu-uzivatelu/)
Díky založení stránek na Facebooku můžete využít krom jiného i Facebook Messenger, který na e-shopu využijete jako chatovací nástroj. Tento chat je navíc zcela zdarma a není tak potřeba řešit jiné placené aplikace.
Jelikož má dnes většina z nás mobilní telefon s neustálým přísunem dat, jsme tak na Facebooku online v podstatě celý den. Je tedy jak pro nás tak pro zákazníka komunikace touto cestou pohodlnější a jednodušší. Pokud vás zákazník bude na messengeru (chatu) kontaktovat, přijde vám upozorní do mobilního telefonu, ale i počítače. V tu chvíli můžete na zprávu ihned reagovat. Pokud však na zprávu budete odpovídat s prodlevou, není potřeba se bát, že zákazníka na chatu nestihnete. Zákazník může vaše stránky opustit, ale chatová konverzace stále zůstává aktivní přímo na Facebooku.
S aplikací Facebook Messenger je využívání chatu v telefonu přehledné a díky notifikacím, není potřeba být neustále připojen jako u klasických chatových aplikací. Zákazník se tak s vámi může spojit i když nejste momentálně online.
Pokud chcete tento způsob komunikace vyzkoušet, přinášíme vám podrobný návod jak na to. Návod naleznete na našem helpdesku.
http://helpdesk.webareal.cz/facebook-chat/
Může vás zajímat

Potkejme se na Czech On-line Expo
bohemiasoft - Úno 13, 2025Letošní největší český e-commerce & on-line business veletrh se bude konat již za 14 dnů v termínu 26.–27. 2. 2025 na výstavišti…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
bohemiasoft - Úno 06, 2025Do vašich administrací jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště. Jeho účel je jednoduchý – rádi bychom od vás…

Zákaznická reputace: Nová funkce pro efektivnější správu objednávek
bohemiasoft - Úno 03, 2025Správa zákazníků je pro e-shopaře klíčová. V minulosti jsme vám umožnili označovat nespolehlivé zákazníky, kteří nevyzvedávají zásilky nebo často ruší…
Přidat komentář