Přinášíme nový tarif EXCLUSIVE

Úno 20, 2020
1449 Zobrazeno
5 Comments

Od 20.2.2020 spouštíme nový našlápnutý tarif EXCLUSIVE, který již nyní nabízí spousty výhod, které však plánujeme i nadále rozšiřovat. Tento tarif ocení, především pokročilejší uživatelé. Funkce zahrnuté v tomto tarifu jim ušetří spoustu času, zlepší pozici ve vyhledávačích a rozšíří možnosti eshopu. Co v tarifu EXCLUSIVE najdete?

Kromě rozšíření API požadavků či častějšího generování produktových feedů (Heureka.cz, Zboží.cz, Google nákupy, …) naleznete také nové funkce. Pojďme se podívat, proč se vyplatí využívat tarif EXCLUSIVE.

Parametrické kategorie

Tato funkce by měla být součástí každého e-shopu s rozsáhlým sortimentem. Přáním každého eshopaře je, aby byl jeho eshop dohledatelný vyhledávači na co největší počet klíčových slov. Je potřeba proto jít vyhledávačům naproti a pomoci jim s lepší nabídkou vstupních stránek, které bude moci vyhledávač použít pro snadnější dohledání relevantních odkazů. Řešením jsou „Parametrické kategorie“.

Jsou to kategorie tvořeny variantami vašich produktů. Pokud tedy zákazník například na Google vyhledává “červené tričko velikosti S” a vy máte pouze kategorii “Trička” a produkt “Tričko bez potisku” ve variantách “červená”, “modrá”, “zelená” / velikost “m” a “s”, Google pravděpodobně Váš eshop zákazníkovi nedoporučí, neboť dle titulku stránky to není přesně to, co zákazník hledal. Pokud ale využijete parametrických kategorií, systém Vám vygeneruje stovky či tisíce nových URL z kombinací parametrů produktů, kde jedna z nich bude právě “červená trička velikosti S”, kterou nemáte na eshopu vytvořenou jako klasickou kategorii, ale právě jako parametrickou.

Společný sklad a správa produktů

Funkce společný sklad nabízí společnou správu produktů například napříč jazykovými mutacemi. Produkty můžete spravovat pouze z jedné administrace a ušetřit tak spoustu času s naplňováním několika e-shopů najednou. Nemusíte se bát ani o skladové zásoby. Pokud bude produkt zakoupen na jednom z propojených e-shopů, odečte se automaticky ze všech propojených skladů.

Párování plateb

Díky této funkci již nemusíte hlídat svůj bankovní účet. Nyní se vám platba za objednávku automaticky spáruje s objednávkou v e-shopu a vy jednoduše uvidíte, že je objednávka již zaplacena. Poté stačí pouze objednávku zabalit a odeslat zákazníkovi.

Webhooky

Webhooky umožňují na základě určité události na webu, provést definovanou akci (např. po vytvoření objednávky spustí import objednávky do marketingového nástroje). Prostřednictvím Webhooků lze například rozšiřovat funkčnost a napojení Webarealu o externí webové aplikace.

Pokud nyní využíváte některou z výše zmíněných funkcí tarifu EXCLUSIVE, automaticky vám tento tarif nyní aktivujeme. Počet zaplacených dní nijak nekrátíme. Máte-li například zaplacen tarif START na 250 dní a využíváte některou z výše uvedených funkcí tarifu EXCLUSIVE, máte nyní v e-shopu aktivovaný tarif EXCLUSIVE na 250 dní. Po uplynutí předplaceného období můžete tarif změnit na původní tarif START či pokračovat v tarifu EXCLUSIVE.

Přechod na nižší tarif

Chcete-li přejít do nižšího tarifu, můžete tak učinit 10 dní před koncem předplatného vašeho aktuálního provozu. Tedy jakmile vám přijde výzva k platbě na další období, můžete změnit tarif na nižší verzi.

Přechod na vyšší tarif

Do vyššího tarifu můžete přejít kdykoliv. Pokud vám tedy dosavadní tarif nedostačuje, stačí jedním klikem tarif změnit. Poměrně ke změně ceny tarifu se přepočte předplacené období (tedy doba předplaceného období se při přechodu do vyššího tarifu jednorázově sníží).

Upozornění: Při přechodu na vyšší tarif, je tato změna nevratná a případný návrat na nižší tarif lze realizovat až před koncem předplatného období (tedy až bude k dispozici výzva k platbě na další období). Změna tarifu je provedena okamžitě.

Věříme, že nový tarif Exclusive Vám ušetří mnoho práce s agendou eshopu a vy se tak budete moci zaměřit na jeho propagaci místo složité správy sortimentu. Zároveň Vám díky parametrickým kategoriím přinese nové zákazníky & objednávky. Využijte tak systém Webareal naplno a posuňte svůj eshop zase o level výše!

Může vás zajímat

Zlepšete CTR a míru konverze v Google Ads
WEBAREAL
0 shares189 views
WEBAREAL
0 shares189 views

Zlepšete CTR a míru konverze v Google Ads

Bohemiasoft - Bře 25, 2020

Bez online reklamy se dnes prakticky žádný byznys neobejde. Propagovat naše zboží či služby můžeme na mnoha PPC platformách, ať…

Aktuální situace na trhu pro eshopaře – 18.3.2020
WEBAREAL
0 shares1740 views
WEBAREAL
0 shares1740 views

Aktuální situace na trhu pro eshopaře – 18.3.2020

bohemiasoft - Bře 18, 2020

Vzhledem k aktuálně nelehké situaci s pandemií koronaviru a souvisejícím uzavřením většiny kamenných prodejen, se stává internetový prodej ještě více atraktivním než…

S Webarealem na Czech Online Expo
WEBAREAL
0 shares274 views
WEBAREAL
0 shares274 views

S Webarealem na Czech Online Expo

Bohemiasoft - Bře 09, 2020

Rádi bychom Vás pozvali na náš stánek na výstavě Czech On-line Expo, která se koná 30. září a 1. října 2020 v…

5 Responses

  1. Ja som môj komentár pripojil pod zdraženie, ale osobne si myslím že je to svinstvo. pre mňa je dôležitá len jedna funkcia a to párovanie platieb. platím mesačne mam menší eshop. funkciu využívam pretože popri eshope pracujem a moc mi to pomáha s časom. ale teraz o to prídem. PREČO? prečo si mam kvôli jednej funkcii aktivovať program kde budem platiť 2x toľko? je to svinstvo. A pripájam sa k pánovi Lukášovy. Ak by ste spravili novu tarifu a do nej dávali novinky, tak by ľudia prešli, alebo nie podľa uváženia. Ale vy ste spravili novu tarifu o pobrali ste ľudom čo ste im dali. povedzte mi narovinu o koľko funkcií som týmto krokom prišiel. aby som vedel. mam u vás 3 eshopy.

    Odpovědět
    • Dobry den,
      do tarifu Exclusive byly přesunuty tyto funkce: Společný sklad, Společná správa produktů, Parametrické kategorie, Párování plateb a Webhooky. Vše naleznete v ceníku. U všech těchto funkcí, které jsme nasazovali jsme při jejich startu upozorňovali, že budou v budoucnu součástí nového tarifu, viz například https://blog.webareal.cz/automaticke-parovani-plateb-z-uctu/ (na konci článku). To si myslíme, že je naprosto fér přístup. Měli jste možnost si tyto funkce vyzkoušet zdarma, a je jen na vás, zda se rozhodnete přejít do vyššího tarifu nebo ne. Jako to již udělali desítky jiných eshopů.

      Odpovědět
  2. Dobrý deň,
    myslím si, že daný ťah nie je moc fér.
    “Pokud nyní využíváte některou z výše zmíněných funkcí tarifu EXCLUSIVE, automaticky vám tento tarif nyní aktivujeme.”
    Mal som v pláne využiť vašu novú funkciu – parametrické kategórie. Daná funkcia uzrela svetlo sveta len pred dvoma dňami. Lenže dva dni je veľmi krátka doba na to, aby sme sa zoznámili s funkciou a hneď ju implementovali na e-shop. Ale od dnes je už táto funkcia dvojnásobne drahšia (je nevyhnutná vyššia tarifa).

    Týmto chcem len povedať, že ak by som vytvoril jednu jedinú testovaciu parametrickú kategóriu včera, tak by som mal na celú už predplatenú dobu tarifu Exclusive “zdarma” (v mojom prípade je to 626 dní – čo je dosť). Ale keďže som to nespravil, tak teraz pri prechode na exclusive prídem o 309 dní.
    Rád by som využíval danú funkciu tarify exclusive, ale mrzí ma, že stačilo tak málo a mal by som exclusive “zadarmo”.

    Dalo by sa tým niečo dodatočne spraviť?
    Ďakujem 🙂

    Odpovědět
    • Dobrý den Lukáši,

      rozumím vám, ale asi vás nepotěším. Ono použití funkce “Parametrické kategorie” nezafunguje ihned. Nějakou dobu trvá než si vyhledávače novou strukturu stránek zaindexují a než vaše produkty posunou pomocí svých algoritmů nahoru.
      Máme otestováno, že se relevantní výsledky dostavují až za několik týdnů. Ale pak to v některých případech opravdu stojí za to.
      Nedokážeme vám tuto funkci zapnout na určitou dobu, udělali bychom takovou úpravou zmatky v souvisejících automatizovaných procesech, které každý den kontrolují délku předplaceného období, variantu, použité funkce… a mohli bychom na pohled jednoduchou změnou v systému způsobit chyby.

      Díval jsem se na váš sortiment eshopu a je pravda, že pro vás je tato funkce “jako děláná”. Musím ponechat rozhodnutí, zda si funkci aktivujete nebo ne, na vás. Zkusíme se zamyslet nad tím, jak bychom zákazníkům tuto super funkci třeba na nějaký čas na zkoušku aktivovali. Třeba vymyslíme nějaké jednoduché řešení. Děkuji za váš komentář.

      Odpovědět
      • Dobrý deň,
        ďakujem za odpoveď. Viem, že sa zmeny vo vyhľadávačoch neobjavia hneď.
        Mne išlo len o to, že ak by som využil nejakú funkciu Excluzive, tak by som mal tento vyšší tarif “zdarma”.
        Tak ako píšete tu: Máte-li například zaplacen tarif START na 250 dní a využíváte některou z výše uvedených funkcí tarifu EXCLUSIVE, máte nyní v e-shopu aktivovaný tarif EXCLUSIVE na 250 dní.
        – čiže na tých 250 dní, má e-shop “zdarma” vyšší tarif.

        Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Březen 2020
Po Út St Čt So Ne
« Úno    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031