Začněte prodávat na Allegro.cz

Internetové tržiště Allegro.cz odstartovalo svou činnost v České republice. Tento polský gigant již vlastní české eshopy Mall, CZC nebo třeba přepravní společnost WE|DO. Nyní vstupuje na český trh i přímo se svou hlavní značkou a bude zde soupeřit například s Alzou, Kauflandem nebo Heurekou.

Eshopy Mall nebo CZC  budou i nadále fungovat samostatně, ale zároveň je již nyní jejich sortiment nabízen i na Allegro.cz. A že pro propagaci dělá Allegro vše možné, je již vidět – na svém tržišti nabízí vybrané produkty (často opravdu výrazně) levněji než na již zavedených internetových obchodech Mall.cz nebo Czc.cz:

Allegro nabízí služby Zásilkovny a své přepravní služby WE|DO. Zboží je v Česku možné zaslat do více než 12 tisíc výdejních míst. Platby probíhají samozřejmě v korunách.

Allegro.cz je postaveno na modelu tržiště, což znamená, že obchodníci nabízejí své produkty na platformě Allegro a prodávají je přímo kupujícím. Značky jako Mall nebo CZC se stanou obchodníky na Allegro.cz,“ uvádí Allegro ve své tiskové zprávě. Lze tedy  s určitou mírou pravděpodobnosti spekulovat, že prodej na Mall.cz bude postupem času upozaděn a hlavním prodejním místem se stane Allegro.cz.

Na Allegro.cz již nyní prodávají své zboží nejen české, ale i polské eshopy. Konkurence v české ecommerci se tak i nadále bude zvyšovat. Naopak to přináší šanci pro české eshopy získat nový prodejní kanál a prodávat své zboží nejen v Česku, ale i na velkém polském online trhu. Navíc aktuálně až do září zcela bez poplatků.

V případě, že chcete na Allegro prodávat i vy, Webareal je na toto připraven. Na Allegro.cz je potřeba založit registraci a pomocí doplňku Baselinker vytvořit propojení mezi vaším Webareal eshopem a vlastní správou produktu na Allegro.cz.

[su_button url=“https://marketplace.webareal.cz/plugin-child/cs/allegro“ target=“blank“ style=“stroked“ size=“10″ center=“yes“ radius=“round“ icon=“icon: external-link“]Odkaz na doplněk naleznete  zde[/su_button]

 

Úprava ceníku speciálních služeb

Zhruba po 8 letech upravujeme ceník našich speciálních služeb. Některé ceny zůstaly zachovány, jiné se změnily s ohledem na zvýšenou základní hodinovou cenu programátorských prací.

Původní cena Nová cena
Odstranění „Vytvořeno…“ z patičky webu 2 000 Kč 3000 Kč
Obnova smazaného webu z důvodu nezaplacení 400 Kč 600 Kč
Obnova smazaného testovacího webu 400 Kč 600 Kč
Zkopírování jednoho webu do jiného do 5 000 produktů 400 Kč 600 Kč
Zkopírování jednoho webu do jiného do 15 000 produktů 800 Kč 1200 Kč
Zkopírování jednoho webu do jiného nad 15 000 produktů 2 000 Kč 3000 Kč
Tvorba grafické hlavičky – STATICKÉ JPG 1500-3000 Kč od 4000 Kč
Tvorba unikátní grafiky + css celého webu od 10000 Kč od 15000  Kč
Implementace vlastní grafiky V NAŠÍ ŠABLONĚ dodané klientem (CSS) 1.nasazení zdarma / další změny 400 Kč / hod 1.nasazení zdarma / další změny 600 Kč / hod
Implementace vlastní grafiky V NAŠÍ ŠABLONĚ dodané klientem (.psd) 3 000 Kč 4500 Kč
Další grafické úpravy 400 Kč / hod 600 Kč / hod
Zaslání faktury v papírové podobě 42 Kč 100 Kč
Zvýšení prostoru na serveru o 500 MB 500 Kč 500 Kč
Vytvoření importní mapy 800 Kč 1200 Kč
Odeslání 1 sms zprávy 1,25 Kč 1,25 Kč
Možnost navýšení limitu požadavků o +10.000 požadavků přes API za den navíc 100 Kč / měsíc (pouze roční platba) 100 Kč / měsíc (pouze roční platba)
Pôvodná cena  Nová cena
Odstránenie „Vytvorené …“ z pätičky webu 80 € 120 €
Obnova zmazaného webu z dôvodu nezaplatenia 16 € 24 €
Obnova zmazaného testovacieho webu 16 € 24 €
Kopírovanie jedného webu do iného do 5 000 produktov 16 € 24 €
Kopírovanie jedného webu do iného do 15 000 produktov 32 € 48 €
Kopírovanie jedného webu do iného nad 15 000 produktov 80 € 120 €
Tvorba grafickej hlavičky – STATICKÉ JPG 60-120 € od 160 €
Tvorba unikátne grafiky + css celého webu od 320 € od 600 €
Implementácia vlastné grafiky V NAŠEJ ŠABLÓNE poskytnutých klientom (CSS) 1.nasazení zadarmo / ďalšie zmeny 16 € / hod 1.nasazení zadarmo / ďalšie zmeny 24 € / hod
Implementácia vlastné grafiky V NAŠEJ ŠABLÓNE poskytnutých klientom (.psd) 120 € 180 €
Ďalšie grafické úpravy 16 € / hod 24 € / hod
Zaslanie faktúry v papierovej podobe 1,70 € 4 €
Zvýšenie priestoru na serveri o 500 MB 20 € 20 €
Tvorba importné mapy 32 € 48 €
Odoslanie 1 sms správy 0,05 € 0,05 €
možnosť navýšenie limitu požiadaviek o +10.000 požiadaviek cez API za deň naviac 4 € / mesiac (iba ročná platba) 4 € / mesiac (iba ročná platba)

Všechny ceny uvedeny bez DPH.

 

 

Webinář: Prodávejte i na AUKRO

Chcete prodávat vrácené, vyreklamované produkty, použité zboží či zbylé kusy? Přijďte se podívat, jak tyto produkty můžete prodávat s pomocí AUKRO! Webareal pomocí doplňku BaseLinker umožňuje API integraci, která vám prodej na AUKRO usnadní a umožní.  Zajímá vás, jak AUKRO funguje a pro koho je? Co byste měli vědět a na co se připravit? Jak jednoduše připojit váš e-shop na AUKRO?

Přihlašte se na online webinář jak na prodej druhojakostního zboží!

[su_note note_color=“#e1e1bb“ radius=“10″]Kompletní průvodce prodeje na AUKRO aneb jak dát věcem nový život!  [/su_note]

Co se na webináři dozvíte?

✔ Představení AUKRO
✔ Výhody prodeje na AUKRO
✔ Kompletní proces registrace na AUKRO
✔ Možnosti napojení e-shopu a prodejců na AUKRO
✔ Listovaní, překlady
✔ Objednávky, fakturace
✔ Logistika, skladovaní

Jak na populární tržiště druhojakostního zboží?

✔ Řekneme si, jak na onboarding proces a kolik času zabere.
✔ Představíme AUKRO platformu.
✔ Ukážeme vám, jak se jednoduše a levně napojit na AUKRO.
✔ Nebudou chybět ani use cases a zkušenosti z praxe.

S kým?

✔ Za AUKRO Pavel Roubínek, Chief Sales Officer, AUKRO
✔ Za BaseLinker Radek Klouda, CEO BaseLinker CZ&SK

Kdy?

✔ Čtvrtek 25.5. od 14 hodin

Jak?

✔ Online webinář na platformě Clickmeeting, zdarma

[su_button url=“https://baselinkerczsk.clickmeeting.com/prodej-na-aukro-kompletni-pruvodce-prodeje/register“ target=“blank“ style=“stroked“ size=“10″ center=“yes“ radius=“round“ icon=“icon: external-link“]Na webinář se můžete zaregistrovat zde[/su_button]

 

 

 

Ani válka nezastavila zcela provoz eshopů na Ukrajině

Náš eshopový systém Webareal máme lokalizovaný do 9 jazykových mutací. Včetně ukrajinštiny a ruštiny. Na adrese www.webareal.com.ua tak provozujeme náš systém pro Ukrajinu a to již od roku 2011. Během dvanácti let si založili naši ukrajinští zákazníci 5400 e-shopů.

Od roku 2014 rostl počet založených eshopů dvoucifernými hodnotami každoročně. Tedy až do začátku roku 2022 – do ruské invaze. Minulý rok byl pro nás a zejména pro podnikatele na Ukrajině velký šok. Za celý rok 2022 skončilo na naší platformě téměř 66% obchodů provozovaných na Ukrajině.

Celkově se na Ukrajině e-commerce snížila o 92%. Naštěstí e-shopy, které přežily, nebyly zasaženy tak velkými poklesy. Mezi lety 2021 a 2022 se jejich obrat snížil o 26 %. Nejsilnější sortiment prodávaný online zahrnuje dárkové předměty, materiály a ozdoby pro cukrářskou výrobu stejně jako hračky a oblečení z „druhé ruky“. Není překvapivé, že hlavními zákazníky jsou ženy, které se podílejí na 91 % všech objednávek zboží.

Podle našich statistik je 80 % zásilek zasíláno prostřednictvím soukromé přepravní společnosti Nova Poshta. Nejvíce objednávek, až 18 %, je zasíláno do Kyjeva. Mezi příjemci zásilek jsou však i města na východě Ukrajiny, jako Záporoží, Kryvyj Rih nebo dokonce silně válkou zasaženého Dnipra.

Prozatím se pozitivní obrat v e-commerce na Ukrajině nekoná. Na naší platformě vzniká nyní pouze průměrně jeden internetový obchod týdně. Některé obchody se mezitím přetransformovaly na prodej mezi firmami (B2B), kde mají větší šanci získat zákazníky i za hranicemi země. Přes všechny tyto negativní čísla je vidět, že ani válka nedokáže zastavit online obchodování a alespoň tak budit zdání normálního života. Pro mnohé nakupující zůstává nákup z eshopů jedinou možností, jak získat místně nedostatkové zboží. 

Data z naší platformy o online e-commerci využil pro svůj článek například portál idnes nebo Český rozhlas. 

 

 

Rozhovor: Vladimír Šandera (CEO) – Smartsupp používá přes 11 tisíc e-shopů

Smartsupp nabízí kombinaci live chatu, chatbotů a video nahrávek, s jejichž pomocí můžete ušetřit čas a online komunikovat s návštěvníky vašeho e-shopu. Při zapojení chatbota můžete i automaticky odpovídat na nejčastěji se opakující dotazy. Video nahrávky vám umožní vylepšit UX i UI vašeho eshopu, protože vám pomohou porozumět požadavkům a zvyklostem vašich zákazníků. Kombinace těchto funkcí vám tak ve výsledku zajistí více konverzí a navýšení celkových tržeb vašeho e-shopu. 

A protože i vy můžete mít na svém Webareal eshopu online chat Smartsupp, vyzpovídali jsme Vladimíra Šanderu, CEO Smartsuppu o jeho plánech a budoucnosti tohoto užitečného nástroje. 

Vladimíre, jaké jsou podle vás největší přínosy Smartsuppu z pohledu majitele internetového obchodu?

Smartsupp se kromě klasického využití live chatu v rámci zákaznické podpory zaměřuje také na prodej. Pomocí Smartsupp mohou naši zákazníci navyšovat své konverze a online prodeje. Jako příklad zde mohu uvést např. společnosti jako Koberce Breno, AAA Auto nebo Asko Nábytek, kteří díky Smartsupp prokazatelně zvyšují své tržby. Ke kombinaci live chatu a chatbotů navíc nabízíme i video nahrávky, díky kterým mohou naši zákazníci sledovat chování návštěvníků na jejich webu a zlepšovat tak jejich uživatelskou zkušenost. 

Na trhu existuje mnoho podobných online chatů. V čem je Smartsupp lepší proti konkurenci?

Trh s live chatem a chatboty je velice dynamický a v posledních letech roste velice rychle, což také znamená, že je na něm mnoho dalších hráčů. Nicméně naši konkurenci detailně nesledujeme. Snažíme se především tvořit kvalitní SaaS produkt na globální úrovni a reagovat na zpětnou vazbu našich zákazníků, aby jim náš výsledný produkt přinášel reálnou hodnotu. 

Určitou konkurencí pro Smartsupp bude zřejmě i Messenger od Facebooku. V čem je případně Smartsupp lepší a lze eventuálně nějakým způsobem efektivně řídit komunikaci mezi dotazy z Messengeru a Smartsuppu?

Messenger a Smartsupp vnímám jako dva zcela odlišné nástroje. Messenger může umožnit komunikaci se zákazníky, nicméně ve Smartsupp kromě tohoto najdete statistiky, pokročilé chatboty, možnosti štítkování konverzací, můžete zákazníka jednoduše přepojit na jiné oddělení či operátora atd. Jelikož ale velká část našich zákazníků má také stránku na Facebooku, kde ke komunikaci používají právě Messenger, vyvinuli jsme ve Smartsupp integraci, která umožňuje propojení těchto dvou kanálů, tudíž na zprávy z Messengeru mohou naši zákazníci odpovědět přímo z rozhraní Smartsupp. 

S čím vším eshopaři pomůže váš Chatbot a jak složité je jeho nastavení?

Smartsupp chatbot může automaticky odpovídat na opakující se dotazy zákazníků a tímto šetřit čas zákaznické podpory či majitele e-shopu, umí aktivně oslovovat návštěvníky na webu, nabízet jim pomoc s výběrem produktu, případné slevy čí akční nabídky nebo je přímo nasměrovat na produkt, který návštěvníci hledají. Technické nastavení chatbota je velice jednoduché, není potřeba žádné složité kódování. Nejdelší část přípravy vám tedy zabere zamyšlení se, jak chatbota sestavit a jaké informace by měl obsahovat. S tímto vám pomohou naše statistiky a tagy, dle kterých můžete snadno zjistit, které dotazy se nejčastěji opakují. Dalším velkým pomocníkem při tvorbě chatbota je ChatGPT, pomocí kterého můžete vygenerovat chytlavé texty a navíc vám pomůže i se strukturou chatbota. Skvělý článek na toto téma najdete na našem blogu. 

… a co současný hype umělé inteligence od ChatGPT, je to něco, co by mohlo Smartsupp dále posunout?

Tento trend samozřejmě hlasitě rezonuje i u nás ve Smartsupp. Aktuálně pracujeme na integraci ChatGPT a Smartsupp chatbota. V první fázi bude náš chatbot díky chatGPT generovat personalizované oslovení zákazníků na e-shopu podle toho, jaké produkty aktuálně prochází. V druhé fázi chceme spustit AI chatbota, se kterým si zákazník bude moct psát, a chatbot mu poradí s výběrem zboží. Díky tomu, že Smartsupp používá jen v Česku přes 11 tisíc e-shopů a webů, dokážeme AI chatbota doručit širokému spektru zákazníků jako platformu. Díky úsporám z rozsahu i za velmi dostupnou cenu.

A co další novinky, na co se mohou uživatelé Smartsuppu v budoucnu těšit, co připravujete?

Zrovna jsme dokončili práci nad vylepšením a optimalizaci našeho chatovacího okna a postupně jeho novou, rychlejší a uživatelsky přívětivější verzi aktivujeme našim zákazníkům. Dále se mohou určitě těšit na již zmíněnou integraci s ChatGPT. Kromě toho pracujeme i na funkci, díky které bude možné automaticky sbírat poptávky zákazníků společně s jejich kontaktními údaji.

[su_note note_color=“#e1e1bb“ radius=“10″]Pokud máte zájem začít používat Smartsupp online chat, můžete si ho velmi snadno nainstalovat do vašeho eshopu, přímo z administrace eshopu – instalaci naleznete v sekci APLIKACE – ONLINE -> CHAT.  [/su_note]

Nový domov pro naše servery

Připravujeme přesun našich serverů do nového datacentra. Dlouho jsme vybírali, ale nakonec je naší volbou datacentrum, které zajistí tu nejlepší ochranu proti DDoS útokům, má optimální možnosti škálování a investuje velké částky do průběžné modernizace a posilování svého hardwaru.

Nechceme náš přesun uspěchat, na všechno se co nejlépe připravíme tak, abyste přechod  do nové serverovny téměř ani nezaznamenali. Spolu s touto změnou i my v plánovaném cyklu obnovíme část našeho hardwaru za výkonější.

Co si od této změny slibujeme?

  • protože stále roste počet a kvalita DDoS útoků, chceme se spojit s novým partnerem, který do této obrany nejvíce investoval a dává aktuálně zdaleka nejlepší ochranu proti útočníkům
  • získáme prostor pro naše servery ve zcela nové a moderní serverovně
  • zlepšíme geografické zálohování

A co to znamená pro vás?

  • robustnější ochrana proti útokům znamená ještě menší počet výpadků způsobené útočníky
  • bezproblémový provoz vašich eshopů ve vánočním období

Celá migrace serverů je poměrně složitá a časově náročná akce. Děláme ale vše pro to, aby byl celý přechod zcela bezchybný. Migrace proběhne po jednotlivých krocích ve spolupráci s našimi stávajícími i novými partnery. Nejde o řešení nějakého aktuálně urgent problému, jen se chceme připravit na budoucí výzvy a být pro vás a vaše eshopy stále tou nejlepší volbou a partnerem, na kterého se můžete spolehnout.

 

 

Pomůžeme vám s marketingem!

Již starý pán Henry Ford věděl, že propagace je nezbytná. Jeho tolikráte omílaný citát „Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“ je stále aktuální. Ani online podnikání se samozřejmě bez propagace, marketingu a online reklamy neobejde.

Sami jsme si toho vědomi. Jako firma úspěsně online podnikáme více než 15 let. Za tu dobu jsme si dokázali ujasnit, proč a jaká propagace funguje a proč je jiná jen vyhazování peněz z okna. Sami využíváme marketingových agentur, ale většinu marketingu si děláme sami, inhouse.

[su_quote]Nasbírali jsme mnoho zkušeností, mnohé cesty byly slepé a draze zaplacené. A protože chceme, abyste vy – naši zákazníci – majitelé eshopů, byli úspěšní a efektivně použivali nástroje marketingu, rozhodli jsme se vám pomoci.[/su_quote]

Nabízíme naše služby zkušených odborníků na marketing několika eshopům běžícím na Webarealu – a to zcela zdarma. Chceme pomoci v nastavení a správě PPC reklamy (Google AdWords a Sklik) a na sociálních sítích (Facebook, Instagram, Tiktok).

Tato nabídka platí pro eshopy, které:

  • fungují na Webareal.cz nebo Webareal.sk minimálně 3 měsíce
  • zatím nevyužívaly služeb marketingových agentur
  • mají předplacený tarif Profi nebo Exclusive nebo Prémium služby
  • chtěji investovat do propagace alespoň 8.000 Kč měsíčně

Co můžete očekávat:

  • bezplatnou konzultaci a vytvoření marketingového plánu a cílů pro propagaci vašeho eshopu
  • bezplatné nastavení a správu reklamních kampaní po dobu několika měsíců
  • obousměrnou komunikaci s našimi oborníky

Tuto službu nabízíme maximálně 9 eshopům měsíčně. Zájemci, pište nám na email marketing@bohemiasoft.com. Těšíme se na spolupráci.

Pozn.: předpokládáme, že bude mezi vámi o tuto službu velký zájem. Proto si vyhrazujeme právo vybrat mezi zájemci libovolného uživatele, dle našeho uvážení. 

Tým Webareal

 

 

Rozhovor: Martin Baroš (Kouzelný Sklad) – Dostupnosti pro e-shopy

Pomocí Kouzelného Skladu dokážete sami a snadno zpracovat informace o dostupnosti produktů. Za 5 minut napojíte nový dodavatelský feed. Sami si napárujete relevantní data, která souvisí s dostupností produktu – zvládne pracovat s formáty XML, CSV, XLSX, načte si data z internetu FTP, ERP systému nebo API. A je toho ale mnohem více…

Kouzelný Sklad můžete integrovat i do svého eshopu od Webarealu! Popovídali jsme si o této skvělé službě s Martinem Barošem, probrali jsme proč Kouzelný Sklad vznikl a s čím vám pomůže. 

Martine, jaké jsou podle vás největší přínosy Kouzelného skladu z pohledu majitele internetového obchodu a kolik práce mu ušetří? 

V pár slovech je správný datum dostupnosti u produktu a ušetřené až dny práce za měsíc.

K tomu přidejte zbavení se negativních komentářů na srovnávačích za to, že zboží dorazilo po slíbeném termínu a související zvýšení loajality zákazníků. Nad tím už se vyplatí se zamyslet.

Proč by měl eshopař věnovat pozornost Kouzelnému Skladu? Nevystačí vlastně s napojením svého eshopu na firemní ERP systém? 

V okamžiku, kdy má eshop více dodavatelů a neprodává jen zboží skladem musí řešit, že dostupnost zboží ovlivňují:

  • dny kdy dodavatelé neexpedují, které se u každého dodavatele liší – v Polsku mají jindy státní svátky než v Anglii, navíc každý má jinak inventury a dovolené
  • různé termíny dodání – z Brna jede zboží jinak dlouho než z Amsterdamu a někdy jezdí kamion k 10. a 20. v měsíci s nutností objednat 3 dny před odjezdem, aby se stihlo zboží vyexpedovat
  • oznámení od dodavatele, že konkrétní zboží je nedostupné, ale tato informace se nepromítne v datech, které dodavatel posílá
  • zdržení zboží z důvodů problémů transportu na cestě

Typicky je potřeba u každého dodavatele definovat vlastní pravidla pro výpočet dostupnosti a tam už je potřeba sáhnout k sofistikovanějšímu nástroji jako je Kouzelný Sklad.

Máte na českém (nebo slovenském) e-commerce trhu nějakou přímou konkurenci? V čem je Kouzelný Sklad lepší proti konkurenci?

Za konkurenci můžeme považovat služby jako Napojse nebo Datadepo, které poskytují komplexní službu pro správu produktových dat a umí základní dostupnosti také řešit.

Tím, že se Kouzelný Sklad zaměřuje hlavně na dostupnosti, máme prostor je řešit do výrazně většího detailu. Řada našich zákazníků tak využívá některou ze zmíněných služeb i nás paralelně. Často se stává, že tak, jak eshop roste vznikne i potřeba potřeba využívat Kouzelný Sklad z důvodu komplexnějších požadavků.

Jak a kdy vlastně Kouzelný Sklad vznikl, co bylo impulsem pro jeho vytvoření? 

Důvodem proč Kouzelný Sklad vznikl, byla reálná potřeba většího eshopu, kterému pouhé napojení ERP systému dlouhodobě nedostačovalo a nepřesnost dostupností způsobovala už zmiňované problémy. Do té doby řešil potřebu správně upravovat dostupnosti interním vývojem s programátorem a narážel na velkou finanční náročnost, chybovost a nízkou flexibilitu.

Jakou funkčnost byste ve vašem nástroji vyzdvihl a máte nějaký užitečný tip na “skrytou” funkci?

Zákazníci si chválí “expediční kalendář”, což je kalendář dnů pro každého dodavatele, kde můžete jednoduše vybrat dny, kdy dodavatel expeduje např. tak, že odznačíte víkendy a německé státní svátky na pár kliků.

Jako takovou skrytou funkci bych vyzvedl Výrobní dostupnosti – což je něco co ocení každý eshop, který má dodávky zboží v pravidelných cyklech. V Kouzelném skladu si potom navolí frekvenci dodávek i jejich uzávěrku a zákazník poté přesně vidí, kdy zboží dostane.

Např. zboží, které se vyrábí na objednávku a pravidelně se objednávky uzavírají každý lichý čtvrtek. Po objednání výrobce dodá zboží za měsíc – tyto parametry dohromady významně ovlivňují datum dostupnosti.

A co další novinky, na co se mohou uživatelé Kouzelného Skladu v budoucnu těšit, co připravujete?

Rozhodně zajímavou novinkou je možnost nechat Kouzelný Sklad dopočítat přesný datum a čas doručení kurýrních služeb jako PPL, DPD, vlastní dopravy při převozu zboží na pobočku k osobnímu vyzvednutí.

Na míru umíme nabídnout i řešení, které zobrazí dostupnost i velmi specificky přesně podle potřeb – např. zobrazení ve tvaru “3 ks skladem expedujeme do zítra, 10 ks u dodavatele expedujeme 14.5.”, kde zkombinujeme informaci ze skladu eshopu s informacemi od dodavatele.

Všiml jsem si, že pomáháte eshopům prakticky využívat umělou inteligenci, která je teď nejen v e-commerce velkým tématem. Můžete nám o tom povědět více?

Být majitelem eshopu je obrovská výzva a přemýšleli jsme, jak pomoct s tím, abychom uvolnili eshopařům ruce od úkolů, které nemusí dělat vůbec nebo je alespoň z většiny udělá stoj a oni jen zkontrolují – tím se zabývá projekt Robot Jára.

Párování kategorií na srovnávače/marketplaces, hromadné přepsání textů od dodavatele tak, aby odpovídaly stylu vašeho eshopu a byly unikátní, správné řazení produktů v kategoriích podporující zvýšení obratu – to jsou všechno úmorné aktivity, které už dnes dělat nemusí, umělá inteligence s nimi zvládne pomoci.

[su_note note_color=“#e1e1bb“ radius=“10″]Pokud máte zájem začít používat Kouzelný sklad, můžete si ho velmi snadno nainstalovat  z našeho tržiště doplňků do vašeho eshopu, kliknutím na tlačítko „Přidat do eshopu„. [/su_note]

 

 

Přehlednější tržiště doplňků

Jistě již víte, že své eshopy můžete vylepšit a rozšířit až o 250 doplňků, skrze náš Marketplace – naše tržiště rozšiřujících funkcí. Nyní jsme zapracovali na jeho zpřehlednění.

Především jsme doplňky rozdělili do 7 kategorií:

  • Doprava
  • Platba
  • Produkty
  • Marketing
  • Vzhled
  • Účetní systémy
  • Ostatní

A také jsme přidali fulltextové vyhledání dle názvu doplňku. Vyhledání naleznete v levém sloupečku nad přehledem kategorií doplňků:

Stále připravujeme další doplňky pro vše internetové obchody – ať už formou vlastního vývoje nebo ve spolupráci s externími partnery.  Vše je v různém stavu rozpracovanosti. Jejich seznam si prozatím necháme pro sebe a budeme je postupně pro vás přidávat do Marketplace.

 

 

 

Webinář: Jak prodávat na na Kaufland CZ & SK

Jak už jsme zmínili v minulém článku, blíží se spuštění jednoho z nejsilnějších marketplace v Evropě. Nepropásněte příležitost rozšířit své prodejní kanály o Kaufland marketplace „hned od začátku“.

Jak na to?

Vše potřebné, od registrace přes zalistování produktů až po samotnou logistiku objednávek, se odzvíte 13.4. od 14 hodin na webináři pořádaném Baselinkerem:

https://baselinker.com/cs-CZ/blog/webinar-prodej-na-kaufland-cz-kaufland-sk-kaufland-de-marketplace/

Tak neváhejte a registrujte se zdarma!

Jak propojit Kaufland marketplace s mým Webareal eshopem?

Mimo registrace na marketplace budete ještě potřebovat propojovací Baselinker doplněk, který najdete k instalaci na Webareal marketplace. Ten vás může napojit vedle Kauflandu ještě na další marketplace a rozšířit váš Webareal eshop o stovky dalších funkcí. Všechny podrobnosti na toto téma, případně k dalším možnostem doplňku vám zodpoví přímo zákaznická podpora Baselinkeru.

Za tým Webareal přejeme mnoho nových objednávek!

 

 

Rozhovor: Dalibor Jaroš (CEO, Collabim) – Na trhu neexistuje konkurent Collabimu

Collabim je nejpoužívanější SEO nástroj v Česku. Změří pozice klíčových slov a PPC reklamy a vy tak získáte neustálý přehled o tom, jak si vedete ve vyhledávačích. Zjistíte, jestli dlouhodobě posilujete, nebo stagnujete. Pomocí Collabimu můžete zanalyzovat svůj eshop a objevit tak jeho slabá místa. Chcete přesně vědět, jak si stojí konkurence ve vyhledávačích? Collabim vám tyto informace poskytne – stane se vaším osobním špehem. A je toho mnohem více. 

Collabim můžete mít i vy na svém eshopu od Webarealu! Popovídali jsme si o tomto nástroji s Daliborem Jarošem, CEO Collabimu o tom jak Collabim vznikl a kam se ubírá jeho budoucnost. 

Dalibore, jaké jsou podle vás největší přínosy Collabimu z pohledu majitele internetového obchodu?

Jak já vždy říkám, Collabim potřebujete ze dvou jediných důvodů. Za prvé – buď si SEO chcete dělat sami – a pak potřebujete někoho, kdo vás povede za ruku. Anebo si na to chcete někoho najmout a pak potřebujete mít multimetr – nějaký stroj, nástroj, přístroj, který vám ukáže, jak si vedete a zda-li nakoupená investice směřuje ke zdárnému, či nezdárnému výsledku.

Na trhu existuje více podobných SEO nástrojů. V čem je Collabim lepší proti konkurenci?

Na trhu neexistuje konkurent Collabimu. Collabim je naprosto unikátní v tom, že mimo to, co nabízejí klasické SEO nástroje, nabízí workflow. Nabízí pracovní postup a učí své uživatele dělat SEO, v čemž se v zásadě liší od všech SEO nástrojů na trhu, které já znám.

Jak vlastně Collabim vznikl, co bylo impulsem pro jeho vytvoření? A jak se vám podařilo z něj vybudovat nejpoužívanější SEO nástroj v Česku?

(smích) To vám bohužel nepovím, protože jsem nebyl u jeho vzniku. Já ho pouze vedu a vedu ho od doby 2017, kdy už byl největším a nejpoužívanějším SEO nástrojem v Česku a Slovensku. Od té doby se nám podařilo jenom téměř čtyřikrát zvětšit uživatelskou základnu.

S čím vším eshopaři pomůže a jak složité je jeho používání? Máte nějaký užitečný tip na “skrytou” funkci?

Jeho používání není složité. Problémem je, že většinou nevíte, co v SEO dělat – a když už ano – tak neumíte prioritizovat jednotlivé úkoly. V tom se snažíme vám pomoci v doprovodných školeních a materiálech. A užitečný tip na skrytou funkci? Nevím, jestli je úplně skrytá, ale je poměrně nová – a je to jednoznačně Collabim databáze v rámci průzkumníku klíčových slov, kterou jsme teprve nedávno otevřeli a obsahuje největší sbírku z českých SEO nástrojů hledaných klíčových slovních spojení, která máte okamžitě k dispozici na talíři.

… mají vůbec SEO nástroje s příchodem umělé inteligence budoucnost?

To je zapeklitá otázka. Otázkou je, jestli vůbec v budoucnosti je SEO. A podle toho se bude odvíjet to, co budeme dělat. Ale vždy se budeme snažit být tady pro tu část našich zákazníků, pro které bude dávat smysl starat se o svůj web, neustále ho rozvíjet. Jak svoje podnikání, tak svoji znalost.

A co další novinky, na co se mohou uživatelé Collabimu v budoucnu těšit, co připravujete?

Doufám, že se nám velmi brzy podaří ještě více zpříjemnit a přivést k ní ještě více uživatelů a je to funkce Svatý grál, kterou již léta znáte. Chystáme jeho kompletní předělání. Jo a pak taky možná nový Collabim. Ale o tom zase někdy jindy.

[su_note note_color=“#e1e1bb“ radius=“10″]Pokud máte zájem začít používat Collabim, můžete si ho velmi snadno nainstalovat z úvodní stránky administrace vašeho eshopu, kliknutím na tlačítko „Nainstalovat Collabim“. [/su_note]