Hvězdičky nejsou jen na nebi – novinka hodnocení produktů návštěvníky

Dub 05, 2018
10369 Zobrazeno
8 Comments

Každý eshop se snaží co možná nejvíce prodávat. Jak ale přesvědčit návštěvníka, že by měl nakoupit zrovna na vašem eshopu? Co zákazníkovi ukázat hodnocení od ostatních návštěvníků? Nyní tuto možnost na vašich eshopech skutečně máte. Objevte novou funkci, kterou využívají i ty nejúspěšnější eshopy jako např. Alza.cz.

Nechte návštěvníky ohodnotit své produkty v detailu produktu. Pozor, tato funkce funguje pouze pro responzivní šablony.

Nastavte si, že se hodnocení zobrazuje i v přehledu produktů (např. v kategoriích).


Zvolte si vlastní barvu hvězdiček.

Umožněte návštěvníkům, ať si seřadí produkty v kategoriích podle hodnocení.

Můžete si nastavit i to, že hodnotit mohou jen registrovaní zákazníci. Hodnocení produktů toho ale umí ještě mnohem více. Připravili jsme pro vás podrobný návod.

 

Může vás zajímat

ChatGPT a jeho využití pro eshopaře
WEBAREAL
0 shares218 views
WEBAREAL
0 shares218 views

ChatGPT a jeho využití pro eshopaře

Bohemiasoft - Pro 07, 2023

V dnešní éře technologického pokroku se představují nové a vzrušující možnosti, které mění způsob, jakým komunikujeme a získáváme informace. Jedním…

Zvyšte své tržby během vánoční sezóny a to na pár kliknutí: propagace, kterou zvládnete sami!
WEBAREAL
0 shares546 views
WEBAREAL
0 shares546 views

Zvyšte své tržby během vánoční sezóny a to na pár kliknutí: propagace, kterou zvládnete sami!

bohemiasoft - Lis 14, 2023

Zdá se vám, že váš e-shop nemá takové výsledky, jaké si představujete? Nebo chcete růst vašeho e-shopu ještě podpořit? Na…

Jak efektivně spravovat váš reklamní rozpočet?
WEBAREAL
0 shares303 views
WEBAREAL
0 shares303 views

Jak efektivně spravovat váš reklamní rozpočet?

Bohemiasoft - Lis 06, 2023

V nelítostném světě digitálního marketingu je efektivní správa reklamního rozpočtu zásadním prvkem pro úspěch podnikání. Představte si, že váš reklamní…

8 Responses

  1. Souhlasím s krátkým textovým hodnocením. Po objednávce, konkrétně po 14 dnech zaslat zákazníkovy odkaz na stránku hodnocení v e-shopu.
    1. hodnocení zboží
    2. e-shop (co se mi líbí, nelíbí, co michybí, co bych změnil – to pro nás e-shopare abychom věděli, co třeba přidat za zboží, nebo kde opravit popis

    Zveřejnit pouze bod 1., bod 2 poslat e-mailem

    Odpovědět
  2. Tiež ma táto funkcia potešila! Bohužiaľ po jej aktivovaní sa mi zobrazujú len prázdne hviezdičky, napriek tomu, že produkty hodnotenia majú, našla som si to vo výpise produktov. Aj sa mi tam zobrazuje počet hodnotení, no v reále na e-shope je všade 0. Beží táto funkcia už naplno, alebo len v nejakom skúšobnom režime? Ďakujem za pomoc.

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      měli jsme tam chybičku, teď už se v administraci žádná neprovedená hodnocení nezobrazují. Po aktivaci této funkce budou u produktů zobrazeny pouze neaktivní hvězdičky. A až po vlastním hodnocení zákazníky bude zobrazen odpovídající počet hvězdiček.

      Odpovědět
  3. Dobry den,

    hviezdicky su super, pacia sa mi, chybalo tu nieco take 🙂 Mozno by bodla aj moznost pridat komentar k hodnoteniu. Pripadne moznost zaslat zakaznikovy par dni po objednavke (automaticky) email s odkazom na kupeny vyrobok aby ho ohodnotil hviezdickami ci pridal koment… Kto vie ci sa bude niekto po objednavke vracat na eshop aby pridal hviezdicky… Mozno ano, ale email s priamim odkazom na vyrobok urcite pomoze s hodnotenim… Julo

    Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Prosinec 2023
Po Út St Čt So Ne
« Lis    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031