Hvězdičky nejsou jen na nebi – novinka hodnocení produktů návštěvníky

Dub 05, 2018
5795 Zobrazeno
8 Comments

Každý eshop se snaží co možná nejvíce prodávat. Jak ale přesvědčit návštěvníka, že by měl nakoupit zrovna na vašem eshopu? Co zákazníkovi ukázat hodnocení od ostatních návštěvníků? Nyní tuto možnost na vašich eshopech skutečně máte. Objevte novou funkci, kterou využívají i ty nejúspěšnější eshopy jako např. Alza.cz.

Nechte návštěvníky ohodnotit své produkty v detailu produktu. Pozor, tato funkce funguje pouze pro responzivní šablony.

Nastavte si, že se hodnocení zobrazuje i v přehledu produktů (např. v kategoriích).


Zvolte si vlastní barvu hvězdiček.

Umožněte návštěvníkům, ať si seřadí produkty v kategoriích podle hodnocení.

Můžete si nastavit i to, že hodnotit mohou jen registrovaní zákazníci. Hodnocení produktů toho ale umí ještě mnohem více. Připravili jsme pro vás podrobný návod.

 

Může vás zajímat

VLOŽENÍ FACEBOOK PIXELU NA ZOMBEEKA
ZOMBEEK
0 shares105 views
ZOMBEEK
0 shares105 views

VLOŽENÍ FACEBOOK PIXELU NA ZOMBEEKA

bohemiasoft - Lis 29, 2018

Pro majitele webů vytvořených na platformě Zombeek jsme připravili malé rozšíření sekce "Měřící kódy" o možnost vložení Facebook Pixelu. (Pokračování…

PROBĚHLO NAŠE PRVNÍ ŠKOLENÍ
WEBAREAL
0 shares259 views
WEBAREAL
0 shares259 views

PROBĚHLO NAŠE PRVNÍ ŠKOLENÍ

bohemiasoft - Lis 26, 2018

V sobotu 24.11. se uskutečnilo naše první offline "Školení administrace pro začátečníky", které jsme sami pořádali. Kurz se velmi rychle naplnil…

BLACK FRIDAY – 23.11.2018 – ESHOP I WEB ZA PŮLKU
WEBAREAL
0 shares1725 views
WEBAREAL
0 shares1725 views

BLACK FRIDAY – 23.11.2018 – ESHOP I WEB ZA PŮLKU

bohemiasoft - Lis 21, 2018

A je to tady po roce zase. BLACK FRIDAY! Jen jediný den v roce můžete objednat naše produkty za tyto…

8 Responses

  1. Souhlasím s krátkým textovým hodnocením. Po objednávce, konkrétně po 14 dnech zaslat zákazníkovy odkaz na stránku hodnocení v e-shopu.
    1. hodnocení zboží
    2. e-shop (co se mi líbí, nelíbí, co michybí, co bych změnil – to pro nás e-shopare abychom věděli, co třeba přidat za zboží, nebo kde opravit popis

    Zveřejnit pouze bod 1., bod 2 poslat e-mailem

    Odpovědět
  2. Tiež ma táto funkcia potešila! Bohužiaľ po jej aktivovaní sa mi zobrazujú len prázdne hviezdičky, napriek tomu, že produkty hodnotenia majú, našla som si to vo výpise produktov. Aj sa mi tam zobrazuje počet hodnotení, no v reále na e-shope je všade 0. Beží táto funkcia už naplno, alebo len v nejakom skúšobnom režime? Ďakujem za pomoc.

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      měli jsme tam chybičku, teď už se v administraci žádná neprovedená hodnocení nezobrazují. Po aktivaci této funkce budou u produktů zobrazeny pouze neaktivní hvězdičky. A až po vlastním hodnocení zákazníky bude zobrazen odpovídající počet hvězdiček.

      Odpovědět
  3. Dobry den,

    hviezdicky su super, pacia sa mi, chybalo tu nieco take 🙂 Mozno by bodla aj moznost pridat komentar k hodnoteniu. Pripadne moznost zaslat zakaznikovy par dni po objednavke (automaticky) email s odkazom na kupeny vyrobok aby ho ohodnotil hviezdickami ci pridal koment… Kto vie ci sa bude niekto po objednavke vracat na eshop aby pridal hviezdicky… Mozno ano, ale email s priamim odkazom na vyrobok urcite pomoze s hodnotenim… Julo

    Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Prosinec 2018
Po Út St Čt So Ne
« Lis    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31