Hvězdičky nejsou jen na nebi – novinka hodnocení produktů návštěvníky

Dub 05, 2018
9882 Zobrazeno
8 Comments

Každý eshop se snaží co možná nejvíce prodávat. Jak ale přesvědčit návštěvníka, že by měl nakoupit zrovna na vašem eshopu? Co zákazníkovi ukázat hodnocení od ostatních návštěvníků? Nyní tuto možnost na vašich eshopech skutečně máte. Objevte novou funkci, kterou využívají i ty nejúspěšnější eshopy jako např. Alza.cz.

Nechte návštěvníky ohodnotit své produkty v detailu produktu. Pozor, tato funkce funguje pouze pro responzivní šablony.

Nastavte si, že se hodnocení zobrazuje i v přehledu produktů (např. v kategoriích).


Zvolte si vlastní barvu hvězdiček.

Umožněte návštěvníkům, ať si seřadí produkty v kategoriích podle hodnocení.

Můžete si nastavit i to, že hodnotit mohou jen registrovaní zákazníci. Hodnocení produktů toho ale umí ještě mnohem více. Připravili jsme pro vás podrobný návod.

 

Může vás zajímat

Úprava děkovací stránky
WEBAREAL
0 shares2132 views
WEBAREAL
0 shares2132 views

Úprava děkovací stránky

Bohemiasoft - Kvě 24, 2022

Děkovací stránku nebo-li stránku, která se zobrazí po dokončení objednávky jste si mohli nyní upravovat pouze klasickým textem či obrázky. Nyní si…

Reshop.cz – nová služba  – pomůžeme vám s eshopem
WEBAREAL
0 shares85 views
WEBAREAL
0 shares85 views

Reshop.cz – nová služba – pomůžeme vám s eshopem

bohemiasoft - Kvě 23, 2022

Přestože systém Webareal stojí především na tom, že si v něm sami můžete snadno vytvořit vlastní eshop, mohou nastat situace, kdy…

Doporučte Webareal a získejte 20% provizi
WEBAREAL
0 shares85 views
WEBAREAL
0 shares85 views

Doporučte Webareal a získejte 20% provizi

bohemiasoft - Kvě 20, 2022

Doporučujte Webareal a získejte z každého získaného zákazníka až 1798 Kč (89,30 €) každý rok. Milujete Webareal? Doporučujte ho svým…

8 Responses

  1. Souhlasím s krátkým textovým hodnocením. Po objednávce, konkrétně po 14 dnech zaslat zákazníkovy odkaz na stránku hodnocení v e-shopu.
    1. hodnocení zboží
    2. e-shop (co se mi líbí, nelíbí, co michybí, co bych změnil – to pro nás e-shopare abychom věděli, co třeba přidat za zboží, nebo kde opravit popis

    Zveřejnit pouze bod 1., bod 2 poslat e-mailem

    Odpovědět
  2. Tiež ma táto funkcia potešila! Bohužiaľ po jej aktivovaní sa mi zobrazujú len prázdne hviezdičky, napriek tomu, že produkty hodnotenia majú, našla som si to vo výpise produktov. Aj sa mi tam zobrazuje počet hodnotení, no v reále na e-shope je všade 0. Beží táto funkcia už naplno, alebo len v nejakom skúšobnom režime? Ďakujem za pomoc.

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      měli jsme tam chybičku, teď už se v administraci žádná neprovedená hodnocení nezobrazují. Po aktivaci této funkce budou u produktů zobrazeny pouze neaktivní hvězdičky. A až po vlastním hodnocení zákazníky bude zobrazen odpovídající počet hvězdiček.

      Odpovědět
  3. Dobry den,

    hviezdicky su super, pacia sa mi, chybalo tu nieco take 🙂 Mozno by bodla aj moznost pridat komentar k hodnoteniu. Pripadne moznost zaslat zakaznikovy par dni po objednavke (automaticky) email s odkazom na kupeny vyrobok aby ho ohodnotil hviezdickami ci pridal koment… Kto vie ci sa bude niekto po objednavke vracat na eshop aby pridal hviezdicky… Mozno ano, ale email s priamim odkazom na vyrobok urcite pomoze s hodnotenim… Julo

    Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Květen 2022
Po Út St Čt So Ne
« Dub    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031