Každý eshop se snaží co možná nejvíce prodávat. Jak ale přesvědčit návštěvníka, že by měl nakoupit zrovna na vašem eshopu? Co zákazníkovi ukázat hodnocení od ostatních návštěvníků? Nyní tuto možnost na vašich eshopech skutečně máte. Objevte novou funkci, kterou využívají i ty nejúspěšnější eshopy jako např. Alza.cz.
Nechte návštěvníky ohodnotit své produkty v detailu produktu. Pozor, tato funkce funguje pouze pro responzivní šablony.
Nastavte si, že se hodnocení zobrazuje i v přehledu produktů (např. v kategoriích).
Zvolte si vlastní barvu hvězdiček.
Umožněte návštěvníkům, ať si seřadí produkty v kategoriích podle hodnocení.
Můžete si nastavit i to, že hodnotit mohou jen registrovaní zákazníci. Hodnocení produktů toho ale umí ještě mnohem více. Připravili jsme pro vás podrobný návod.
Může vás zajímat
PREMIUM Black Friday 2024
bohemiasoft - Lis 28, 2024Připravili jsme pro vás premium služby na měsíc zdarma! Vyzkoušejte prémiové služby, které nejlépe zúročíte právě v průběhu vánoční sezóny.…
40 hodin záznamů z E-commerce day Bratislava za poloviční cenu
bohemiasoft - Lis 28, 2024V předchozích článcích jsme vás informovali o naší účasti na E-commerce day Bratislava. Zastoupili jsme naši platformu Webareal mezi ostatními…
Napojení na Base. – neomezeně produktů!
bohemiasoft - Lis 28, 2024Base. - velmi mocný nástroj, který má Webareal plně integrovaný, boří další hranice v použití... Pokud chcete váš Webareal během…
Souhlasím s krátkým textovým hodnocením. Po objednávce, konkrétně po 14 dnech zaslat zákazníkovy odkaz na stránku hodnocení v e-shopu.
1. hodnocení zboží
2. e-shop (co se mi líbí, nelíbí, co michybí, co bych změnil – to pro nás e-shopare abychom věděli, co třeba přidat za zboží, nebo kde opravit popis
Zveřejnit pouze bod 1., bod 2 poslat e-mailem
Tiež ma táto funkcia potešila! Bohužiaľ po jej aktivovaní sa mi zobrazujú len prázdne hviezdičky, napriek tomu, že produkty hodnotenia majú, našla som si to vo výpise produktov. Aj sa mi tam zobrazuje počet hodnotení, no v reále na e-shope je všade 0. Beží táto funkcia už naplno, alebo len v nejakom skúšobnom režime? Ďakujem za pomoc.
Dobrý den,
měli jsme tam chybičku, teď už se v administraci žádná neprovedená hodnocení nezobrazují. Po aktivaci této funkce budou u produktů zobrazeny pouze neaktivní hvězdičky. A až po vlastním hodnocení zákazníky bude zobrazen odpovídající počet hvězdiček.
Dobry den,
hviezdicky su super, pacia sa mi, chybalo tu nieco take 🙂 Mozno by bodla aj moznost pridat komentar k hodnoteniu. Pripadne moznost zaslat zakaznikovy par dni po objednavke (automaticky) email s odkazom na kupeny vyrobok aby ho ohodnotil hviezdickami ci pridal koment… Kto vie ci sa bude niekto po objednavke vracat na eshop aby pridal hviezdicky… Mozno ano, ale email s priamim odkazom na vyrobok urcite pomoze s hodnotenim… Julo
Dobrý den,
děkujeme. Jsme rádi, že se Vám nová funkce hvězdiček líbí. Předáme návrhy programátorům. Textové hodnocení je určitě dobrý nápad.
David
presne tak, chce to textové hodnotenie
Dobrý den,
děkujeme za názor. Podíváme se, co bude v téhle oblasti možné.
David
uplny suhlas