Každý eshop se snaží co možná nejvíce prodávat. Jak ale přesvědčit návštěvníka, že by měl nakoupit zrovna na vašem eshopu? Co zákazníkovi ukázat hodnocení od ostatních návštěvníků? Nyní tuto možnost na vašich eshopech skutečně máte. Objevte novou funkci, kterou využívají i ty nejúspěšnější eshopy jako např. Alza.cz.
Nechte návštěvníky ohodnotit své produkty v detailu produktu. Pozor, tato funkce funguje pouze pro responzivní šablony.
Nastavte si, že se hodnocení zobrazuje i v přehledu produktů (např. v kategoriích).
Zvolte si vlastní barvu hvězdiček.
Umožněte návštěvníkům, ať si seřadí produkty v kategoriích podle hodnocení.
Můžete si nastavit i to, že hodnotit mohou jen registrovaní zákazníci. Hodnocení produktů toho ale umí ještě mnohem více. Připravili jsme pro vás podrobný návod.
Může vás zajímat
Dopřejte zákazníkům větší komfort při nakupování: Dobírka nebo platba kartou už nestačí
bohemiasoft - Dub 15, 2024Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba likviduje nejistotu spojenou…
PPL servis – 20.4.2024
bohemiasoft - Dub 12, 2024UPOZORNĚNÍ: dopravce PPL bude v sobotu 20.4.2024 provádět údržku systém. V čase od 5:00 do 15:00 hodin dojde k pravidelné údržbě systémů…
ZALOŽTE SI VLASTNÍ ESHOP – NYNÍ S 20% SLEVOU
bohemiasoft - Dub 11, 2024Uvažujete o založení svého prvního eshopu? Snad vám v rozhodování malinko pomůžeme. Nabízíme vám totiž 20% slevu na roční provoz…
Souhlasím s krátkým textovým hodnocením. Po objednávce, konkrétně po 14 dnech zaslat zákazníkovy odkaz na stránku hodnocení v e-shopu.
1. hodnocení zboží
2. e-shop (co se mi líbí, nelíbí, co michybí, co bych změnil – to pro nás e-shopare abychom věděli, co třeba přidat za zboží, nebo kde opravit popis
Zveřejnit pouze bod 1., bod 2 poslat e-mailem
Tiež ma táto funkcia potešila! Bohužiaľ po jej aktivovaní sa mi zobrazujú len prázdne hviezdičky, napriek tomu, že produkty hodnotenia majú, našla som si to vo výpise produktov. Aj sa mi tam zobrazuje počet hodnotení, no v reále na e-shope je všade 0. Beží táto funkcia už naplno, alebo len v nejakom skúšobnom režime? Ďakujem za pomoc.
Dobrý den,
měli jsme tam chybičku, teď už se v administraci žádná neprovedená hodnocení nezobrazují. Po aktivaci této funkce budou u produktů zobrazeny pouze neaktivní hvězdičky. A až po vlastním hodnocení zákazníky bude zobrazen odpovídající počet hvězdiček.
Dobry den,
hviezdicky su super, pacia sa mi, chybalo tu nieco take 🙂 Mozno by bodla aj moznost pridat komentar k hodnoteniu. Pripadne moznost zaslat zakaznikovy par dni po objednavke (automaticky) email s odkazom na kupeny vyrobok aby ho ohodnotil hviezdickami ci pridal koment… Kto vie ci sa bude niekto po objednavke vracat na eshop aby pridal hviezdicky… Mozno ano, ale email s priamim odkazom na vyrobok urcite pomoze s hodnotenim… Julo
Dobrý den,
děkujeme. Jsme rádi, že se Vám nová funkce hvězdiček líbí. Předáme návrhy programátorům. Textové hodnocení je určitě dobrý nápad.
David
presne tak, chce to textové hodnotenie
Dobrý den,
děkujeme za názor. Podíváme se, co bude v téhle oblasti možné.
David
uplny suhlas