Hvězdičky nejsou jen na nebi – novinka hodnocení produktů návštěvníky

Dub 05, 2018
10666 Zobrazeno
8 Comments

Každý eshop se snaží co možná nejvíce prodávat. Jak ale přesvědčit návštěvníka, že by měl nakoupit zrovna na vašem eshopu? Co zákazníkovi ukázat hodnocení od ostatních návštěvníků? Nyní tuto možnost na vašich eshopech skutečně máte. Objevte novou funkci, kterou využívají i ty nejúspěšnější eshopy jako např. Alza.cz.

Nechte návštěvníky ohodnotit své produkty v detailu produktu. Pozor, tato funkce funguje pouze pro responzivní šablony.

Nastavte si, že se hodnocení zobrazuje i v přehledu produktů (např. v kategoriích).


Zvolte si vlastní barvu hvězdiček.

Umožněte návštěvníkům, ať si seřadí produkty v kategoriích podle hodnocení.

Můžete si nastavit i to, že hodnotit mohou jen registrovaní zákazníci. Hodnocení produktů toho ale umí ještě mnohem více. Připravili jsme pro vás podrobný návod.

 

Může vás zajímat

Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
WEBAREAL
0 shares145 views
WEBAREAL
0 shares145 views

Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal

bohemiasoft - Říj 15, 2024

Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…

Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
WEBAREAL
0 shares139 views
WEBAREAL
0 shares139 views

Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě

bohemiasoft - Říj 10, 2024

Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…

Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
WEBAREAL
0 shares39 views
WEBAREAL
0 shares39 views

Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne

bohemiasoft - Říj 10, 2024

Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…

8 Responses

  1. Souhlasím s krátkým textovým hodnocením. Po objednávce, konkrétně po 14 dnech zaslat zákazníkovy odkaz na stránku hodnocení v e-shopu.
    1. hodnocení zboží
    2. e-shop (co se mi líbí, nelíbí, co michybí, co bych změnil – to pro nás e-shopare abychom věděli, co třeba přidat za zboží, nebo kde opravit popis

    Zveřejnit pouze bod 1., bod 2 poslat e-mailem

    Odpovědět
  2. Tiež ma táto funkcia potešila! Bohužiaľ po jej aktivovaní sa mi zobrazujú len prázdne hviezdičky, napriek tomu, že produkty hodnotenia majú, našla som si to vo výpise produktov. Aj sa mi tam zobrazuje počet hodnotení, no v reále na e-shope je všade 0. Beží táto funkcia už naplno, alebo len v nejakom skúšobnom režime? Ďakujem za pomoc.

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      měli jsme tam chybičku, teď už se v administraci žádná neprovedená hodnocení nezobrazují. Po aktivaci této funkce budou u produktů zobrazeny pouze neaktivní hvězdičky. A až po vlastním hodnocení zákazníky bude zobrazen odpovídající počet hvězdiček.

      Odpovědět
  3. Dobry den,

    hviezdicky su super, pacia sa mi, chybalo tu nieco take 🙂 Mozno by bodla aj moznost pridat komentar k hodnoteniu. Pripadne moznost zaslat zakaznikovy par dni po objednavke (automaticky) email s odkazom na kupeny vyrobok aby ho ohodnotil hviezdickami ci pridal koment… Kto vie ci sa bude niekto po objednavke vracat na eshop aby pridal hviezdicky… Mozno ano, ale email s priamim odkazom na vyrobok urcite pomoze s hodnotenim… Julo

    Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Říjen 2024
Po Út St Čt So Ne
« Zář    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031