Možnost stahovat recenze ze serveru heureka.cz (služba „Ověřeno zákazníky“) do libovolné kategorie článkového menu:
Pro aktivaci je potřeba stejný hash (=kód) jako pro službu „Ověřeno zákazníky“.
Pokud již máte tuto službu aktivní, stačí v administraci v sekci Eshop -> Nastaveni eshopu aktivovat možnost „Zobrazovat recenze zákazníků z heureka.cz“ a v roletce si vybrat, ve které kategorii se mají recenze zobrazovat.
Pokud tuto službu na vašem eshopu chcete využívat, ale nemáte aktivovaný modul „Ověřeno zákazníky“, bude nezbytné se na heureka.cz zaregistrovat, modul „Ověřeno zákazníky“ aktivovat a následně aktivovat zobrazení recenzí (v ideálním případě nejdříve počkat, než budete mít na heurece nějaké recenze a až pak nastavit jejich zobrazení na stránkách).
V případě, že bude kategorie, do které chcete recenze vložit, obsahovat již vložený obsah, bude tento obsah překryt recenzemi a tudíž se nebude nadále zobrazovat. Samotných recenzí bude na stránce až 10. Další pak bude možné zobrazit přes stránkování.
Při prvním uložení se recenze stáhnou automaticky. Poté se už budou stahovat max 1x denně.
Možnost přidání widgetu “Ověřeno zákazníky”:
Kód pro tento widget můžete získat přímo v administraci vašeho účtu na heureka.cz. Z něho pak použijete pouze ID (viz obrázek níže), které následně vložíte do příslušné nabídky v administraci. Widget bude po vložení kódu zobrazen po levé straně vašeho webu.
Může vás zajímat
Pozor na nekalé a lživé praktiky obchodníků konkurenčních eshopových platforem
bohemiasoft - Zář 04, 2024Od vás, našich eshopařů, se nám množí informace o nepříjemných až agresivních praktikách obchodníků některých velkých eshopových platforem. Rádi bychom…
Expres Kuriér od Slovenské pošty s novou mapou a váhovými limity
bohemiasoft - Zář 02, 2024Slovenská pošta je jeden z nejrozšířenějších dopravců na Slovensku, proto jej má Webareal implementovaný už řadu let. Mapu s výběrem…
Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka
bohemiasoft - Čvc 25, 2024Influencer marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného marketingového mixu. Vďaka tomuto prístupu môže značka využívať vplyv a dosah jednotlivcov na…
Přidat komentář