Rychlá jízda s tarifem Exclusive

Dub 22, 2021
190 Zobrazeno

Jak zhodnotit rok u eshopu s novým tarifem? Jako rychlou jízdu objednávek a skladového hospodářství. A rozhodně kladně!  Je vidět, že náš záměr odlehčit správu Vašich eshopů se opravdu povedl a přechází na něj stále více  standardních i profi eshopů .

Začneme s rekapitulací tarifů u eshopů systému Webareal, abychom se mohli odpíchnout v rozdílech mezi tarify a tím i Vám ukázat proč se Vám rozhodně vyplatí přejít na tarif Exclusive.

Tarif Start

je pro začínající, ale i originální zákazníky.  Je vytvořen pro eshopaře s malým počtem produktů (pro maximálně 100 produktů). Je tedy vhodný nejen pro začínající zákazníky, ale i pro menší obchodování například s originálními výrobky vlastní výroby, pro hobby obchodování nebo třeba bio produkty z vlastní zahrádky.

Tarif Standard

už svým názvem je určen pro majoritní skupinu podnikatelů v eshopech. Neomezený počet produktů, standardní prostor. Všechny funkce pro úspěšný eshop, který většinou stihnete obsluhovat samostatně.

Tarif Profi

určený pro aktivní a větší eshopaře. Oproti tarifu Standard je opět větší prostorově, ale hlavní funkcí, která tento tarif odlišuje je možnost API. Co to je? V dnešní době, plné moderních softwarových řešení, už není možné v šablonovém řešení splnit všechna individuální přání aktivních eshopařů. Přes tuto funkci si pomocí vlastního programátora můžete připojit prakticky cokoliv. Aplikaci, specifický účetní systém nebo třeba osobního dopravce, se kterým máte sjednané výhodnější podmínky. Druhou výhodou tohoto tarifu je nákupní tlačítko, tato funkce už delší dobu nebyla námi propagována, proto pro nováčky připomínám, že je to námi vytvořený originální nástroj k propagaci produktů mimo eshop.

Tarif Exclusive

V čem je tedy jeho jedinečnost? V tomto můžeme oproti konkurenčním řešením říci, že je to hlavně spolehlivě pracující společný sklad produktů, který Vám ušetří spoustu práce s obsluhou rozjetého eshopu, s napojením na kamennou prodejnu nebo jazykovou mutaci. To co investujete do tohoto tarifu se Vám vrátí v nižších nárocích na časovou obslužnost, odměnách zaměstnanců i provozních nákladech. A stále více zákazníků si to již v praxi vyzkoušelo. Jen si to spočítejte. To co investujete do softwaru se Vám během roku vrátí na čase, který Vám a Vašim zaměstnancům tyto funkce ušetří na obslužnosti. Kromě společného skladu jsou to také společná správa produktů, párování plateb,  opět vyšší prostor pro individuální aplikace řešené přes API a Webhooky a také nemálo využívané aktualizace každé 2 hodiny. Využijte jinak čas, který Vám tento tarif ušetří a uvidíte, že i Vám se tato investice rozhodně vyplatí.

Nakonec ještě připomínáme. Správu tarifů a přesun si určujete sami podle Vašich potřeb!

V administraci na úvodní straně v sekci Administrátor – Faktury.
Jedním kliknutím si tak ušetříte spoustu práce a starostí.

Prodeji, eshopům a skladům zdar! :o)

 

 

Může vás zajímat

Pomůžeme vám se startem nového eshopu
WEBAREAL
0 shares390 views
WEBAREAL
0 shares390 views

Pomůžeme vám se startem nového eshopu

bohemiasoft - Čvc 08, 2021

Spuštění nového eshopu do ostrého provozu vyžaduje poměrně mnoho prvotních nastavení, které vám může zabrat poměrně dost času. Můžeme vám…

Nová pravidla pro DPH od 1.7.2021 – Webareal je připraven
WEBAREAL
0 shares2218 views6
WEBAREAL
0 shares2218 views6

Nová pravidla pro DPH od 1.7.2021 – Webareal je připraven

bohemiasoft - Čvc 01, 2021

Evropská unie prosadila důležité a především jednotné změny v pravidlech pro odvod DPH, které vstupují v platnost 1. července 2021. Tyto…

Rozhovor s eshopařem: mybuddy.cz
WEBAREAL
0 shares391 views
WEBAREAL
0 shares391 views

Rozhovor s eshopařem: mybuddy.cz

bohemiasoft - Čvn 28, 2021

Dobrý den pane Pálko, ve Vašem podnikání jste před rokem udělal zásadní změnu a přešel S Vaším eshopem www.mybuddy.cz od konkurenčního…

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Srpen 2021
Po Út St Čt So Ne
« Čvc    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031