Jak zhodnotit rok u eshopu s novým tarifem? Jako rychlou jízdu objednávek a skladového hospodářství. A rozhodně kladně! Je vidět, že náš záměr odlehčit správu Vašich eshopů se opravdu povedl a přechází na něj stále více standardních i profi eshopů .
Začneme s rekapitulací tarifů u eshopů systému Webareal, abychom se mohli odpíchnout v rozdílech mezi tarify a tím i Vám ukázat proč se Vám rozhodně vyplatí přejít na tarif Exclusive.
Tarif Start
je pro začínající, ale i originální zákazníky. Je vytvořen pro eshopaře s malým počtem produktů (pro maximálně 100 produktů). Je tedy vhodný nejen pro začínající zákazníky, ale i pro menší obchodování například s originálními výrobky vlastní výroby, pro hobby obchodování nebo třeba bio produkty z vlastní zahrádky.
Tarif Standard
už svým názvem je určen pro majoritní skupinu podnikatelů v eshopech. Neomezený počet produktů, standardní prostor. Všechny funkce pro úspěšný eshop, který většinou stihnete obsluhovat samostatně.
Tarif Profi
určený pro aktivní a větší eshopaře. Oproti tarifu Standard je opět větší prostorově, ale hlavní funkcí, která tento tarif odlišuje je možnost API. Co to je? V dnešní době, plné moderních softwarových řešení, už není možné v šablonovém řešení splnit všechna individuální přání aktivních eshopařů. Přes tuto funkci si pomocí vlastního programátora můžete připojit prakticky cokoliv. Aplikaci, specifický účetní systém nebo třeba osobního dopravce, se kterým máte sjednané výhodnější podmínky. Druhou výhodou tohoto tarifu je nákupní tlačítko, tato funkce už delší dobu nebyla námi propagována, proto pro nováčky připomínám, že je to námi vytvořený originální nástroj k propagaci produktů mimo eshop.
Tarif Exclusive
V čem je tedy jeho jedinečnost? V tomto můžeme oproti konkurenčním řešením říci, že je to hlavně spolehlivě pracující společný sklad produktů, který Vám ušetří spoustu práce s obsluhou rozjetého eshopu, s napojením na kamennou prodejnu nebo jazykovou mutaci. To co investujete do tohoto tarifu se Vám vrátí v nižších nárocích na časovou obslužnost, odměnách zaměstnanců i provozních nákladech. A stále více zákazníků si to již v praxi vyzkoušelo. Jen si to spočítejte. To co investujete do softwaru se Vám během roku vrátí na čase, který Vám a Vašim zaměstnancům tyto funkce ušetří na obslužnosti. Kromě společného skladu jsou to také společná správa produktů, párování plateb, opět vyšší prostor pro individuální aplikace řešené přes API a Webhooky a také nemálo využívané aktualizace každé 2 hodiny. Využijte jinak čas, který Vám tento tarif ušetří a uvidíte, že i Vám se tato investice rozhodně vyplatí.
Nakonec ještě připomínáme. Správu tarifů a přesun si určujete sami podle Vašich potřeb!
V administraci na úvodní straně v sekci Administrátor – Faktury.
Jedním kliknutím si tak ušetříte spoustu práce a starostí.
Prodeji, eshopům a skladům zdar! :o)
Může vás zajímat
Pozor na nekalé a lživé praktiky obchodníků konkurenčních eshopových platforem
bohemiasoft - Zář 04, 2024Od vás, našich eshopařů, se nám množí informace o nepříjemných až agresivních praktikách obchodníků některých velkých eshopových platforem. Rádi bychom…
Expres Kuriér od Slovenské pošty s novou mapou a váhovými limity
bohemiasoft - Zář 02, 2024Slovenská pošta je jeden z nejrozšířenějších dopravců na Slovensku, proto jej má Webareal implementovaný už řadu let. Mapu s výběrem…
Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka
bohemiasoft - Čvc 25, 2024Influencer marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného marketingového mixu. Vďaka tomuto prístupu môže značka využívať vplyv a dosah jednotlivcov na…