Po měsíčním testování jsme dnes prodloužili uchovávání produktů umístěných do košíku na 5 dnů.
K čemu vlastně tato funkce slouží?
Pokud zákazník umístí produktu do košíku, pak si ale nákup rozmyslí nebo z jakéhokoliv důvodu nedokončí, zůstávají produkty vloženy v košíku po dobu 5 dnů. Pokud se tedy zákazník například za týden vrátí do vašeho eshopu, již bude mít v košíku vloženy dříve vložené produkty. Může mu to tak připomenout jeho dříve nedokončený nákup a buď produkt z košíku odstraní nebo si ho koupí. (předpoklad pro to, aby tato možnost fungovala, je že se zákazník vrátí do eshopu ze stejného prohlížeče jako dříve).
Toto nastavení je defaultně vypnuto, zapnout funkčnost můžete, viz obrázek :
Jak to bude fungovat v případě přihlášeného uživatele?
V případě, že zákazník vložil produkty do košíku jako přihlášený zaregistrovaný uživatel, jsou v paměti vašeho eshopu také produkty po dobu 15 dnů uchovávány. A při další návštěvě, jsou po přihlášení uživatele produkty v košíku opět zobrazeny.
Může také nastat například takováto situace:
a) v pondělí si zaregistrovaný přihlášený uživatel vloží do košíku produkt ABC
b) další den si stejný uživatel otevře váš eshop, ve stejném prohlížeči a vloží do košíku produkt XYZ. Protože zatím není přihlášen vidí v košíku pouze produkt XYZ.
c) pak se uživatel přihlásí
d) zobrazí se mu níže uvedený dialog
e) uživatel se může rozhodnout jak naloží se svým košíkem. Zda sloučí oba košíku – s produktem XYZ i ABC nebo zda si nechá zobrazit pouze košík aktuální nebo naopak pouze košík s produktem vybraným v pondělí
Může vás zajímat

Potkejme se na Czech On-line Expo
bohemiasoft - Úno 13, 2025Letošní největší český e-commerce & on-line business veletrh se bude konat již za 14 dnů v termínu 26.–27. 2. 2025 na výstavišti…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
bohemiasoft - Úno 06, 2025Do vašich administrací jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště. Jeho účel je jednoduchý – rádi bychom od vás…

Zákaznická reputace: Nová funkce pro efektivnější správu objednávek
bohemiasoft - Úno 03, 2025Správa zákazníků je pro e-shopaře klíčová. V minulosti jsme vám umožnili označovat nespolehlivé zákazníky, kteří nevyzvedávají zásilky nebo často ruší…
Přidat komentář