Po měsíčním testování jsme dnes prodloužili uchovávání produktů umístěných do košíku na 5 dnů.

 

K čemu vlastně tato funkce slouží?

Pokud zákazník umístí produktu do košíku, pak si ale nákup rozmyslí nebo z jakéhokoliv důvodu nedokončí, zůstávají produkty vloženy v košíku po dobu 5 dnů. Pokud se tedy zákazník například za týden vrátí do vašeho eshopu, již bude mít v košíku vloženy dříve vložené produkty. Může mu to tak připomenout jeho dříve nedokončený nákup a buď produkt z košíku odstraní nebo si ho koupí. (předpoklad pro to, aby tato možnost fungovala, je že se zákazník vrátí do eshopu ze stejného prohlížeče jako dříve).

 

Toto nastavení je defaultně vypnuto, zapnout funkčnost můžete, viz obrázek :

kosik15b

 

Jak to bude fungovat v případě přihlášeného uživatele?

V případě, že zákazník vložil produkty do košíku jako přihlášený zaregistrovaný uživatel, jsou v paměti vašeho eshopu také produkty po dobu 15 dnů uchovávány. A při další návštěvě, jsou po přihlášení uživatele produkty v košíku opět zobrazeny.

 

Může také nastat například takováto situace:

a) v pondělí si zaregistrovaný přihlášený uživatel vloží do košíku produkt ABC

b) další den si stejný uživatel otevře váš eshop, ve stejném prohlížeči a vloží do košíku produkt XYZ. Protože zatím není přihlášen vidí v košíku pouze produkt XYZ.

c) pak se uživatel přihlásí

d) zobrazí se mu níže uvedený dialog

e) uživatel se může rozhodnout jak naloží se svým košíkem. Zda sloučí oba košíku – s produktem XYZ i ABC nebo zda si nechá zobrazit pouze košík aktuální nebo naopak pouze košík s produktem vybraným v pondělí

kosik15a

Může vás zajímat

Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka
WEBAREAL
0 shares35 views
WEBAREAL
0 shares35 views

Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka

bohemiasoft - Čvc 25, 2024

Influencer marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného marketingového mixu. Vďaka tomuto prístupu môže značka využívať vplyv a dosah jednotlivcov na…

Srovnáme.cz: Vaše cesta k novým objednávkám
WEBAREAL
0 shares111 views
WEBAREAL
0 shares111 views

Srovnáme.cz: Vaše cesta k novým objednávkám

bohemiasoft - Čvc 22, 2024

Jak vám může Srovnáme.cz pomoci k novým objednávkám a co vlastně tento cenový srovnávač umí pro spolupracující eshopaře udělat? Na…

S novými tarify Comgate má každý obchodník sazbu pod 1 % bez ohledu na platební metodu
WEBAREAL
0 shares419 views
WEBAREAL
0 shares419 views

S novými tarify Comgate má každý obchodník sazbu pod 1 % bez ohledu na platební metodu

bohemiasoft - Čvn 19, 2024

Comgate představuje nové tarify. Poskytovatel platebních bran a terminálů doporučuje většině obchodníků tarif Easy, který má jednu sazbu 0,98 %…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Červenec 2024
Po Út St Čt So Ne
« Čvn    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031