Další díl Google Analytics z naší vzdělávací série Webareal Academy. Všechna videa jsou dostupná zcela zdarma.
Co znamená, když máte v Google Analytics napsáno, že např. přes google/organic bylo zrealizováno 20 objednávek? Znamená to, že za všechny tyto objednávky mohou jen přirozené výsledky na vyhledávači Google? Neznamená. Podívejte se s námi na konverzní cesty.
Každý váš zákazník, který u vás nakoupil, má za sebou určitou cestu. Říkáme jí konverzní cesta – cesta, která vedla k nákupu. Zákazník mohl nejdříve přijít přes seznam.cz, následně přes reklamu na Google, pak přes facebook a teprve poté nakoupil. V Google Analytics si můžete vyjet přehled konverzních cest. K čemu to je? To se dozvíte v našem dalším videu o Google Analytics.
Poslední 31. díl zveřejníme v pondělí 3.10. 2016 – podíváme se na zasílání e-mailů s přehledy přímo z Google Analytics
Všechny dosud vydané díly naleznete zde.
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody
Může vás zajímat
Pozor na nekalé a lživé praktiky obchodníků konkurenčních eshopových platforem
bohemiasoft - Zář 04, 2024Od vás, našich eshopařů, se nám množí informace o nepříjemných až agresivních praktikách obchodníků některých velkých eshopových platforem. Rádi bychom…
Expres Kuriér od Slovenské pošty s novou mapou a váhovými limity
bohemiasoft - Zář 02, 2024Slovenská pošta je jeden z nejrozšířenějších dopravců na Slovensku, proto jej má Webareal implementovaný už řadu let. Mapu s výběrem…
Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka
bohemiasoft - Čvc 25, 2024Influencer marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného marketingového mixu. Vďaka tomuto prístupu môže značka využívať vplyv a dosah jednotlivcov na…