Další díl Google Analytics z naší vzdělávací série Webareal Academy, kde všechna videa jsou dostupná zcela zdarma.
V předchozím díle jsme se podívali na zub vstupním stránkám. Jenže je tu problém. Vstupních stránek může být mnoho, ale ne všechny jsou pro nás důležité. Jak si v Google Analytics vyfiltrovat pouze podstatné vstupní stránky? To se dozvíte v našem novém videu.
Představte si, že máte na eshopu několik desítek nebo stovek vstupních stránek. Jaké stránky jsou ale ty nejdůležitější? Zřejmě ty, přes které přišlo veliké množství návštěv. Nemá smysl hodnotit vstupní stránku jako neúspěšnou, když přes ní za poslední měsíc přišla jen jedna návštěva a hned zase odešla. To nemusí nic znamenat. Ale stránka, přes kterou přišlo za měsíc několik desítek nebo stovek návštěv a téměř všichni okamžitě odešli, tak to může znamenat problém. Podívejme se na to podrobněji v následujícím videu.
Další 29. díl zveřejníme v pondělí 26.9. 2016 – seznámíme se s problematikou cílů a jak je v Google Analytics využít.
Všechny dosud vydané díly naleznete zde.
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody
Může vás zajímat

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…

Nová funkce: Rezervace zboží – Novinka, která zjednoduší nákupy v e-shopu
bohemiasoft - Dub 10, 2025Do našich e-shopových řešení přidáváme novou praktickou funkci – Rezervace produktu. Tato funkce přináší nový způsob, jak zlepšit zákaznický zážitek…

Výzkum klíčových slov: Kompletní průvodce pro začátečníky i pokročilé
Pavel Bechyně - Dub 10, 2025Výzkum klíčových slov je základním kamenem úspěšné online marketingové strategie, ať už se jedná o SEO (optimalizaci pro vyhledávače)…