Úno 20, 2020
4640 Zobrazeno
16 Comments

Dovolujeme si vás informovat o změnách v našem ceníku. Neustále pracujeme na optimalizaci nákladů na provoz a vývoj eshopů a díky tomu se nám daří dlouhodobě dodávat služby za stejné ceny, přestože každoročně se ceny ostatních služeb na trhu zvyšují. I tak jsme však nuceni k zásahu do ceníku našich služeb přistoupit a to z několika důvodů…

Za poslední 2 roky je zřejmý nárůst cen služeb, které platíme externím dodavatelům (energie, hosting, účetní služby…), ale především je hlavním důvodem aktuální situace na pracovním trhu, která způsobuje nedostatek pracovních sil a tím nárůst mezd našich zaměstnanců. Pokud chceme zachovat vysokou úroveň našich služeb a tempo vývoje (díky kterému Vám přinášíme úsporu času při práci s eshopem, nové SEO vychytávky a tedy i nové objednávky), nelze jinak, než reagovat na tento vývoj úpravou našeho ceníku.

Ceny navyšujeme zhruba o 20%, což znamená navýšení pouze o několik desítek korun měsíčně. I přes tuto aktualizaci našeho ceníku, jsou i nadále naše ceny oproti konkurenci nastaveny velmi příznivě.

Zároveň stále nabízíme silně zvýhodněné ceny při platbách na delší období. Při roční platbě ušetříte 16% oproti měsíčnímu tarifu. A pokud se rozhodnete pro víceletou platbu, můžete ušetřit až 48% při platbě na 5 let. Pokud si tedy eshop jen pronajmete na delší období než jste nyní zvyklí, vzýšení cen tak vůbec nemusíte pocítit.

Nově upravený ceník naleznete zde:

https://www.webareal.cz/cenik.html
https://www.webareal.sk/cenik.html

Věříme, že tento nepopulární krok pochopíte a budeme rádi, když nám zachováte vaši důvěru v naše služby. Zároveň Vás můžeme ujistit, že nové funkce a úpravy systému, které pro Vás díky tomu můžeme nadále připravovat, pomohou udržet Váš eshop na nejvyšší technické úrovni.

Kdybyste chtěli poradit, jak změnit váš tarif a například ušetřit při víceletých platbách, obraťte se na nás e-mailem finance@bohemiasoft.com.

Děkujeme a těšíme se na další spolupráci!

Může vás zajímat

Nejčastější chyby v e-mailingu a jak se jim vyvarovat
WEBAREAL
0 shares23 views
WEBAREAL
0 shares23 views

Nejčastější chyby v e-mailingu a jak se jim vyvarovat

bohemiasoft - Zář 21, 2023

Když se dělá e-mailing správně, může přinést skvělé výsledky. Úspěchu ale často brání zbytečné chyby. Ty si v tomto článku…

Varování před phisingem
WEBAREAL
0 shares80 views
WEBAREAL
0 shares80 views

Varování před phisingem

bohemiasoft - Zář 19, 2023

Upozorňujeme naše zákazníky na podvodné emaily, které se snaží vylákat čísla bankovních karet pomocí fiktivních zpráv o blízké expiraci domény.…

Webinář: Jak úspěšně dodávat na Alza Trade
WEBAREAL
0 shares182 views
WEBAREAL
0 shares182 views

Webinář: Jak úspěšně dodávat na Alza Trade

bohemiasoft - Srp 28, 2023

Přemýšleli jste o zařazení sortimetnu svého Webareal eshopu na Alzu nebo už jste tuto expanzi dokonce udělali? Pak zpozorněte -…

16 Responses

  1. Zdražení je pochopitelné. Každý podnikatel dobře sám vidí, jak letí ceny všeho nahoru. To vy jste ještě celkem z levného kraje.

    Odpovědět
  2. Dobrý den,
    v kterém tarifu je teď prodejní tlačítko? Naposledy bylo v tarifu Profi. Teď ho nevidím ani v tarifu Exclusive. Děkuji

    Odpovědět
  3. Dobrý den, ano, cenové hladiny chybí. Dodáváme i na maloobchody a bylo by super, kdyby šly nastavit registr. zákazníkovi ceny na míru. Jak u konkrétního produktu, tak na celou kategorii. Funguje je to takto u skoro všech našich dodavatelů.

    Odpovědět
  4. Nadšený tedy zrovna nejsem. Ale zdražení chápu. Naposledy jste zdražovali před 2 roky. A je pravda, že poslední dobou jdou ceny nahoru u všeho. Stačí si porovnat třeba ceny v potravinách.
    Taky musíte z něčeho, žít. Pořád nabízíte nejlepší poměr cena a to co systém umí. Tak držím palce.

    Odpovědět
  5. Veľmi nám chýba funkcia B2B – veľkoobchod. Takmer všetky konkurenčné platformy túto funkciu ponúkajú. Je škoda, že túto funkciu nemáte aktuálne v pláne. Myslím, že by ju uvítalo viacero vašich zákazníkov…

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      ono záleží na tom, jak B2B služby chcete uchopit. Variant použití eshopu jako velkoobchodu a například způsob zobrazení cen je celá řada. Vím, že na Webarealu je celá řada eshopů, který používají systém jako velkoobchod. Využívají k tomu funkce slevový kupon, slevový systém, zákaznickou sekci, automatické slevy v daném období, možnost provedení objednávky jen pro přihlášené a schválené uživatele, možnost skrytí cen produktů u nepřihlášených uživatelů …

      Odpovědět
      • Dobrý deň,
        ďakujem za odpoveď. B2B si predstavujem tak, aby sa po schválenej registrácie (zákazníci na IČO) zobrazili po prihlásení zákazníkovi veľkoobchodné ceny. Čiže ceny nižie, ako sa zobrazia zákazníkom, ktorí nemajú IČO. Ceny pre veľkoobchod musia byť fixné. Nemôže ísť o percentuálnu zľavu z maloobchodných cien. Niektoré platformy to majú pomenované ako cenové hladiny.

        Odpovědět
        • Ano, tuto funkci na Webarealu nemáme, pouze slevu procentuální. Cenové hladiny máme ve střednědobém výhledu prací naplánovánu, ale termín realizace vám zatím neřeknu.

          Odpovědět
          • Môžete aspoň trocha upresniť “strednodobý výhľad”. Môžem tomu chápať tak, že by táto funkcia (cenové hladiny) mohla byť do konca roka 2020? Alebo najskôr budúci rok? Ďakujem.

          • Nedokáži, aktuální plán prací je vytvářen vždy na následující 3 měsíce a tam zatím není.

Leave a Reply to Choros Zrušit odpověď

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Září 2023
Po Út St Čt So Ne
« Srp    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930