Dovolujeme si vás informovat o změnách v našem ceníku. Neustále pracujeme na optimalizaci nákladů na provoz a vývoj eshopů a díky tomu se nám daří dlouhodobě dodávat služby za stejné ceny, přestože každoročně se ceny ostatních služeb na trhu zvyšují. I tak jsme však nuceni k zásahu do ceníku našich služeb přistoupit a to z několika důvodů…
Za poslední 2 roky je zřejmý nárůst cen služeb, které platíme externím dodavatelům (energie, hosting, účetní služby…), ale především je hlavním důvodem aktuální situace na pracovním trhu, která způsobuje nedostatek pracovních sil a tím nárůst mezd našich zaměstnanců. Pokud chceme zachovat vysokou úroveň našich služeb a tempo vývoje (díky kterému Vám přinášíme úsporu času při práci s eshopem, nové SEO vychytávky a tedy i nové objednávky), nelze jinak, než reagovat na tento vývoj úpravou našeho ceníku.
Ceny navyšujeme zhruba o 20%, což znamená navýšení pouze o několik desítek korun měsíčně. I přes tuto aktualizaci našeho ceníku, jsou i nadále naše ceny oproti konkurenci nastaveny velmi příznivě.
Zároveň stále nabízíme silně zvýhodněné ceny při platbách na delší období. Při roční platbě ušetříte 16% oproti měsíčnímu tarifu. A pokud se rozhodnete pro víceletou platbu, můžete ušetřit až 48% při platbě na 5 let. Pokud si tedy eshop jen pronajmete na delší období než jste nyní zvyklí, vzýšení cen tak vůbec nemusíte pocítit.
Nově upravený ceník naleznete zde:
https://www.webareal.cz/cenik.html
https://www.webareal.sk/cenik.html
Věříme, že tento nepopulární krok pochopíte a budeme rádi, když nám zachováte vaši důvěru v naše služby. Zároveň Vás můžeme ujistit, že nové funkce a úpravy systému, které pro Vás díky tomu můžeme nadále připravovat, pomohou udržet Váš eshop na nejvyšší technické úrovni.
Kdybyste chtěli poradit, jak změnit váš tarif a například ušetřit při víceletých platbách, obraťte se na nás e-mailem finance@bohemiasoft.com.
Děkujeme a těšíme se na další spolupráci!
Může vás zajímat
PREMIUM Black Friday 2024
bohemiasoft - Lis 28, 2024Připravili jsme pro vás premium služby na měsíc zdarma! Vyzkoušejte prémiové služby, které nejlépe zúročíte právě v průběhu vánoční sezóny.…
40 hodin záznamů z E-commerce day Bratislava za poloviční cenu
bohemiasoft - Lis 28, 2024V předchozích článcích jsme vás informovali o naší účasti na E-commerce day Bratislava. Zastoupili jsme naši platformu Webareal mezi ostatními…
Napojení na Base. – neomezeně produktů!
bohemiasoft - Lis 28, 2024Base. - velmi mocný nástroj, který má Webareal plně integrovaný, boří další hranice v použití... Pokud chcete váš Webareal během…
Zdražení je pochopitelné. Každý podnikatel dobře sám vidí, jak letí ceny všeho nahoru. To vy jste ještě celkem z levného kraje.
Děkujeme!
Dobrý den,
v kterém tarifu je teď prodejní tlačítko? Naposledy bylo v tarifu Profi. Teď ho nevidím ani v tarifu Exclusive. Děkuji
Dobrý den,
prodejní tlačítko je součástí tarifů Profi i Exclusive.
Dobrý den, ano, cenové hladiny chybí. Dodáváme i na maloobchody a bylo by super, kdyby šly nastavit registr. zákazníkovi ceny na míru. Jak u konkrétního produktu, tak na celou kategorii. Funguje je to takto u skoro všech našich dodavatelů.
Verím, že sa funkcie cenových hladín dočkáme čím skôr. Ďakujem.
Vznikom novej tarify sa rušia premium služby? Alebo sa stále budú priplácať ku každej tarife?
Dobrý den, prémium služby zůstávají odděleny jako doposud. Na tom se nic nemění.
Nadšený tedy zrovna nejsem. Ale zdražení chápu. Naposledy jste zdražovali před 2 roky. A je pravda, že poslední dobou jdou ceny nahoru u všeho. Stačí si porovnat třeba ceny v potravinách.
Taky musíte z něčeho, žít. Pořád nabízíte nejlepší poměr cena a to co systém umí. Tak držím palce.
Dobrý den Martine,
děkujeme!
Veľmi nám chýba funkcia B2B – veľkoobchod. Takmer všetky konkurenčné platformy túto funkciu ponúkajú. Je škoda, že túto funkciu nemáte aktuálne v pláne. Myslím, že by ju uvítalo viacero vašich zákazníkov…
Dobrý den,
ono záleží na tom, jak B2B služby chcete uchopit. Variant použití eshopu jako velkoobchodu a například způsob zobrazení cen je celá řada. Vím, že na Webarealu je celá řada eshopů, který používají systém jako velkoobchod. Využívají k tomu funkce slevový kupon, slevový systém, zákaznickou sekci, automatické slevy v daném období, možnost provedení objednávky jen pro přihlášené a schválené uživatele, možnost skrytí cen produktů u nepřihlášených uživatelů …
Dobrý deň,
ďakujem za odpoveď. B2B si predstavujem tak, aby sa po schválenej registrácie (zákazníci na IČO) zobrazili po prihlásení zákazníkovi veľkoobchodné ceny. Čiže ceny nižie, ako sa zobrazia zákazníkom, ktorí nemajú IČO. Ceny pre veľkoobchod musia byť fixné. Nemôže ísť o percentuálnu zľavu z maloobchodných cien. Niektoré platformy to majú pomenované ako cenové hladiny.
Ano, tuto funkci na Webarealu nemáme, pouze slevu procentuální. Cenové hladiny máme ve střednědobém výhledu prací naplánovánu, ale termín realizace vám zatím neřeknu.
Môžete aspoň trocha upresniť „strednodobý výhľad“. Môžem tomu chápať tak, že by táto funkcia (cenové hladiny) mohla byť do konca roka 2020? Alebo najskôr budúci rok? Ďakujem.
Nedokáži, aktuální plán prací je vytvářen vždy na následující 3 měsíce a tam zatím není.