Šablona CHROMIUM zaujme celostránkovým bannerem na úvodní straně, barevným laděním do svěží zelené barvy a čistě zpracovanou úvodní stránkou s minimem rušících prvků a co nejjednodušším produktovým boxem. Po přechodu na podstránku je k dispozici vertikální produktové menu.
[su_button url=“https://www.webareal.cz/chromium/“ target=“blank“ style=“soft“ center=“yes“ radius=“round“ icon=“icon: external-link“]Šablona CHROMIUM[/su_button]
Hlavní vlastnosti šablony:
Vertikální menu
Produktové menu je zobrazeno vertikálně, při levém okraji stránky. Tento způsob zobrazení umožňuje zobrazení i velkého počtu kategorií v několika podúrovních.
Článkové menu
Článkové menu je umístěno v hlavičce eshopu a je tak velmi dobře přístupné.
Obrázkový širokoúhlý slider
Na úvodní straně je možnost vložit obrázkový slider s možností nastavení různých efektů změny zobrazení jednotlivých slidů.
Klasické boxy
Zobrazení boxu s produkty je vytvořeno s klasickým rozvržením a zobrazením nejdůležitějších informací.
Responzivní šablona
Zobrazení šablony se plně automaticky přizpůsobuje velikosti zobrazovacího zařízení ať už je jakékoliv (PC, mobil, tablet…)
Úvodní fullsize rotátor obrázků na úvodní straně můžete na svém eshopu umístit nebo také ne. Můžete zde vložit pouze jeden slide nebo libovolný počet slidů, které se pak budou automaticky měnit (dle zvoleného typu animace). Slidy vložíte v administraci v sekci Aplikace / Rotátor obrázků:
Pro vaši představu – takto vypadá eshop s vloženým rotátorem obrázků nebo zcela bez rotátoru obrázků. Vlastní nastavení je již jen na vás:
[su_table]
![]() |
![]() |
[/su_table]
Může vás zajímat

Připravujeme novou šablonu Palladium
bohemiasoft - Čvc 15, 2025Šablony nové generace Titanium, Uranium a Platinum u vás sklízejí velký úspěch. Proto bychom vám rádi oznámili, že pracujeme na…

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později
bohemiasoft - Čvc 02, 2025Víme, že rozhodování není vždy okamžité. Zákazník si prohlíží produkty, něco ho zaujme, ale ještě není rozhodnutý. A právě pro…

Recenze zákazníků: Klíč k důvěře, vyšším prodejům i nižším nákladům na reklamu
Pavel Bechyně - Čvc 01, 2025Proč by měl každý e-shop aktivně sbírat recenze? V dnešní digitální době nestačí mít jen hezký web a kvalitní produkt.…