Pokračili jsme v přípravě šablony Titanium a dnes se můžete podívat na to, jak bude v nové šabloně vypadat celý kompletní objednací proces.
- v prvním kroku objednávky je v pravém sloupci zobrazen obsah košíku a v levé části naleznete pod sebou možnosti pro vývěr způsobu dopravy a platby. Zvolené možnosti budou barevně zvýrazněny (viz „Osobní odběr“). Na této stránce je také možné vložit slevový kód a je zde přehledně zobrazena informace o částce, která zbývá do eventuální dopravy zdarma. Jak vidíte celá šablona zůstává v modré barvě, hlavní ovládací tlačítka jsou na stránce dominantní, ctí hlavní barvu šablony a zachovávají oblý tvar.
- druhý krok zachovává stejné rozvržení stránky, jako předchozí krok. Zákazník má možnost zadat dodací údaje buď pomocí přihlašovacích údajů nebo vyplněním jeho dodacích a fakturačních dat bez přihlášení.
- i ve třetím kroku objednacího formuláře zůstává rozvržení stránky stejné. Snažili jsme se na všech 3 stránkách zachovat jednoduché rozvržení, tak aby návštěvníka eshopu nic nerozptylovalo a snadno a bez problému dokončil celý objednací proces.
A ještě se podívejte na výpis produktů v kategorii. V levém sloupci je zobrazen filtr parametrů. Jednotlivé produkty bude možné objednávat přímo z přehledu produktů s možností nastavení počtu objednávaných kusů. V případě, že bude produkt obsahovat varianty, bude nakupující po kliknutí na tlačítko „Přidat do košíku“ přesměrován do detailu produktu. Graficky jsme také zcela přepracovali rozvržení stránky i tlačítka pro řazení produktů na stránce (nejlevnější, nejnovější…) a zpřehlednili jsme i jsme boxy produktů.
Jak vidíte, tvorba šablony pokračuje velmi rychle. Už se sami těšíme, až vám ji budeme moci představit „naživo“ a v plné kráse.
Může vás zajímat
![Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka](https://blog.webareal.cz/wp-content/uploads/2024/07/hero-img-influencer-marketing-520x293.jpg)
Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka
bohemiasoft - Čvc 25, 2024Influencer marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného marketingového mixu. Vďaka tomuto prístupu môže značka využívať vplyv a dosah jednotlivcov na…
![Srovnáme.cz: Vaše cesta k novým objednávkám](https://blog.webareal.cz/wp-content/uploads/2024/07/Srovname-7-520x279.png)
Srovnáme.cz: Vaše cesta k novým objednávkám
bohemiasoft - Čvc 22, 2024Jak vám může Srovnáme.cz pomoci k novým objednávkám a co vlastně tento cenový srovnávač umí pro spolupracující eshopaře udělat? Na…
![S novými tarify Comgate má každý obchodník sazbu pod 1 % bez ohledu na platební metodu](https://blog.webareal.cz/wp-content/uploads/2024/06/cg-520x390.png)
S novými tarify Comgate má každý obchodník sazbu pod 1 % bez ohledu na platební metodu
bohemiasoft - Čvn 19, 2024Comgate představuje nové tarify. Poskytovatel platebních bran a terminálů doporučuje většině obchodníků tarif Easy, který má jednu sazbu 0,98 %…