Přidali jsme novou možnost, kdy můžete ke způsobům dopravy a způsobům platby přidávat upřesňující popisky.
Popisky můžeme zadat v zelené sekci E-shop, políčko Poštovné, záložky ZPŮSOB DOPRAVY a ZPŮSOB PLATBY.
Pokud se podíváme do záložky Způsob dopravy, tak můžeme vidět, že u každého způsobu se nachází následující ikona (viz. obrázek).
Přes tuto ikonu můžeme přidat popisek k danému způsobu dopravy. Pokud na ikonu klikneme, tak se objeví následující možnost pro zadání textu.
V této nabídce nahoře uvidíme název způsobu dopravy (pokud by byl název dlouhý, tak bude zobrazena jen jeho část). Níže můžeme do bílého pole zadávat text popisku. Následně stačí jen dole kliknout na políčko Uložit.
Po uložení se ikona vedle daného způsobu dopravy změní, aby bylo dobře viditelné, u kterého způsobu dopravy je již popisek zadaný a kde ještě ne.
Princip zadávání popisků je stejný u Způsobů dopravy, které jsou již přednastavené i u těch, které si zákazníci přidávají v administraci sami. Stejným způsobem fungují ikonky i v záložce Způsob platby.
Na e-shopu se popisky zobrazí v Košíku, kde se u každého způsobu dopravy (nebo platby), který popise má zadaný, budou zobrazovat ikony „otazníčků“.
Pokud na tuto ikonu zákazník klikne, tak se zobrazí popis, který jsme výše zadali v administraci.
Může vás zajímat

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později
bohemiasoft - Čvc 02, 2025Víme, že rozhodování není vždy okamžité. Zákazník si prohlíží produkty, něco ho zaujme, ale ještě není rozhodnutý. A právě pro…

Recenze zákazníků: Klíč k důvěře, vyšším prodejům i nižším nákladům na reklamu
Pavel Bechyně - Čvc 01, 2025Proč by měl každý e-shop aktivně sbírat recenze? V dnešní digitální době nestačí mít jen hezký web a kvalitní produkt.…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
bohemiasoft - Čvn 27, 2025Možná jste si již všimli, že jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště vaší administrace. Jeho účel…
Přidat komentář