Začátkem bychom rádi připomněli, že dnes spouštíme nový přeceňovací systém pro eshopy na českém a slovenském droparealu, který vám umožní lépe pracovat s cenami na eshopu – nezapomeňte si původně nastavené ceny upravit. Více informací v našem článku zde. Teď ale již pojďme na další novinky.
Dropareal a vlastní kategorie
Do teď jste byli odkázáni na strukturu kategorií svého dodavatele. Nyní je tomu konec. Nastavte si strukturu kategorií podle svého. Jak to funguje? Jednoduše. Jděte do sekce Nastavení -> Dropshipping.
Zde si zaškrtněte vlastní kategorie.
Pokud nyní půjdete do přehledu kategorií v sekci E-shop -> Kategorie produktů, tak zde si můžete tvořit své vlastní kategorie.
Nastavte si kategorie podle svého.
Co když nyní dodavatel přidá nový produkt? Kam se zařadí, když Vy budete mít své vlastní kategorie? Zařadí se do kategorie Novinky. Tato kategorie se vytvoří po první aktualizaci od dodavatele (ne po přidání nového produktu). Proto máte možnost kategorií skrýt.
Stačí si kategorii rozkliknout pomocí ikony tužky a zaškrtnout skrytí kategorie.
Slevové akce na vašem eshopu
Další novinkou je možnost nastavit si slevu u produktů. Může vypadat např. takto.
Jak tyto slevy fungují. Jděte do sekce Nastavení -> Dropshipping.
Zde si zaškrtnete zvýraznit zlevněné produkty.
Produkt musí mít vhodné nastavení ceny. Půjdete do sekce E-shop -> Produkty -> Produkty. Zde si jakýkoli produkt otevřete pomocí ikony tužky.
Sleva se zobrazí pouze pokud máte procento nastavené na slevu (tedy zápornou hodnotu). Pokud chcete vědět podrobné informace o tom, jak funguje nový cenový systém, tak nakoukněte do našeho předchozího článku.
Nastavení vlastní ceny poštovného
Další novinkou je nastavení vlastní ceny poštovného, což nebylo dosud možné. Půjdete do sekce E-shop -> Poštovné -> Způsob dopravy.
Uvidíte takovouto tabulku, kde se vám zobrazí aktivní způsoby dopravy.
V tabulce uvidíte 5 sloupečků. První tři jsou – Název poštovného, limity (kdy se poštovné na eshopu zobrazí) a cenu poštovného od dodavatele. Cena poštovného od dodavatele je výchozí cena, kterou dodavatel stanovil.
Jestliže chcete výchozí cenu upravit, tak na to slouží další dva sloupečky. V posledním sloupečku zadáte, o kolik % se má cena upravit (můžete zadávat kladná i záporná čísla). Předposlední sloupeček vám říká, jaká bude vaše cena po změně – tedy cena poštovného na eshopu.
Jestliže byla původní cena od dodavatele 100 Kč a vy v posledním sloupečku nastavíte 10 %, tak konečná cena dopravy na eshopu bude 110 Kč.
Doufáme, že se vám novinky líbí.
Může vás zajímat

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později
bohemiasoft - Čvc 02, 2025Víme, že rozhodování není vždy okamžité. Zákazník si prohlíží produkty, něco ho zaujme, ale ještě není rozhodnutý. A právě pro…

Recenze zákazníků: Klíč k důvěře, vyšším prodejům i nižším nákladům na reklamu
Pavel Bechyně - Čvc 01, 2025Proč by měl každý e-shop aktivně sbírat recenze? V dnešní digitální době nestačí mít jen hezký web a kvalitní produkt.…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
bohemiasoft - Čvn 27, 2025Možná jste si již všimli, že jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště vaší administrace. Jeho účel…
Dobrý deň.
Ak použijem vlastné kategórie, bude sa v nich aktualizovať stav na sklade u dodávateľa, alebo je potrebné neustále kontrolovať sortiment, ktorý má dodávateľ v ponuke ?
Ďakujem
Dobrý den,
aktuálnost produktů (odmazávání vyřazených produktů dodavatelem a aktualizace skladu zásob) probíhá i při aktivaci funkce “vlastní kategorie”. Co bude však potřeba dělat za dodavatele (nebude se ve Vašem eshopu aktualizovat) je:
– zařazovat nové produkty do kategorií
– případně aktualizovat strukturu kategorií dle vlastního uvážení