Nové funkce, vylepšení + návod
POKLADNÍ EET SYSTÉMU

Úno 23, 2017
708 Zobrazeno

Vylepšili jsme EET pokladní systému pro kamenné obchody. I na základě vašich dotazů a připomínek jsme upravili a vylepšili funkčnost a ovládání. Pojďme se, nyní podívat, co to pro vás znamená z pohledu práce v pokladním systému a v celé funkčnosti.

Nejdříve nejdůležitější informace: Od této chvíle můžete začít pokladní systém testovat nebo již i používat naostro s napojením hlášení o tržbách na EET.
Jak to to provést ?

REGISTRACE

Abyste mohli začít plnit zákonnou povinnost EET ve vašem podnikání, musíte splnit následující kroky :

  1. získat autentizační údaje
  2. nahlásit vaše provozovny
  3. získat certifikát pro hlášení tržeb EET
  4. vložit získaný certifikát do administrace 
  5. hlásit každou povinnou jednotlivou tržbu pomocí EET (ručně nebo automaticky)

První 3 kroky jsou čistě administrativní a je jen na vás, abyste se s nimi poprali. Po těchto nezbytných administrativních úkonech získáte číslo provozovny, soubor – certifikát s příponou .p12 a heslo k tomuto certifikátu. Tyto údaje vložíte do formuláře v administraci pokladního systému v sekci : Pokladní systém -> Nastavení -> EET certifikát :

eet-pokladna-nastaveni

Vyplňte všechny údaje v bloku “Obecné nastavení”, všechny údaje jsou pro úspěšné napojení na EET povinné. V sekci “Nastavení pro pokladní systém” zadejte číslo provozovny, které jste získali při získání EET certifikátu na portálu daňové správy. A zapněte nebo vypněte zasílání tržeb na EET. Jakmile máte vyplněny všechny tyto údaje, tak od této chvíle je každý vystavený doklad automaticky nahlášen jako tržba na EET.

RYCHLÁ TVORBA ÚČTENEK – “KALKULAČKA”

Na základě vašich požadavků jsme vytvořili i nový rychlý způsob tvorby objednávek. Z úvodní strany pokladního systému v sekci “Vytvořit doklad” stačí kliknout na největší tlačítko “Nákupní seznam” a tímto se dostanete do detailu objednávky, kde můžete zadávat jeden produkt za druhým. Bez nutnosti mít produkty v databázi zboží. Tato funkce je tedy vhodná, pokud zadáváte obvykle nový sortiment nebo nevedete sklad produktů. Další řádky do objednávky přidáváte jednoduše kliknutím na tlačítko “+”, vpravo na konci řádku.

Před přechodem do jiní sekce, například “+ Přidat zákazníka” nebo na platbu a tisk, musíte rozpracované údaje uložit tlačítkem “Přepočítat”.

Takto vypadá rychlý způsob zadávání produktů do objednávky:

kalkulacka

AUTOMATICKÉ ODESÍLÁNÍ TRŽEB NA EET

Pokud máte zapnuto zasílání tržeb na EET, jsou automaticky všechny vystavené účtenky nebo faktury evidovány na EET. V tomto případě tedy nemusíte provádět žádnou akci, tržby jsou hlášeny zcela automaticky, zákazníkovi předáte vytištěný doklad (fakturu nebo účtenku) se zobrazeným kódem FIK + BKP. Úspěšná nebo neúspěšná hlášená platba je zobrazena pomocí červené nebo zelené ikonky v sekci Pokladní systém -> Vystavené doklady.

 

RUČNÍ ODESÍLÁNÍ OBJEDNÁVEK NA EET + STORNA

Po aktivaci napojení na EET pomocí předchozího formuláře se vám v sekci Pokladní systém -> “Vystavené doklady” objeví u každé neodeslané objednávky ikonka eeticon

Kliknutím na tuto ikonku jednoduše zašlete hlášení o provedené objednávce na EET. Součástí hlášení je především celková částka a rozpočet částky podle sazeb DPH. Nezasílají se žádné údaje o názvech nebo počtech produktů nebo jakékoliv další podrobnosti. Tato ikonka je u každé objednávky, tedy i u těch, které nejste povinni na EET hlásit. Ale hlásit můžete všechny tržby bez rozdílu. Následně můžete zákazníkovi vytisknout účtenku nebo fakturu.

Po kliknutí na ikonku a následném automatickém reloadu stránky mohou nastat 2 situace:
eetzelena hlášení o EET proběhlo bez problému, je zobrazena zelená ikonka EET

eet-cervena vyskytl se nějaký problém, je zobrazena červený křížek u ikonky EET

Najetím na červenou ikonku je zobrazeno chybové hlášení. Opětovným kliknutím na ikonku se pokusí systém problém odstranit.
V případě, že kliknete na zelenou ikonku u již proběhlého hlášení, zobrazí se pouze informační okno s datumem, kdy došlo k EET fiskalizaci.

STORNO: Naprosto stejným způsobem, jakým jse na EET odeslali hlášení o provedené objednávce, můžete toto provést i u storno objednávky, jejíž hodnota je mínusová.

Takto tedy může vypadat vaše sekce Vystavené doklady:

kasa-vystavene

LOG ODESLANÝCH TRŽEB

Kromě této základní funkčnosti naleznete v administraci v sekci Pokladní systém->Nastavení -> “EET log”  také přehledný log všech hlášených objednávek, spolu s aktuálním stavem transakce.

Takto vypadá log odeslaných EET tržeb:

kasa-stavy

NÁVOD NA OBSLUHU

Připravili jsme podrobný návod na obsluhu Pokladního systému Kasareal (obsluha je totožná i pro pokladní systém pro kamenné obchody, který je součástí řešení Webareal). Návod naleznete přímo v menu pokladního systému :

kasa-navod

nebo na adrese : www.kasareal.cz/kasareal-navod.pdf

reg_button_cz (2) reg_button_sk (1) reg_button_cz (2)

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Kasareal.cz – pokladní systém pro EET.
Shopareal.cz – eshop na každé webové stránce.
Dropshipping – to je eshop bez investic a bez rizika.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

 

Může vás zajímat

Hlubší integrace s EKONOM-ONLINE
WEBAREAL
0 shares273 views
WEBAREAL
0 shares273 views

Hlubší integrace s EKONOM-ONLINE

bohemiasoft - Kvě 24, 2018

Pokud využíváte pro vaši fakturaci online fakturační systém EKONOM ONLINE určitě oceníte větší provázání s českým systémem Webareal.cz. Podívejme se na…

Cookie lišta – VŠECHNO JE JINAK
WEBAREAL
0 shares874 views
WEBAREAL
0 shares874 views

Cookie lišta – VŠECHNO JE JINAK

bohemiasoft - Kvě 24, 2018

V úterý vydal český Úřad na ochranu osobních údajů (ÚOOU) návrh doporučení jak pracovat s cookies lištami a to s…

GDPR pro ZOMBEEK weby
ZOMBEEK
0 shares484 views2
ZOMBEEK
0 shares484 views2

GDPR pro ZOMBEEK weby

bohemiasoft - Kvě 23, 2018

GDPR – Pravidla ve zpracování osobních údajů, vstupují v celé EU v platnost 25. května 2018, přináší nově sjednocená pravidla k ochraně…

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Květen 2018
Po Út St Čt So Ne
« Dub    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031