Nová širokoúhlá šablona CARBON

Říj 24, 2017
2631 Zobrazeno

Připravili jsme pro vás další novou responzivní šablonu a pojmenovali jsme ji CARBON. Podívejte se s námi, co nového atraktivního tato šablona přináší.

Ke stávajícím responzivním šablonám ARGON, NEONXENON a dokončované a již ohlášené šabloně KRYPTON, na které ještě pracujeme, jsme dnes přidali novou šablon CARBON. Podívejte se sami, jak se nám povedla:[su_button url=“http://www.webareal.cz/carbon/“ target=“blank“ style=“soft“ center=“yes“ radius=“round“ icon=“icon: external-link“]Šablona CARBON[/su_button]

 

Jaké jsou její hlavní vlastnosti?

1. Širokoúhlé rozvržení šablony na celou šíři obrazkovky

Naše první šablona, která využije plnou šíři jakéhokoliv monitoru. Máte hodně produktů – pak je tato šablon ideální pro vás. Počet produktů zobrazených na řádce se plně přizpůsobuje šířce monitoru zákazníka, bez jakéhokoliv maximálního rozlišení.

2. Možnost „překlápění“ 2 obrázků po najetí myši v přehledu produktů

Velmi efektní funkce, kde si váš zákazník může zobrazit například rub a líc vašeho produktu přímo v přehledu produktů, aniž by musel zobrazit detail produktu. Pouhým najetím myši. Samozřejmě toto můžete nastavit buď pouze u některých produktů, u žádného nebo naopak u všech produktů – záleží jen na vás. Návod jak vložit druhý „překlápěcí“ obrázek, najdete v našem helpdesku. A takto může vypadat výsledek:

3. Zafixování polohy horizontálního produktového menu při rolování obrazovky

Poloha horizontálního produktového menu je při rolování stránky zafixována při horním okraji stránky. Uživatel tak nemusí, v případě dlouhé stránky, rolovat až nahoru k menu a i jeho orientace na stránce je mnohem jednodušší a rychlejší.

4. Zobrazení výpisu položek produktových podkategorií

Produkty lze vkládat do všech úrovní kategorií menu. Všechny úrovně kategorií jsou tedy aktivní. Výpis podkategorií menu je proveden v „čárkovaných“ boxech, viz obrázek níže, podkategorie „NIKE“ a „ADIDAS“. K názvu podkategorie lze také vložit její obrázek.

5. Boxy „Novinky“, „Kontakty“… přesunuty do spodní části stránky horizontálně

Tyto boxy jsou přesunuty do spodní části stránky, graficky odděleny a vycentrovány na střed stránky:

6. Článkové menu a zduplikované produktové menu zobrazeno i v patičce eshopu.  Každé z menu je rozdělené do 2 sloupečků

Stejně jako v šabloně Xenon je článkové i produktové menu zobrazeno v patiččce stránky.  Obě menu jsou graficky automaticky rozděleny do 2 sloupečků podle počtu položek.

7. Možnost přidat ikonky k 1. úrovni produktového menu

Také možnost vložení ikonek k jednotlivým položkám menu již znáte ze šablony Xenon. Tuto funkčnost tedy máte i v této šabloně Carbon.

7. Vložení textové informace do hlavičky stránky

Nově, ale můžete přidat libovolnou textovou informaci přímo do hlavičky eshopu. Informace zde zobrazované, vkládejte s rozmyslem a vždy zkontrolujte finální responzivitu na mobilu. V tomto případě platí – čím méně tím lépe. Vhodné například pro zobrazení kontaktních údajů, akční nabídky. Kde tento text vložíte v administraci, zjistíte opět na našem helpdesku.

Jak se vám nová šablona líbí? Šablona se bude ještě dále ladit. Pokud byste narazili na nějakou drobnou chybu, tak nám jí prosím zašlete, ať ji můžeme co nejdříve opravit (podpora@bohemiasoft.com nebo přes autorizovaný dotaz z administrace). Moc děkujeme za pomoc.

Může vás zajímat

S novými tarify Comgate má každý obchodník sazbu pod 1 % bez ohledu na platební metodu
WEBAREAL
0 shares358 views
WEBAREAL
0 shares358 views

S novými tarify Comgate má každý obchodník sazbu pod 1 % bez ohledu na platební metodu

bohemiasoft - Čvn 19, 2024

Comgate představuje nové tarify. Poskytovatel platebních bran a terminálů doporučuje většině obchodníků tarif Easy, který má jednu sazbu 0,98 %…

Letos již na provizích vyplaceno 330.000 Kč
WEBAREAL
0 shares274 views
WEBAREAL
0 shares274 views

Letos již na provizích vyplaceno 330.000 Kč

bohemiasoft - Čvn 18, 2024

Milujete Webareal? Doporučujte ho svým známým a vydělávejte na tom. V našich systémech si již desítky tisích zákazníků zkusilo založit…

Nejlepší praktiky pro zvýšení viditelnosti v lokálním vyhledávání Google
WEBAREAL
0 shares373 views
WEBAREAL
0 shares373 views

Nejlepší praktiky pro zvýšení viditelnosti v lokálním vyhledávání Google

bohemiasoft - Čvn 14, 2024

V dnešní digitální éře je pro firmy klíčové, aby byly viditelné v lokálním vyhledávání Google, obzvláště pokud mají kamennou pobočku,…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Červenec 2024
Po Út St Čt So Ne
« Čvn    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031