Raději si posviťte na chronické nevyzvedávače pomocí POŘÁDNÉHO “Blacklistu”

Kvě 10, 2018
5721 Zobrazeno
8 Comments

Co by měl pořádný Blacklist umět? Možnost přidat na blacklist lidi z objednávek, ale i registrovaných uživatelů. Speciální sekce s přehledem všech lidí, kteří jsou na blacklistu. Možnost ručního přidání uživatelů (tedy nejen z objednávek a registrovaných uživatelů). Možnost hromadné správy. Možnost okamžitě si zjistit, kolik člověk na blacklistu udělal na vašem eshopu objednávek. Shrnuto podtrženo – plná kontrola nad všemi, koho máte na blacklistu.

Základem každého blacklistu je jednoduché přidání nespolehlivých zákazníků. To můžete udělat jednoduše u každé objednávky a nemusíte jí ani otevírat.

Stejně tak u registrovaných uživatelů můžete rychle a jednoduše přidat další uživatele na seznam.

V sekci s nespolehlivými zákazníky najdete typ zákazník, jméno i email. Také je možné se u každého zákazníka (registrovaného i neregistrovaného) prokliknout na jeho objednávky a zjistit, kolik objednávek již na daný email udělal.

Je také možnost ručně přidat email jakéhokoli člověka a ten se okamžitě objeví na vašem blacklistu.

Blacklist hlídá zákazníky podle emailu. Chtěli jsme hlídání i podle jména a příjmení, ale po diskuzi s vámi jsme se usnesli, že přeci jen Petrů Nováků je mnoho 🙂 a blacklist by se zde minul účinkem.

Podívejte se na kompletní návod a objevte, co všechno ještě blacklist umí:

Návod na Blacklist

 

Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
WEBAREAL
0 shares144 views
WEBAREAL
0 shares144 views

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko

bohemiasoft - Dub 28, 2025

Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Uncategorized
0 shares204 views
Uncategorized
0 shares204 views

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům

Pavel Bechyně - Dub 24, 2025

E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
WEBAREAL
0 shares164 views
WEBAREAL
0 shares164 views

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?

Pavel Bechyně - Dub 16, 2025

Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…

8 Responses

  1. Detekce podezřelých e-mailů
    1. cizí domény (uživatel by se mohl rozhodnout (povolit/nepovolit objednávky z cizích domén)
    2. podezřelé e-maily (opakující se znaky, jen čísla, více jak 2 tečky, příliš dlouhé…)

    Detekce podle objednávky
    1. příliš mnoho typů zboží, příliš mnoho kusů (tady by si provozovatel mohl zvolit limit na objednávu, v případě překročení nebude zasláno potvrzení, ale „počkejte na potvrzení Vaší objednávky, budete kontaktován obchodníkem…“ (říklad nastavení cenový limit do 20tis, maximálně 10 druhů, maximálně 10 ks jednoho zboží).

    Dvě úrovně potvrzení
    Na e-mail by přišel odkaz na web kde by byl výpis zboží a tlačítko (zrušit objednávku, potvrzení objednávky). Tuto funkci by si provozovatel mohl zapnout.

    Odpovědět
  2. Bohužiaľ nevidím v tejto funkcii žiaden plus.
    To isté si už každý samostatnevytvoril v registrovaných uživateľoch s priznakom a dalšími údajmi v popise uživateľa. Nevšimol som si že by ma to nejak informovalo o tom že (označený) neplatič vytvoril objednávku.
    Kebyže toto nové bolo aspoň s IP adresou, každý hádam dokáže rozoznať statickú a dynamickú IP.
    Viac peňazí by ušetrila funkcia kontroly emailu na jeho funkčnosť, často sa stane že tzv. nepreberač, neúmyselne zadá zlú email adresu (alebo niektorý aj úmyselne). A funkčnosť emailovej adresy by mohla byť skontrolovaná systémom už pri zaslaní potvrdenia o vytvorení objednávky, nakoľko z Vášho systému nieje táto informácia oznámená ani pri zasielaní dalších emailov (spracovanie, odoslanie). Je potrebné to kontrolovať manuálne externým poštovým klientom a čakať na (Undelivered Mail Returned to Sender).

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      tato funkce má mnohé plus. Například to, že si můžete zadat ručně jakýkoli email, který bude funkce hlídat. Navíc „nevyzvedávač“ nemusí být nutně registrovaný uživatel.
      IP adresa je problematická, protože jednu IP adresu může mít více uživatelů a to by poté označovalo i lidi, kteří nemají s „nevyzvedávačem“ nic společného. I to jsme diskutovali s našimi zákazníky.
      Kontrola funkčního emailu je zajímavý nápad. Předáme ho na oddělení vývoje, jestli by něco takového bylo možné. Děkujeme.
      David

      Odpovědět
  3. … a centrálně sdílený z WEBAREALU, ten by byl skvělý 🙂
    Doporučil bych úpravu s verifikací podle adresy, přece jenom ten e-mail si může každý založit během chvilky. Když by adrese neodpovídal e-mail tak ikonku žlutou. Takovému automaticky platba předem.
    Já se už těším až začnou ty seznamy e-mailů kolovat a budou se prodávat seznamy nagenerovaných falešných e-mailů za tisíce.

    Odpovědět
    • Dobrý den Filipe,
      děkujeme za návrh na vylepšení. Všechny návrhy na úpravy zaznamenáváme a poté je vyhodnotíme.
      David

      Odpovědět
  4. Ale jinak blacklist = dobrá práce. Nepřevzatá zásilka znamená snazaná marže z několika objednávek a to vše navíc v souladu se zákonem… Doufám že bude v souladu s GDPR a i s budoucím E-privacy…

    Odpovědět
    • Děkujeme, Zdenku. Jsme rádi, že se Vám funkce líbí. O telefonním čísle jsme také uvažovali, ale zde byly názory našich zákazníků, se kterými jsme funkci probírali, 50 na 50. Nakonec jsme přikročili k variantě bez telefonního čísla. Uvidíme, jak se funkce osvědčí v praxi a popř. se zamyslíme nad rozšířením.
      Ano, náš Blacklist v souladu s GDPR bude.
      David

      Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Květen 2025
Po Út St Čt So Ne
« Dub    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031