Raději si posviťte na chronické nevyzvedávače pomocí POŘÁDNÉHO “Blacklistu”

Kvě 10, 2018
5814 Zobrazeno
8 Comments

Co by měl pořádný Blacklist umět? Možnost přidat na blacklist lidi z objednávek, ale i registrovaných uživatelů. Speciální sekce s přehledem všech lidí, kteří jsou na blacklistu. Možnost ručního přidání uživatelů (tedy nejen z objednávek a registrovaných uživatelů). Možnost hromadné správy. Možnost okamžitě si zjistit, kolik člověk na blacklistu udělal na vašem eshopu objednávek. Shrnuto podtrženo – plná kontrola nad všemi, koho máte na blacklistu.

Základem každého blacklistu je jednoduché přidání nespolehlivých zákazníků. To můžete udělat jednoduše u každé objednávky a nemusíte jí ani otevírat.

Stejně tak u registrovaných uživatelů můžete rychle a jednoduše přidat další uživatele na seznam.

V sekci s nespolehlivými zákazníky najdete typ zákazník, jméno i email. Také je možné se u každého zákazníka (registrovaného i neregistrovaného) prokliknout na jeho objednávky a zjistit, kolik objednávek již na daný email udělal.

Je také možnost ručně přidat email jakéhokoli člověka a ten se okamžitě objeví na vašem blacklistu.

Blacklist hlídá zákazníky podle emailu. Chtěli jsme hlídání i podle jména a příjmení, ale po diskuzi s vámi jsme se usnesli, že přeci jen Petrů Nováků je mnoho 🙂 a blacklist by se zde minul účinkem.

Podívejte se na kompletní návod a objevte, co všechno ještě blacklist umí:

Návod na Blacklist

 

Může vás zajímat

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později
WEBAREAL
0 shares487 views
WEBAREAL
0 shares487 views

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později

bohemiasoft - Čvc 02, 2025

Víme, že rozhodování není vždy okamžité. Zákazník si prohlíží produkty, něco ho zaujme, ale ještě není rozhodnutý. A právě pro…

Recenze zákazníků: Klíč k důvěře, vyšším prodejům i nižším nákladům na reklamu
WEBAREAL
0 shares92 views
WEBAREAL
0 shares92 views

Recenze zákazníků: Klíč k důvěře, vyšším prodejům i nižším nákladům na reklamu

Pavel Bechyně - Čvc 01, 2025

Proč by měl každý e-shop aktivně sbírat recenze? V dnešní digitální době nestačí mít jen hezký web a kvalitní produkt.…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
WEBAREAL
0 shares567 views2
WEBAREAL
0 shares567 views2

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!

bohemiasoft - Čvn 27, 2025

Možná jste si již všimli, že jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště vaší administrace. Jeho účel…

8 Responses

  1. Detekce podezřelých e-mailů
    1. cizí domény (uživatel by se mohl rozhodnout (povolit/nepovolit objednávky z cizích domén)
    2. podezřelé e-maily (opakující se znaky, jen čísla, více jak 2 tečky, příliš dlouhé…)

    Detekce podle objednávky
    1. příliš mnoho typů zboží, příliš mnoho kusů (tady by si provozovatel mohl zvolit limit na objednávu, v případě překročení nebude zasláno potvrzení, ale „počkejte na potvrzení Vaší objednávky, budete kontaktován obchodníkem…“ (říklad nastavení cenový limit do 20tis, maximálně 10 druhů, maximálně 10 ks jednoho zboží).

    Dvě úrovně potvrzení
    Na e-mail by přišel odkaz na web kde by byl výpis zboží a tlačítko (zrušit objednávku, potvrzení objednávky). Tuto funkci by si provozovatel mohl zapnout.

    Odpovědět
  2. Bohužiaľ nevidím v tejto funkcii žiaden plus.
    To isté si už každý samostatnevytvoril v registrovaných uživateľoch s priznakom a dalšími údajmi v popise uživateľa. Nevšimol som si že by ma to nejak informovalo o tom že (označený) neplatič vytvoril objednávku.
    Kebyže toto nové bolo aspoň s IP adresou, každý hádam dokáže rozoznať statickú a dynamickú IP.
    Viac peňazí by ušetrila funkcia kontroly emailu na jeho funkčnosť, často sa stane že tzv. nepreberač, neúmyselne zadá zlú email adresu (alebo niektorý aj úmyselne). A funkčnosť emailovej adresy by mohla byť skontrolovaná systémom už pri zaslaní potvrdenia o vytvorení objednávky, nakoľko z Vášho systému nieje táto informácia oznámená ani pri zasielaní dalších emailov (spracovanie, odoslanie). Je potrebné to kontrolovať manuálne externým poštovým klientom a čakať na (Undelivered Mail Returned to Sender).

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      tato funkce má mnohé plus. Například to, že si můžete zadat ručně jakýkoli email, který bude funkce hlídat. Navíc „nevyzvedávač“ nemusí být nutně registrovaný uživatel.
      IP adresa je problematická, protože jednu IP adresu může mít více uživatelů a to by poté označovalo i lidi, kteří nemají s „nevyzvedávačem“ nic společného. I to jsme diskutovali s našimi zákazníky.
      Kontrola funkčního emailu je zajímavý nápad. Předáme ho na oddělení vývoje, jestli by něco takového bylo možné. Děkujeme.
      David

      Odpovědět
  3. … a centrálně sdílený z WEBAREALU, ten by byl skvělý 🙂
    Doporučil bych úpravu s verifikací podle adresy, přece jenom ten e-mail si může každý založit během chvilky. Když by adrese neodpovídal e-mail tak ikonku žlutou. Takovému automaticky platba předem.
    Já se už těším až začnou ty seznamy e-mailů kolovat a budou se prodávat seznamy nagenerovaných falešných e-mailů za tisíce.

    Odpovědět
    • Dobrý den Filipe,
      děkujeme za návrh na vylepšení. Všechny návrhy na úpravy zaznamenáváme a poté je vyhodnotíme.
      David

      Odpovědět
  4. Ale jinak blacklist = dobrá práce. Nepřevzatá zásilka znamená snazaná marže z několika objednávek a to vše navíc v souladu se zákonem… Doufám že bude v souladu s GDPR a i s budoucím E-privacy…

    Odpovědět
    • Děkujeme, Zdenku. Jsme rádi, že se Vám funkce líbí. O telefonním čísle jsme také uvažovali, ale zde byly názory našich zákazníků, se kterými jsme funkci probírali, 50 na 50. Nakonec jsme přikročili k variantě bez telefonního čísla. Uvidíme, jak se funkce osvědčí v praxi a popř. se zamyslíme nad rozšířením.
      Ano, náš Blacklist v souladu s GDPR bude.
      David

      Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Červenec 2025
Po Út St Čt So Ne
« Čvn    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031