GDPR – zpracovatelské smlouvy.

Kvě 11, 2018
9535 Zobrazeno
21 Comments

Protože jak GDPR, tak i nasazení všech souvisejících funkcí a úprav se  v našem systému přiblížila, připravili jsme pro vás přehledný seznam Zpracovatelských smluv od několika různých dodavatelů.

Smlouvy od ostatních dodavatelů, které využíváte, byste si měli od nich vyžádat a zaarchivovat. V některých případech jsme zpracovatelské smlouvy u těchto dodavatelů nenalezli a uvádíme proto jejich všeobecné obchodní podmínky. Tyto odkazy na externí dodavatele jsou z 10.5.2018 a nemůžeme ručit za jejich případnou budoucí aktualizaci a případné umístění na jiném odkazu.

Může vás zajímat

Zvyšte své tržby během vánoční sezóny a to na pár kliknutí: propagace, kterou zvládnete sami!
WEBAREAL
0 shares456 views
WEBAREAL
0 shares456 views

Zvyšte své tržby během vánoční sezóny a to na pár kliknutí: propagace, kterou zvládnete sami!

bohemiasoft - Lis 14, 2023

Zdá se vám, že váš e-shop nemá takové výsledky, jaké si představujete? Nebo chcete růst vašeho e-shopu ještě podpořit? Na…

Jak efektivně spravovat váš reklamní rozpočet?
WEBAREAL
0 shares247 views
WEBAREAL
0 shares247 views

Jak efektivně spravovat váš reklamní rozpočet?

Bohemiasoft - Lis 06, 2023

V nelítostném světě digitálního marketingu je efektivní správa reklamního rozpočtu zásadním prvkem pro úspěch podnikání. Představte si, že váš reklamní…

Rozhovor: Jiří Hocke (mxpro.cz) – jak do 6 měsíců vybudovat úspěšný eshop?
WEBAREAL
0 shares1503 views
WEBAREAL
0 shares1503 views

Rozhovor: Jiří Hocke (mxpro.cz) – jak do 6 měsíců vybudovat úspěšný eshop?

bohemiasoft - Říj 30, 2023

Jirko, řekněte nám něco krátce o vás a vašich počátečních zkušenostech s eshopy... Než jsem začal podnikat, tak jsem se…

21 Responses

    • Dobrý den,
      je to tak, ale zřejmě budou mít nějakou evropskou pobočku, toto bych asi vůbec neřešil.
      Velmi poochybuji, že by google, facebook, mailchimp a podobné velké firmy neměli GDPR ošetřené po všech stránkách.

      Odpovědět
  1. Dobrý den,
    chápu to dobře, že stačí pouze vytisknou z internetu všeobecné podmínky- viz např Váš odkaz výše na Casablancu, které potom zaarchivujeme? Ale tyto všeobecné podmínky nejsou podepsané. Neměli bychom mít od všech podepsanou zpracovatelskou smlouvu, tedy všechny oslovit, aby nám smlouvu zaslali?
    Děkuji

    Odpovědět
  2. Dobrý deň
    Pri vzorových spracovateľských zmluvách v bode 5.1. uvádzate ďalších príjemcov osobných údajov (napr. firmu Casablanca INT, atď.).
    Znamená to, že všetci Vami uvádzaní príjemcovia majú prístup k osobným údajom mojich zákazníkov a musím mať so všetkými uzatvorenú spracovateľskú zmluvu?
    Alebo to znamená, že tieto firmy spracovávajú “iba moje” osobné údaje ako Vášho zákazníka, ktorý si prenajíma Váš systém, aby mohol prevádzkovať e-shop?
    Vopred ďakujem za vysvetlenie.
    Pekný večer prajem a ostávam s pozdravom
    Anka

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      podle našich informací si Mailchimp, zřejmě kvůli GDPR, přesunul sídlo do Švýcarska. Takže teď už GDPR legislativě vyhovuje.

      Odpovědět
  3. ještě otázka na piwik (matamo) –
    vše to běží na bázi webarealu, pokud chápu… hostujete to. Tedy zpracovatelská smlouva stačí jen s vámi a ne přímo s matamo?

    Případně neuvažuje se o tom, aby na piwiku (matamo…) byla všechny data anonymní, tedy nebylo potřeba řešit GDPR a zabezpečení těchto dat? (což nová verze matamo umožňuje)

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      naší aktuální snahou je Piwik z našich systémů zcela odstranit. Chceme mít raději v systému napojen Google Analytics, který je mnohem lepší, dokáže sledovat více informací a lze jej dokonale provázat například s Google AdWords a dalšími službami, které připravujeme. Na této změně již pracujeme, chceme mít hotovo co nejdříve.

      Odpovědět
      • skvělé 🙂 ale do 25.5.2018 by bylo fajn dát uživatelům možnost piwik nepoužívat a/nebo anonymizovat data… Nějak jsme nepřišli na to, jak se z používání piwiku vymanit a nepotřebovat další zpracovatelskou smlouvu…

        Odpovědět
        • Výměna GA za Piwik nám ještě několik dnů po startu GDPR bude asi trvat, ale to už snad z pohledu GDPR nebude tak zásadní problém.

          Odpovědět
  4. V Košíku ve druhém kroku /Dodací údaje/ je dole zaškrtávací pole pro souhlas s Obchodníma podmínkama /samozřejmě vč.prolinku/ ale bylo by třeba doplnit ještě jedno nové zaškrtávací pole s prolinkem na dokument o ochraně osobních údajů. Stávající obchodní podmínky e-shopů a nový dokument o ochraně osobních údajů – GDPR – budou totiž asi většinou dva samostatné dokumenty. Je třeba, aby to zákazníci odsouhlasili oboje a to zcela jednoznačně a prokazatelně.

    Odpovědět
    • Dobrý den Michale,
      pokud si aktivujete GDPR a doplníte Dokument ochrany osobních údajů bude do prvního checkboxu přidán odkaz na právě tento soubor a bude tedy nutné odsouhlasit i tento dokument.

      Odpovědět
  5. Bylo by dobré udělat nějaký typ menu (GDPR-Zpracovatelské smlouvy, kam by se přidalo PDF a vložil odkaz), tak aby se s tím dalo pracovat jako s blokem. Například ten seznam by mohl být ve formě zaškrtávátek “zveřejnit v sekci GDPR/zpracovatelské smlouvy”.

    Odpovědět
    • Dobrý den Filipe,
      děkujeme za připomínku ohledně GDPR. Předali jsme ji člověku, který má u nás ve firmě GDPR na starost.
      David

      Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Prosinec 2023
Po Út St Čt So Ne
« Lis    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031