Pomocí funkce „Nastavení automatické dostupnosti“ lze u produktů automaticky měnit dostupnost produktů (např. dodání do 2 dnů, do týdne, telefonicky…) při změně počtu kusů na skladě. Tedy změna dostupnosti se vykoná ihned po dokončení objednávky a není tedy nutné ručně u jednotlivých produktů, změnu dostupnosti nastavovat.
Automatická změna dostupnosti je k dispozici pouze u zapnuté varianty skladu 4 nebo 5. Při jiné variantě není tato funkce k dispozici.
Funkce lze aktivovat v sekci Číselníky > Dostupnost > Pravidla pro automatické změny, zaškrnutím checkboxu „Chci používat automatickou dostupnost u všech produktů“.
Kliknutím na tlačítko „Nastavení globálních pravidel“ lze nadefinovat automatickou dostupnost pro všechny produkty, které nemají nastavené individuální pravidla dostupnosti:
Toto globální nastavení platí pro všechny produkty. Pokud je nutné, lze, ale nastavit individální pravidla i pro jednotlivé produkty. Individální pravidla pak budou nadřazena pravidlům globálním.
Individuální pravidla můžete nastavit v sekci Eshop > Produkty, pro více produktů, přes hromadné funkce:
Nebo v editaci jednotlivých produktů :
A k čemu to tedy slouží?
– podle nastavených pravidel (individálních i globálních) se u produktů ve veřejné části zobrazí automaticky dostupnost podle aktuálního počtu kusů na skladě.
– pokud u produktu, u určitého počtu kusů, není nastaven odpovídající počet kusů, bude zobrazena defaultní dostupnost (pokud je nastavená ručně u každého produktu).
– automatické změny dostupnosti tak mohou vylepšit online informování zákazníků při jejich objednávkách a pomohou předcházet dohadům ohledně termínu dodání u objednaných produktů.
Může vás zajímat

Potkejme se na Czech On-line Expo
bohemiasoft - Úno 13, 2025Letošní největší český e-commerce & on-line business veletrh se bude konat již za 14 dnů v termínu 26.–27. 2. 2025 na výstavišti…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
bohemiasoft - Úno 06, 2025Do vašich administrací jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště. Jeho účel je jednoduchý – rádi bychom od vás…

Zákaznická reputace: Nová funkce pro efektivnější správu objednávek
bohemiasoft - Úno 03, 2025Správa zákazníků je pro e-shopaře klíčová. V minulosti jsme vám umožnili označovat nespolehlivé zákazníky, kteří nevyzvedávají zásilky nebo často ruší…
Přidat komentář