EET pro platební brány
+ další vylepšení pro práci s EET

Bře 14, 2017
1870 Zobrazeno
10 Comments

Ohledně hlášení tržeb na EET přes platební bránu GoPay nebo ComGate (dříve Agmo) panuje stále ještě nejistota. Včera ráno (13.3.2017) jsme opět telefonovali pro metodickou radu na Generální finanční ředitelství, na jejich horkou linku, ale odpovědi jsme se nedočkali. Jak je to tedy?

Pravda je bohužel zřejmě taková, že problematiku platebních bran si každý vykládá po svém. Máme několik různých rozborů od finančních úřadů, daňových poradců a dalších expertů, každý je prý zaručeně správný, ale kupodivu je každý jiný. Ještě asi pár týdnů potrvá, než bude toto naprosto jednoznačně vyjasněno. Jedinou závaznou odpověď vám dá váš územně odpovědný finanční úřad (ale odpověď může trvat až 30 dnů a stojí 1000 Kč).

Prakticky jsou zde 3 možnosti týkající evidování plateb přes platební brány GoPay nebo ComGate:

  • přes platební bránu jsou povinně evidované tržby pouze provedené platebními kartami nebo PayPalem (to je varianta, se kterou jsme dosud počítali)
  • přes platební bránu jsou povinně evidované všechny platby
  • přes platební bránu nejsou evidované žádné platby

Kupodivu všechny varianty, jak to tak vypadá, jsou stále ve hře.

Upravili jsme tedy v sekci Eshop / EET / Nastavení EET formulář, kde si můžete nastavit zasílání vašich tržeb na EET, dle vašeho rozhodnutí:

 

Jakmile obdržíme jednoznačnou informaci jak to s EET vs Platební brány je, budeme vás informovat. Snažili jsme se upravit nastavení našeho systému tak, abyste měli možnost nastavit vše co možná nejpružněji.

Souhrn dalších nových vylepšení pro práci s EET :

Sekce Eshop / EET / Nastavení EET:

  • přidána možnost zapnout/vypnout automatické odesílání všech plateb přes brány GoPay a ComGate
  • přidána možnost zapnout/vypnout automatické odesílání při platbě kartou přes brány GoPay a ComGate
  • možnost zvolit typ dokladu (faktura nebo účtenka), který bude zasílán zákazníkovi

Sekce Pokladní systém / Nastavení / Email:

  • přidána možnost nastavení obsahu emailu
  • předmět, obsah zprávy

Další vylepšení:

  • do výpisu transakcí je přidána informace o důvodu, proč EET vrátilo chybu
  • ve výpisech se nezaslané emaily nezobrazují jako chyba, pokud je nastaveno “nezasílat”
  • pokud je v eshopu nastaveno automatické číslování faktur, EET použije toto číslo
  • ve výpisu eshopových objednávek je pod ikonkou “plus” schováno tlačítko tisku termo účtenky (podobně jako v pokladním systému)

 

reg_button_cz (2) reg_button_sk (1) reg_button_cz (2)

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Kasareal.cz – pokladní systém pro EET.
Shopareal.cz – eshop na každé webové stránce.
Dropshipping – to je eshop bez investic a bez rizika.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

 

Může vás zajímat

Chcete být na Googlu více vidět? Teď budete – Mikrodata
WEBAREAL
0 shares194 views
WEBAREAL
0 shares194 views

Chcete být na Googlu více vidět? Teď budete – Mikrodata

bohemiasoft - Srp 16, 2018

Když používáte vyhledávač Google, tak se vám zobrazí výsledky vyhledávání. To asi není nic nového. Všimli jste si ale někdy,…

Nový Facebook feed
WEBAREAL
0 shares378 views
WEBAREAL
0 shares378 views

Nový Facebook feed

bohemiasoft - Srp 09, 2018

Na svých eshopech si nyní můžete vygenerovat nový facebook feed. Pomůže vám v nahrání produktů na sociální síť facebook. (Pokračování…

Automatická aktivace GDPR
WEBAREAL
0 shares951 views
WEBAREAL
0 shares951 views

Automatická aktivace GDPR

bohemiasoft - Srp 03, 2018

Od startu GDPR již uběhly více než 2 měsíce. Ne všichni provozovatelé eshopů v systému Webareal si, ale GDPR aktivovali. Upozorňujeme na…

10 Responses

    • Dobrý den Dušane,
      bohužel původní administrace sekci Pokladní systém neobsahuje (obsahuje pouze EET). Pro využití pokladního systému je zapotřebí využít novou administraci.

      Odpovědět
    • Dobrý den Honzo,
      pokud nevyplníte žádný text emailu (sekce Pokladní systém -> podsekce Nastavení -> Email), tak se odešle zákazníkovi předmět v podobě Doklad/Účtenka + datum. Email nebude obsahovat text, ale rovnou odkazy na potřebné doklady. Pokud tedy chcete přidat ještě nějaký text (jako pozdrav Dobrý den atd.), tak je zapotřebí text emailu doplnit.
      David

      Odpovědět
      • Dobry den, teď nerozumím, co se posila zákazníkovi? PDF nebo HTML? Neviděl jsem možnost vyberu, a v EET logu se doklad zobrazuje v HTML formátu. Taky by mne zajímalo jak účtenka vypadá a jestli je možná úprava.

        Odpovědět
        • Zákazníkovi se posílá buď faktura nebo účtenka – jak se rozhodnete (toto nastavíte v sekci Eshop / EET / Nastavení emailu), ale vždy ve formátu PDF.
          Vlastní nastavení účtenky můžete provést v sekci Pokladní systém / Nastavení / Tisk / sekce “Nastavení účtenky”. Ano, máme to asi trošku neprakticky schované v sekci Pokladní systém.
          Vzorová účtenka v pdf formátu zde.

          Odpovědět
  1. je to bohužel přesně tak .. několik blbečků vymyslí zákon ale nemají nejmenší tušení, jak to vůbec v praxi chodí a proto nejsou ani schopní k tomu dát dodatečně jasné vysvětlení … děkuji Webarealu za skvělý a pružný postoj k této problematice, která nám e-shopařům velmi pomáhá se s EET vyrovnat

    Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Srpen 2018
Po Út St Čt So Ne
« Čvc    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031