EET pro platební brány
+ další vylepšení pro práci s EET

Bře 14, 2017
2387 Zobrazeno
10 Comments

Ohledně hlášení tržeb na EET přes platební bránu GoPay nebo ComGate (dříve Agmo) panuje stále ještě nejistota. Včera ráno (13.3.2017) jsme opět telefonovali pro metodickou radu na Generální finanční ředitelství, na jejich horkou linku, ale odpovědi jsme se nedočkali. Jak je to tedy?

Pravda je bohužel zřejmě taková, že problematiku platebních bran si každý vykládá po svém. Máme několik různých rozborů od finančních úřadů, daňových poradců a dalších expertů, každý je prý zaručeně správný, ale kupodivu je každý jiný. Ještě asi pár týdnů potrvá, než bude toto naprosto jednoznačně vyjasněno. Jedinou závaznou odpověď vám dá váš územně odpovědný finanční úřad (ale odpověď může trvat až 30 dnů a stojí 1000 Kč).

Prakticky jsou zde 3 možnosti týkající evidování plateb přes platební brány GoPay nebo ComGate:

  • přes platební bránu jsou povinně evidované tržby pouze provedené platebními kartami nebo PayPalem (to je varianta, se kterou jsme dosud počítali)
  • přes platební bránu jsou povinně evidované všechny platby
  • přes platební bránu nejsou evidované žádné platby

Kupodivu všechny varianty, jak to tak vypadá, jsou stále ve hře.

Upravili jsme tedy v sekci Eshop / EET / Nastavení EET formulář, kde si můžete nastavit zasílání vašich tržeb na EET, dle vašeho rozhodnutí:

 

Jakmile obdržíme jednoznačnou informaci jak to s EET vs Platební brány je, budeme vás informovat. Snažili jsme se upravit nastavení našeho systému tak, abyste měli možnost nastavit vše co možná nejpružněji.

Souhrn dalších nových vylepšení pro práci s EET :

Sekce Eshop / EET / Nastavení EET:

  • přidána možnost zapnout/vypnout automatické odesílání všech plateb přes brány GoPay a ComGate
  • přidána možnost zapnout/vypnout automatické odesílání při platbě kartou přes brány GoPay a ComGate
  • možnost zvolit typ dokladu (faktura nebo účtenka), který bude zasílán zákazníkovi

Sekce Pokladní systém / Nastavení / Email:

  • přidána možnost nastavení obsahu emailu
  • předmět, obsah zprávy

Další vylepšení:

  • do výpisu transakcí je přidána informace o důvodu, proč EET vrátilo chybu
  • ve výpisech se nezaslané emaily nezobrazují jako chyba, pokud je nastaveno “nezasílat”
  • pokud je v eshopu nastaveno automatické číslování faktur, EET použije toto číslo
  • ve výpisu eshopových objednávek je pod ikonkou “plus” schováno tlačítko tisku termo účtenky (podobně jako v pokladním systému)

 

reg_button_cz (2) reg_button_sk (1) reg_button_cz (2)

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Kasareal.cz – pokladní systém pro EET.
Shopareal.cz – eshop na každé webové stránce.
Dropshipping – to je eshop bez investic a bez rizika.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

 

Může vás zajímat

Úprava generování variant do feedu pro Heuréku. Jak na to?
WEBAREAL
0 shares90 views
WEBAREAL
0 shares90 views

Úprava generování variant do feedu pro Heuréku. Jak na to?

danca - Bře 21, 2019

Heuréka vyžaduje generovat varianty produktů do feedu jako jednotlivé položky. Každá varianta produktu by měla mít svůj speciální název a…

SEO novinky, které pomohou lepší indexaci!
WEBAREAL
0 shares200 views
WEBAREAL
0 shares200 views

SEO novinky, které pomohou lepší indexaci!

danca - Bře 18, 2019

1) Zapracovali jsme na rychlosti generování sitemap, která se nyní generuje v průměru až 8x rychleji. K čemu vlastně sitemap…

ČESKÁ POŠTA – NASTAVENÍ CEN PODLE ROZMĚRŮ
WEBAREAL
0 shares464 views
WEBAREAL
0 shares464 views

ČESKÁ POŠTA – NASTAVENÍ CEN PODLE ROZMĚRŮ

bohemiasoft - Bře 01, 2019

Česká pošta dnešním dnem změnila princip, jakým počítá ceny za doručení vašich zásilek zákazníkům. Váš balík je nyní nově zatříděn…

10 Responses

    • Dobrý den Dušane,
      bohužel původní administrace sekci Pokladní systém neobsahuje (obsahuje pouze EET). Pro využití pokladního systému je zapotřebí využít novou administraci.

      Odpovědět
    • Dobrý den Honzo,
      pokud nevyplníte žádný text emailu (sekce Pokladní systém -> podsekce Nastavení -> Email), tak se odešle zákazníkovi předmět v podobě Doklad/Účtenka + datum. Email nebude obsahovat text, ale rovnou odkazy na potřebné doklady. Pokud tedy chcete přidat ještě nějaký text (jako pozdrav Dobrý den atd.), tak je zapotřebí text emailu doplnit.
      David

      Odpovědět
      • Dobry den, teď nerozumím, co se posila zákazníkovi? PDF nebo HTML? Neviděl jsem možnost vyberu, a v EET logu se doklad zobrazuje v HTML formátu. Taky by mne zajímalo jak účtenka vypadá a jestli je možná úprava.

        Odpovědět
        • Zákazníkovi se posílá buď faktura nebo účtenka – jak se rozhodnete (toto nastavíte v sekci Eshop / EET / Nastavení emailu), ale vždy ve formátu PDF.
          Vlastní nastavení účtenky můžete provést v sekci Pokladní systém / Nastavení / Tisk / sekce “Nastavení účtenky”. Ano, máme to asi trošku neprakticky schované v sekci Pokladní systém.
          Vzorová účtenka v pdf formátu zde.

          Odpovědět
  1. je to bohužel přesně tak .. několik blbečků vymyslí zákon ale nemají nejmenší tušení, jak to vůbec v praxi chodí a proto nejsou ani schopní k tomu dát dodatečně jasné vysvětlení … děkuji Webarealu za skvělý a pružný postoj k této problematice, která nám e-shopařům velmi pomáhá se s EET vyrovnat

    Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Březen 2019
Po Út St Čt So Ne
« Úno    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031