Co plánujeme na rok 2019

Pro 20, 2018
2573 Zobrazeno
19 Comments

Především bych chtěl nejdříve osobně poděkovat všem zákazníkům Bohemiasoftu, nejen těm, kteří jsou u  nás první rok (a že vás letos přibylo), ale i všem našim dlouholetým zákazníkům a partnerům. Velmi si toho vážím a děkuji, že jste s námi!

Nejprve krátká rekapitulace roku 2018:

– připojili jsme k produktům facebook diskuze
– vytvořili jsme 18 nových šablon
– přidali jsme možnost vytvoření kopie eshopu pro testování na jedno kliknutí
– implementovali jsme napojení na plně automatický email marketing Samba
– hvězdičkové hodnocení produktů
– nasadili jsem vychytaný black list
– napojení statistik klíčových slov a analýzy Collabim
– GDPR
– faktury jako přílohy
– vyšší úroveň zabezpečení administrace
– Google mikrodata
– zahájili jsme pomoc zákazníkům pomocí mentorů
– nové platební brány Vikipid, Comgate SK, Barion
– editor šablon
– propojili jsme Zombeek účet s účty našich ostatních služeb
– všechny naše služby můžete spravovat přes jeden účet
– tvorba QR kódů u produktů
– rozšířili jsme API o další funkce
– provedli jsme naše první sobotní školení zákazníků
– bylo toho mnohem více…

Jsme také rádi, že se nám podařilo během listopadu i prosince udržet 100% dostupnost všech našich serverů, které pracovaly bez jediného výpadku.

Co nového v roce 2019?

Nebudu opět odhalovat všechny naše hlavní trumfy, nové funkce se budeme raději snažit propagovat až těsně před jejich spuštěním. Prozradím jen novinky, které přijdou co nevidět nebo je máme již silně rozpracované:
– nová šablona RADON (opravdu se můžete těšit, ta vás jednoduše dostane)
– kompletní implementace dopravce PPL včetně PPL Parcel Shopu
– tvorbu blogu v systému Zombeek
– přepracovaná stránka kódů a externích pluginů
– spuštění bezplatného online nástroje pro vystavování faktur
– založení emailů na vlastní doméně zdarma
– start první části projektu Bohemiasoft
– vylepšování a rozšiřování našeho API
– rozšíření funkcí pro Prémium zákazníky
– chystáme pro vás “centrální informační místo“, kde budou soustředěny všechny důležité informace ze všech aplikací, které u nás používáte na jednom místě a věříme, že usnadní vaše podnikání.
– připravujeme také pomoc v marketingu pro začínající eshopy
– budeme pokračovat a rozšiřovat naše kurzy a školení
– na vaše zboží se už také těší náš sklad, rádi se postaráme o balení a rozeslání vašich objednávek

Již delší dobu pracujeme na upgradu celého systému Webareal a všech jeho mutací do nové verze programovacího jazyka PHP 7. Co se týká funkčnosti, pro vás se nic nezmění, jde o výměnu “programového motoru” našeho systému. Velkým bonusem bude zrychlené načítání vašich eshopů o desítky procent! Vzhledem k tomuto velkému upgradu již nebude možné udržovat zastaralou původní administraci, která 2 roky běžela souběžně s novou administrací a používá jí již méně než 7% uživatelů a bude tedy zrušena.

Mnohem více se chceme v příštím roce soustředit na drobnější úpravy, opravy a vylepšení celého systému, na hledání chybiček a jejich odstraňování.

A na závěr jedna hádanka: Připravujeme v tajnosti jednu zcela zásadní funkci, která je mezi vámi eshopaři již dlouhá léta naprosto nejžádanější a nenabízí jí žádné konkurenční eshopové řešení. Tipnete si, o kterou funkci půjde?

Podnikat s Webarealem se zkrátka vyplatí!

Děkuji  všem zákazníkům, kteří využívají naše produkty a přeji, ať je pro vás rok 2019 ještě úspěšnější. My se budeme snažit, aby nejen k vašemu úspěchu, ale i k usnadnění práce, přispěl i náš software. Kouzelné Vánoce a šťastný nový rok!!

Jaroslav Hansal, jednatel Bohemiasoft s.r.o.

Může vás zajímat

10 tipů jak se připravit na Vánoce
WEBAREAL
0 shares294 views
WEBAREAL
0 shares294 views

10 tipů jak se připravit na Vánoce

Bohemiasoft - Srp 22, 2019

Máme teprve srpen, ale příprava na Vánoce by již měla být v plném proudu. Samozřejmě to platí především pro obchody…

Vylepšili jsme automatická avíza
WEBAREAL
0 shares559 views11
WEBAREAL
0 shares559 views11

Vylepšili jsme automatická avíza

Bohemiasoft - Srp 19, 2019

Vaši zákazníci jistě ocení, pokud je budete informovat o stavu objednávky. Informovat je můžete nejen o přípravě a odeslání zásilky.…

Úprava zobrazení počtu kusů na e-shopu
WEBAREAL
0 shares454 views
WEBAREAL
0 shares454 views

Úprava zobrazení počtu kusů na e-shopu

Bohemiasoft - Srp 15, 2019

U varianty skladu 4 a 5 jste si nyní mohli zvolit pouze přesné zobrazení počtu kusů produktu v detailu zboží.…

19 Responses

  1. Také bych rád navrhl možnost nastavení slev zákazníkům dle jednotlivých kategorií, tato funkce opravdu hodně chybí.

    Odpovědět
    • Velice si vážíme vašeho nápadu. Vše jsem předala na naše vývojové oddělení k řešení. Prozatím vám však nemohu nic slíbit.

      Odpovědět
  2. “Připravujeme v tajnosti jednu zcela zásadní funkci, která je mezi vámi eshopaři již dlouhá léta naprosto nejžádanější a nenabízí jí žádné konkurenční eshopové řešení. Tipnete si, o kterou funkci půjde?”
    – kdy se s námi podělit?

    Odpovědět
  3. Dobry den,

    kedy planujete nasadit sablonu RADON?

    Chcem si zmenit sablonu a cakam aj na tuto aby som sa vedel rozhodnut ktoru si zvolim.

    Dakujem za odpoved.

    S pozdravom,
    Julo

    Odpovědět
  4. Mě by bohatě stačilo, aby v přehledu objednávek, se objednávky značily, která je na dobírku a která na platbu převodem, popřípadě jiné druhy plateb. Webareal je pro nás nový, přecházeli jsme z jiného systému a tato funkce nám dost krutě chybí a aspoň nám komplikuje vyřizování objednávek. Rozklikávání, není řešení, nebo náhledy, protože pokud je tam hodně položek, způsob platby se tam nezobrazí.
    Stejný problém vidím i v číslování objednávek, pro nás je komfortnější používat čísla objednávek, které nám navazují z minulého eshopu (4 místné číslo), už jen proto, že je to číslo krátké. Nyní jsme odkázání na 6 místné číslo, které generuje eshop podle data a času objednání. Je to sice unikátní číslo, ale chaotické a pro nás nepoužitelné. V případě složitějšího hledání objednávek to akorát zdržuje. Nehledě na to, že to číslo nám chodí v emailech a zákazníci ho píší i do VS při platbě předem, i přes upozornění, aby používali číslo faktury. Takže zbytečné, chaotické, zdržuje to a znepřehledňuje to. S ostatními funkcemi jsme se smířili a nemohu si stěžovat, vše funguje dobře, i podpora je výborná. Tedy zrovna dnes, se nějak přestali generovat čísla faktur a přestali se číslovat objednávky, ale to se jistě brzy vyřeší.

    Pokoušel jsem se změnu protlačit několikrát i přes podporu, ale bez výsledně. Třeba mě ale překvapíte! Říkáte ne a přitom se o tom už vášnivě jedná, že jo!? 😀

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      zákazníci své opuštěné nedokončené objednávky vidí a při příští návštěvě je mohou dokončit.
      Pokud chcete vidět tento stav i vy, pak jedině využít nástrojů pro sledování činnosti zákazníků – například instalací Hotjaru.

      Odpovědět
  5. Pozdravujem, chyba strasne v eshope moznost pridat zlavu jednotlivym kategoriam. Nie zo vsetkymi produktami clovek pracuje na rovnakej marzi. A potrebuje dat na rôzne kategorie rôzne zlavy v % a zial neda sa to.

    Odpovědět
  6. Pěkný přehled, ale určitě bych uvítal úpravy toho, co už v shopu funguje / nefunguje. Platby kartou (konkrétně Gopay) – pokud se klientovy nepodaří, má víceméně smůlu. Původně zdůvodněno, že to tak musí být, ale řada shopů má Gopay implementovaný tak, že se klient může vrátit, například si odblokovat kartou a zaplatit později. V WA nikoliv. Celý košík je funkční, ale rozhodně ne přehnaně moderní, možnost načtení firmy dle IČ za databází není, pokud klient užívá automatické vyplňování formulářů od google, klidně WA akceptuje např. v poli “telefon” slovo “Luděk” a podobně. (Ano, přímým zápisem to nejde zapsat…). Tedy bohužel novinky typu “centrální informační místo”, které vlastně přímo s e-shopem a jeho užitnými vlastnostmi příliš nesouvisí mne do extáze nepřivádějí. Bohužel.

    Odpovědět
    • Tohle tu ale opravdu chybí. To že musím pro dvě mutace všechno dělat duplicitně je hrozné zdržování. Abych musel všechno 2x naskladňovat (nahrávat fotky, vyplňovat parametry) mi přijde jako velký nesmysl. Nemluvím vůbec o tom, když během víkendu si dva různí zákazníci objednají stejný produkt, jednou na SVK a jednou v ČR, a já mám poslední kus skladem. Jednoho bohužel musím vždy poslat do kopru. :-/

      Odpovědět
  7. Dobrý den,
    děkujeme za vaše neustálé snahy o zlepšení. Velmi také uvítáme pokud bude nasloucháno i podnětům od zákazníků ;-). Například: žádali jsme o přidání GLS do přehledu přepravců…když už lze generovat štítky proč nemít GLS i jako přepravce k ostatním dopravcům. Velmi rádi využíváme tzv. “rychlé odkazy”, ale je pomalé se k nim odrolovat vždy až nakonec stránky…takže si myslíme, že by bylo rychlejší je mít v horní části nebo i horní liště, která je statická ;-). Děkujeme alespoň za zvážení a přejeme příjemné svátky. Chalupník za nadmerneboty.cz

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      děkuji za tip na funkci, předáno na naše oddělení, které se plánováním nových funkcí zabývá.
      A přejeme také krásné svátky.

      Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Srpen 2019
Po Út St Čt So Ne
« Čvc    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031