Co je to automatická platba? Automatická platba je moderní funkce internetového bankovnictví, kterou lze napojit Vaši kartu na náš systém a tím si zajistit bezproblémové platby za Váš eshop.

Jak automatickou platbu aktivuji? Při platbě kartou jednoduchým potvrzením ve formuláři.
Jak poznám, že mám automatickou platbu aktivovanou? V administraci na úvodní straně v sekci Administrátor – Faktury je pod příslušným tarifem vidět toto oznámení.

 

 

Jak automatickou platbu zruším? V administraci na úvodní straně v sekci Administrátor – Faktury je na konci oznámení možnost vždy automatickou službu zrušit.

Mám novou kartu, co s tím? V tomto případě je třeba v administraci automatickou platbu zrušit, nejlépe dříve než 10dní před ukončením zaplaceného období. Potom Vám systém zašle automatický email, kde je link na platbu kartou a při platbě, a použití nové karty, si službu znovu aktivujete. Pokud to nestihnete,  je třeba si stáhnout výzvu v administraci v sekci Administrátor -Faktury a zaplatit převodem nebo nás kontaktovat na e-mailu fakturace@bohemiasoft.com, abychom Vám zaslali nový link na platbu kartou a při platbě a použití nové karty, si službu znovu aktivujete.

Kdy se automatická platba strhává? Systém Vám 10 dní před ukončením zaplaceného období zašle oznámení, že Váš uhrazený pronájem se blíží ke konci. Po 10 dnech, tedy v den splatnosti výzvy, se platba provede. Jako potvrzení o provedení Vám do emailu zašle systém daňový doklad, ten najdete také vždy v administraci na úvodní straně v sekci Administrátor – Faktury zatříděné pod proformami.

Co když se automatická platba neprovede? Smaže se mi prezentace? Ne, pokud se z jakéhokoliv důvodu automatická platba neprovede, ať už z důvodu výpadku v bance, v systému nebo není ve chvíli provedení na účtu dostatek peněz, systém prezentaci nesmaže. Zašle Vám, jako při standardním postupu plateb upomínku č.1, která Vás upozorní, že se platba neprovedla a je třeba si stáhnout výzvu v administraci v sekci Administrátor -Faktury a zaplatit převodem nebo nás kontaktovat na e-mailu fakturace@bohemiasoft.com, abychom Vám zaslali nový link na platbu kartou.

Proč si vlastně aktivovat automatickou platbu? Automatická platba je vhodná hlavně pro měsíční plátce, je mnohem vhodnější než trvalý příkaz, protože automaticky přebírá starost o platbu, číslo výzvy a měnu a vygeneruje hned daňový doklad.

Ale hlavně,  nikdy nezapomíná a tak snižuje riziko, že se k Vaší prezentaci zákazníci z důvodu nezaplacení nedostanou :o).

Může vás zajímat

Úprava děkovací stránky
WEBAREAL
0 shares2132 views
WEBAREAL
0 shares2132 views

Úprava děkovací stránky

Bohemiasoft - Kvě 24, 2022

Děkovací stránku nebo-li stránku, která se zobrazí po dokončení objednávky jste si mohli nyní upravovat pouze klasickým textem či obrázky. Nyní si…

Reshop.cz – nová služba  – pomůžeme vám s eshopem
WEBAREAL
0 shares85 views
WEBAREAL
0 shares85 views

Reshop.cz – nová služba – pomůžeme vám s eshopem

bohemiasoft - Kvě 23, 2022

Přestože systém Webareal stojí především na tom, že si v něm sami můžete snadno vytvořit vlastní eshop, mohou nastat situace, kdy…

Doporučte Webareal a získejte 20% provizi
WEBAREAL
0 shares85 views
WEBAREAL
0 shares85 views

Doporučte Webareal a získejte 20% provizi

bohemiasoft - Kvě 20, 2022

Doporučujte Webareal a získejte z každého získaného zákazníka až 1798 Kč (89,30 €) každý rok. Milujete Webareal? Doporučujte ho svým…

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Květen 2022
Po Út St Čt So Ne
« Dub    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031