Zvyšte obrat svého eshopu, nabídněte zákazníkům produkty které je osobně zajímají, sledujte trendy a zvyklosti nakupujících a využijte je ve svůj prospěch. Naučte svůj eshop více vydělávat !

Chování nakupujících

Před několika měsíci spustil Google zřejmě nejlepší vylepšení svých statistik Google Analytics přidáním nového pluginu nazvaném “Enhanced Ecommerce modul”. Tato funkce je určená především majitelům internetových obchodů, pro lepší analýzu chování nakupujících a sledování výkonosti produktů.

Pomocí tohoto modulu budete moci sledovat nejen který produkt je nejprodávanější, ale kolikrát je každý jednotlivý produkt prohlížen, který produkt je nejčastěji vkládán do košíku, ale zároveň který je z košíku odebírán…

Můžete tak velmi přesně analyzovat chování nakupujících a přizpůsobit tomu svou prodejní politiku.

Zdaleka to není vše – to nejlepší teprve přijde !

Přemýšleli jsme, jak nejlépe využít potenciál tohoto nástroje. A rozhodli jsme se o co největší automatizaci  a propojení nasbíraných výsledků z Enhanced Ecommerce modulu s vašimi eshopy. Inspirovali jsme se nejlepšími příklady úspěšné integrace v zahraničních eshopových řešeních, konzultovali jsme možné způsoby řešení s vyhlášeným expertem H1.cz, vycházeli jsme z našich zkušeností. A věříme, že jsme stvořili něco zatraceně dobrého, něco čemu je možné říkat třeba “umělá inteligence”, ale především něco co přispěje ke zvýšení prodejů vašich eshopů.

Říkejme tomu – Personalizace eshopu.

Co personlizace eshopu dokáže ?

  • na základě nastavených pravidel a propojených online statistik z Google Analytics které analyzují chování nakupujících dokážeme v reálném čase měnit výchozí zobrazení vašeho eshopu.

  • úvodní stránka eshopu, kategorie produktů, sekce Nejprodávanější a Zboží v akci sestaví výpis produktů podle nastavených pravidel

  • produkty je možné setřídit podle nejčastěji nakupovaných produktů, podle nejčastěji vkládaných produktů do košíku nebo podle nejvíce prohlížených detailů produktů

  • vše se děje automaticky dle vámi zadaných pravidel, na základě skutečných statistických údajů, které jsou neustále přepočítávány a zpracovávány v reálném čase

Váš eshop po zapnutí Personalizace eshopu a propojení s Google Analytics Enhanced Ecommerce modulem pracuje zcela automaticky a nabízí návštěvníkům vašeho eshopu prioritně produkty, které jsou v daném období nejvíce vyhledávány/nakupovány nakupujícími.

Malý příklad : Provozujete internetový obchod s vybavením na zahradu. V létě budou vašim nakupujícím přednostně zobrazovány bazény a chemie do bazénu; na podzim budou upřednostněny drtiče větví; v zimě sněžné frézy a třeba o Halloweenu se bude zákazníkům na prvních pozicích zobrazovat zahradní osvětlení. A to vše se bude dít zcela automaticky, na základě reálných relevantních dat, které jsou neustále online vyhodnocované a zpracovávané dle kompletní návštěvnosti za zvolené období.

Co všechno a jak můžete nastavit pro co nejlepší výsledek personalizace eshopu, je vidět zde na obrázku :

personalizace1

A to není všechno, máme připravenu ještě jednu vychytávku – Remarketing.

Nyní je váš eshop již chytřejší, nabídne nakupujícím přednostně zboží, které je obecně poptávané více než jiné. Každý člověk je ale jiný. Ne všichni se řídí tím, co je oblíbené u jiných. Ne každý je rozhodnutý dokončit nákup při první návštěvě vašeho eshopu, váhá s uzavřením objednávky. Máme řešení i pro tyto zákazníky!

Princip je jednoduchý. Zobrazíte zákazníkovi přednostně produkty, které si v minulosti (během posledních 30 dnů) ve vašem eshopu prohlížel – a má tedy o ně pravděpodobně zájem. Funguje to podobně jako když na internetu kliknete na reklamu, která se vám od tohoto okamžiku zobrazuje neustále na různých www stránkách a připomíná vám váš zájem o určitý produkt nebo službu.

Vše je opět zcela automatické s dalšími možnostmi nastavení :

personalizace2

A například takto budou produkty zobrazeny zákazníkovi který váš eshop opětovně navštívil (remarketing):

personalizace3

A teď to méně příjemné. Vzhledem k tomu, že pro prvotní nastavení těchto služeb je nutný zásah technika a i další provoz klade značné nároky na výpočetní výkon serverů, také využití Google API pro napojení na Enhanced Ecommerce modul není zcela zdarma, jsme nuceni tuto službu zpoplatnit.

Věříme ale, že se vám tyto jedinečné služby vyplatí.

Ceník :

  • napojení vašeho eshopu na Google Enhanced Ecommerce (včetně případného založení nového Google Analytics) :

    400,- Kč / 16 € + DPH (jednorázově)

  • pravidelný poplatek za personalizaci a remarketing – 2 varianty plateb :

    300,- Kč / 12 € + DPH (na 6 měsíců)
    550,- Kč / 22 € + DPH (na 12 měsíců)

První rok provozu vás tedy bude stát 950 Kč + DPH, a další rok již jen 550 Kč + DPH.
(Testeři, kteří nám pomáhali s laděním funkčnosti, mají první rok provozu zdarma)

 

Objednávka :

Objednávku provedete ze své administrace v zelené sekci E-Shop. V levém menu vyberte Google Analytics (poslední položka) a následně Personalizace eshopu a remarketing. V dolní části stránky naleznete objednávkový formulář, kde si vyberete období. Po kliknutí na tlačítko “Objednat” systém automaticky vygeneruje proformu a zobrazí platební informace. Rekapitulace objednávky vám přijde na e-mail.
Návody :

Podrobný návod na používání modulu Enhanced Ecommerce v Google Analytics naleznete zde.

Podrobný návod pro nastavení Personalizace a Remarketingu naleznete zde.

Může vás zajímat

Co je to broken link building a jak  jej využít k získání odkazů
WEBAREAL
0 shares120 views
WEBAREAL
0 shares120 views

Co je to broken link building a jak jej využít k získání odkazů

Bohemiasoft - Čvc 19, 2022

Získávání kvalitních odkazů na vaše stránky je účinný způsob, jak si vybudovat autoritu a zlepšit pozici vašich stránek ve vyhledávání.…

GoodEshop přichází na Webareal
WEBAREAL
0 shares239 views
WEBAREAL
0 shares239 views

GoodEshop přichází na Webareal

bohemiasoft - Čvc 04, 2022

GoodEshop přichází se svou službou na Webareal. Pro Vás e-shopaře systému Webareal se otevírá možnost nových automatizovaných napojení pro váš…

Návod jak nastavit zaokrouhlování dobírek na Slovensku
WEBAREAL
0 shares613 views
WEBAREAL
0 shares613 views

Návod jak nastavit zaokrouhlování dobírek na Slovensku

bohemiasoft - Čvn 29, 2022

Jak jsme vás již informovali, vstupuje na Slovensku od 1. července 2022 nová povinnost týkající se zaokrouhlovaní cen u objednávek,…

2 Responses

  1. Odkazy na návody na konci článku nefungujú

    Podrobný návod na používání modulu Enhanced Ecommerce v Google Analytics naleznete zde.

    Podrobný návod pro nastavení Personalizace a Remarketingu naleznete zde.

    Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Srpen 2022
Po Út St Čt So Ne
« Čvc    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031