Na základě vašich připomínek jsme vylepšili funkci „Označení objednávky jako zaplacené“ o možnost hromadného označování objednávek.
Chcete-li hromadně označit objednávky jako zaplacené, označte zvolené objednávky zaškrtnutím checkboxů a následně zvolte v menu skrytém pod ikonkou „ozubeného kolečka“ volbu „Objednávka zaplacená“. Stejným způsobem můžete i hromadně objednávky odznačit.
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj e-shop a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj e-shop a začnite zarábať
Provizní program – propagujte WEBAREAL a získejte z každého nového eshopu 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook – sledujte co se u nás děje
Může vás zajímat
Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
bohemiasoft - Říj 15, 2024Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…
Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Říj 10, 2024Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…
Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
bohemiasoft - Říj 10, 2024Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…
Dobrý den,
bolo by super mít možnost uplatnit najednou všechny 4 sazby DPH. Tedy 0, 10, 15, 21. Obchodujeme zboží ve všech sazbách a nyní toto nelze v eshopu nastavit.
Dobrý den,
tak tento požadavek je opravdu zcela jedinečný. Myslím, že nemáme jiný druhý e-shop, kde by byl požadavek na uplatnění všech 4 sazeb DPH.
Je mi líto, ale tuto úpravu zřejmě realizovat nebudeme. Zkusíme jí zadat do některé z dalších anket o dalším vývoji, uvidíme, třeba bude mít nakonec více zákazníků o tuto funkci zájem.
Zdravim, nerozumiem poslednej vete:
„Stejným způsobem můžete i hromadně objednávky odznačit.“
Ak opat oznacim zaplatenu objednavku a vyberiem „Objednavka zaplatena“, tak sa nic nezmeni. Stale je oznacena ako zaplatena. Teda aspon tak som to pochopil z tej poslednej vety, ze by sa mala „odznacit“ ako zaplatena.
Dobrý den, ano, mělo by fungovat jak píšeme my i vy. Vyzkoušel jsem a zdá se, že funguje bez problému.
Kontaktujte, prosím, naši technickou podporu vyzkouší to s vámi a zkusí nalézt, kde je problém. Děkuji.
Z technickej podpory mám odpoveď, že to tak nefunguje. Že je nutné objednávku otvoriť a naspäť to zmeniť v detaile. Aj som si to myslel, že to tak nemá fungovať, preto som sa radšej spýtal. Ďakujem.
Omlouvám se, máte pravdu, podal jsem vám špatnou informaci. Hromadně lze objednávky pouze označit. Od-označit lze pouze jednotlivě.
Dobrý deň, v rámci tvorby nových funkcií by ste mohli posúdiť aj rozšírenie štatistík produktov. Je fajn vedieť ktoré produkty sú najnavštevovanejšie a ktoré najpredávanejšie, ale pre business je dôležité vedieť aj napr. čo sa predáva za zvolené obdobie najmenej, alebo ktoré produkty majú zlý konverzný pomer a podobne. Skrátka štatistiky s viacerými možnosťami nastavenia parametrov, tak aby človek vedel nielen kde je to dobré a ale aj kde sa potrebuje zlepšiť. Ďakujem.
Dobrý den, děkuji, my už na něčem podobném pracujeme. Nechte se překvapit 🙂
Dobrý den, chtěl bych poděkovat za nové funkce v eshopu!
Měl bych námět na další funkci :
Eshop zobrazuje pouze tržby což je celkem důležitý údaj, ale mnohem důležitější je zisk… v kartě produktu by bylo ideální pokud by bylo možné nastavit i nákupní cenu.
Dobrý den, děkuji,
předal jsem váš tip na další funkci na příslušně oddělení, kde bude rozhodnuto, zda půjde jako další volba v některé z příštích anket.