Na základě vašich připomínek jsme vylepšili funkci „Označení objednávky jako zaplacené“ o možnost hromadného označování objednávek.
Chcete-li hromadně označit objednávky jako zaplacené, označte zvolené objednávky zaškrtnutím checkboxů a následně zvolte v menu skrytém pod ikonkou „ozubeného kolečka“ volbu „Objednávka zaplacená“. Stejným způsobem můžete i hromadně objednávky odznačit.
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj e-shop a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj e-shop a začnite zarábať
Provizní program – propagujte WEBAREAL a získejte z každého nového eshopu 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook – sledujte co se u nás děje
Může vás zajímat

Zefektivněte svůj e-shop s platformou GoodEshop.cz
bohemiasoft - Kvě 19, 2025Hledáte způsob, jak ušetřit čas, snížit množství ručních úkonů a zároveň získat profesionální technickou podporu pro svůj eshop? S platformou…

Co je Smartsupp aneb proč mít na e-shopu chatovací okno?
bohemiasoft - Kvě 15, 2025Představte si, že máte kamenný obchod, ale žádné prodavače. Zákazníci přicházejí, prohlížejí si zboží. Mají otázky, ale nemají se koho…

Nová funkce: Představujeme množstevní slevy
bohemiasoft - Kvě 14, 2025Chcete motivovat zákazníky, aby do košíku přidali víc než jen jeden kus? Nová funkce množstevních slev vám to výrazně usnadní.…
Dobrý den,
bolo by super mít možnost uplatnit najednou všechny 4 sazby DPH. Tedy 0, 10, 15, 21. Obchodujeme zboží ve všech sazbách a nyní toto nelze v eshopu nastavit.
Dobrý den,
tak tento požadavek je opravdu zcela jedinečný. Myslím, že nemáme jiný druhý e-shop, kde by byl požadavek na uplatnění všech 4 sazeb DPH.
Je mi líto, ale tuto úpravu zřejmě realizovat nebudeme. Zkusíme jí zadat do některé z dalších anket o dalším vývoji, uvidíme, třeba bude mít nakonec více zákazníků o tuto funkci zájem.
Zdravim, nerozumiem poslednej vete:
„Stejným způsobem můžete i hromadně objednávky odznačit.“
Ak opat oznacim zaplatenu objednavku a vyberiem „Objednavka zaplatena“, tak sa nic nezmeni. Stale je oznacena ako zaplatena. Teda aspon tak som to pochopil z tej poslednej vety, ze by sa mala „odznacit“ ako zaplatena.
Dobrý den, ano, mělo by fungovat jak píšeme my i vy. Vyzkoušel jsem a zdá se, že funguje bez problému.
Kontaktujte, prosím, naši technickou podporu vyzkouší to s vámi a zkusí nalézt, kde je problém. Děkuji.
Z technickej podpory mám odpoveď, že to tak nefunguje. Že je nutné objednávku otvoriť a naspäť to zmeniť v detaile. Aj som si to myslel, že to tak nemá fungovať, preto som sa radšej spýtal. Ďakujem.
Omlouvám se, máte pravdu, podal jsem vám špatnou informaci. Hromadně lze objednávky pouze označit. Od-označit lze pouze jednotlivě.
Dobrý deň, v rámci tvorby nových funkcií by ste mohli posúdiť aj rozšírenie štatistík produktov. Je fajn vedieť ktoré produkty sú najnavštevovanejšie a ktoré najpredávanejšie, ale pre business je dôležité vedieť aj napr. čo sa predáva za zvolené obdobie najmenej, alebo ktoré produkty majú zlý konverzný pomer a podobne. Skrátka štatistiky s viacerými možnosťami nastavenia parametrov, tak aby človek vedel nielen kde je to dobré a ale aj kde sa potrebuje zlepšiť. Ďakujem.
Dobrý den, děkuji, my už na něčem podobném pracujeme. Nechte se překvapit 🙂
Dobrý den, chtěl bych poděkovat za nové funkce v eshopu!
Měl bych námět na další funkci :
Eshop zobrazuje pouze tržby což je celkem důležitý údaj, ale mnohem důležitější je zisk… v kartě produktu by bylo ideální pokud by bylo možné nastavit i nákupní cenu.
Dobrý den, děkuji,
předal jsem váš tip na další funkci na příslušně oddělení, kde bude rozhodnuto, zda půjde jako další volba v některé z příštích anket.