Po měsíčním testování jsme dnes prodloužili uchovávání produktů umístěných do košíku na 5 dnů.

 

K čemu vlastně tato funkce slouží?

Pokud zákazník umístí produktu do košíku, pak si ale nákup rozmyslí nebo z jakéhokoliv důvodu nedokončí, zůstávají produkty vloženy v košíku po dobu 5 dnů. Pokud se tedy zákazník například za týden vrátí do vašeho eshopu, již bude mít v košíku vloženy dříve vložené produkty. Může mu to tak připomenout jeho dříve nedokončený nákup a buď produkt z košíku odstraní nebo si ho koupí. (předpoklad pro to, aby tato možnost fungovala, je že se zákazník vrátí do eshopu ze stejného prohlížeče jako dříve).

 

Toto nastavení je defaultně vypnuto, zapnout funkčnost můžete, viz obrázek :

kosik15b

 

Jak to bude fungovat v případě přihlášeného uživatele?

V případě, že zákazník vložil produkty do košíku jako přihlášený zaregistrovaný uživatel, jsou v paměti vašeho eshopu také produkty po dobu 15 dnů uchovávány. A při další návštěvě, jsou po přihlášení uživatele produkty v košíku opět zobrazeny.

 

Může také nastat například takováto situace:

a) v pondělí si zaregistrovaný přihlášený uživatel vloží do košíku produkt ABC

b) další den si stejný uživatel otevře váš eshop, ve stejném prohlížeči a vloží do košíku produkt XYZ. Protože zatím není přihlášen vidí v košíku pouze produkt XYZ.

c) pak se uživatel přihlásí

d) zobrazí se mu níže uvedený dialog

e) uživatel se může rozhodnout jak naloží se svým košíkem. Zda sloučí oba košíku – s produktem XYZ i ABC nebo zda si nechá zobrazit pouze košík aktuální nebo naopak pouze košík s produktem vybraným v pondělí

kosik15a

Může vás zajímat

GoPay pro WEBAREAL: Nízký poplatek 0,85 % + 0 Kč a snadná integrace
WEBAREAL
0 shares30 views
WEBAREAL
0 shares30 views

GoPay pro WEBAREAL: Nízký poplatek 0,85 % + 0 Kč a snadná integrace

bohemiasoft - Bře 13, 2025

Majitelé e-shopů na platformě WEBAREAL nyní mohou výrazně snížit své náklady na online platby. Platební brána GoPay pro nové zákazníky…

Nová funkce: Zvyšte konverze a informovanost zákazníků pomocí Pop-up či Informační lišty
WEBAREAL
0 shares416 views
WEBAREAL
0 shares416 views

Nová funkce: Zvyšte konverze a informovanost zákazníků pomocí Pop-up či Informační lišty

bohemiasoft - Bře 12, 2025

V e-commerce světě je klíčové udržovat zákazníky dobře informované. Ať už potřebujete oznámit dočasné změny v provozu, upozornit na probíhající…

Cookies lišty a nová pravidla: Jak se mění přístup k analytickým datům?
WEBAREAL
0 shares108 views
WEBAREAL
0 shares108 views

Cookies lišty a nová pravidla: Jak se mění přístup k analytickým datům?

bohemiasoft - Bře 10, 2025

Cookies a jejich používání jsou tématem, které stále vyvolává otázky a různé výklady. Ať už se bavíme o nezbytných cookies,…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Březen 2025
Po Út St Čt So Ne
« Úno    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31