Co je to automatická platba? Automatická platba je moderní funkce internetového bankovnictví, kterou lze napojit Vaši kartu na náš systém a tím si zajistit bezproblémové platby za Váš eshop.

Kde automatickou platbu aktivuji? Systém Vám zasílá spolu s výzvou k platbě v emailu další možnosti platby, mimo jiné také platbu kartou. Po rozkliknutí odkazu Vás systém sám přesměruje do formuláře.

 

 

 

 

 

 

 

Jak automatickou platbu aktivuji ? Při platbě kartou jednoduchým potvrzením ve formuláři.
Jak poznám, že mám automatickou platbu aktivovanou? V administraci na úvodní straně v sekci Administrátor – Faktury je pod příslušným tarifem vidět toto oznámení.

 

 

Jak automatickou platbu zruším? V administraci na úvodní straně v sekci Administrátor – Faktury je na konci oznámení možnost vždy automatickou službu zrušit.

Mám novou kartu, co s tím? V tomto případě je třeba v administraci automatickou platbu zrušit, nejlépe dříve než 10dní před ukončením zaplaceného období. Potom Vám systém zašle automatický email, kde je link na platbu kartou a při platbě, a použití nové karty, si službu znovu aktivujete. Pokud to nestihnete,  je třeba si stáhnout výzvu v administraci v sekci Administrátor -Faktury a zaplatit převodem nebo nás kontaktovat na e-mailu fakturace@bohemiasoft.com, abychom Vám zaslali nový link na platbu kartou a při platbě a použití nové karty, si službu znovu aktivujete.

Kdy se automatická platba strhává? Systém Vám 10 dní před ukončením zaplaceného období zašle oznámení, že Váš uhrazený pronájem se blíží ke konci. Po 10 dnech, tedy v den splatnosti výzvy, se platba provede. Jako potvrzení o provedení Vám do emailu zašle systém daňový doklad, ten najdete také vždy v administraci na úvodní straně v sekci Administrátor – Faktury zatříděné pod proformami.

Co když se automatická platba neprovede? Smaže se mi prezentace? Ne, pokud se z jakéhokoliv důvodu automatická platba neprovede, ať už z důvodu výpadku v bance, v systému nebo není ve chvíli provedení na účtu dostatek peněz, systém prezentaci nesmaže. Zašle Vám, jako při standardním postupu plateb upomínku č.1, která Vás upozorní, že se platba neprovedla a je třeba si stáhnout výzvu v administraci v sekci Administrátor -Faktury a zaplatit převodem nebo nás kontaktovat na e-mailu fakturace@bohemiasoft.com, abychom Vám zaslali nový link na platbu kartou.

Proč si vlastně aktivovat automatickou platbu? Automatická platba je vhodná hlavně pro měsíční plátce, je mnohem vhodnější než trvalý příkaz, protože automaticky přebírá starost o platbu, číslo výzvy a měnu a vygeneruje hned daňový doklad.

Ale hlavně,  nikdy nezapomíná a tak snižuje riziko, že se k Vaší prezentaci zákazníci z důvodu nezaplacení nedostanou :o).

Může vás zajímat

Nebudeme chybět ani na Bratislavském E-commerce day ve čtvrtek 9. října 2025
Uncategorized
0 shares90 views
Uncategorized
0 shares90 views

Nebudeme chybět ani na Bratislavském E-commerce day ve čtvrtek 9. října 2025

bohemiasoft - Říj 08, 2025

E-commerce Day není jen konference plná know-how. Je to místo, kde se dobré e-shopy stávají silnými značkami. Proto zde nebudeme…

Přijďte za námi na Reshoper!
WEBAREAL
0 shares281 views
WEBAREAL
0 shares281 views

Přijďte za námi na Reshoper!

bohemiasoft - Zář 02, 2025

Ve čtvrtek 4. září 2025 se koná ecommerce konference a veletrh RESHOPER. Jde o již tradiční veletrh situovaný v Křižíkovo pavilonu…

Spouštíme programování individuálních úprav na Webarealu
WEBAREAL
0 shares640 views2
WEBAREAL
0 shares640 views2

Spouštíme programování individuálních úprav na Webarealu

bohemiasoft - Srp 28, 2025

Jistě jste si všimli, že v letošním roce postupuje tempo nových funkcí na Webarealu velmi rychlým tempem. Je to jednak…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Říjen 2025
Po Út St Čt So Ne
« Zář    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031