FULFILLMENT SKLAD PRO ESHOPY SPUŠTĚN

Úno 14, 2019
2416 Zobrazeno

Kompletace objednávek, balení balíků, shánění krabic, výplní, popisování adres, předávání dopravcům, zasílání zákazníkům, řešení vrácenek… to všechno každý eshopař moc dobře zná. Jde o časově náročnou rutinní práci, kterou zřejmě nikdo příliš nemiluje. A co se tak toho všeho zbavit a věnovat se jen svému eshopu? Ta možnost tady je – a postaráme se vám o ni my sami!

Řešením vašich problémů má jedno jméno – fulfillment. Prakticky jde o to, že vaše produkty odvezete do našeho skladu, my je naskladníme, rozdělíme a opatříme štítky. Jakmile přijde z vašeho eshopu objednávka, vy v administraci vašeho eshopu pouze jednou kliknete a o všechno ostatní se již postaráme sami. Naši skladníci začnou kmitat, vyhledají objednané produkty, zabalí je, vyfotí pro kontrolu celou objednávku (pro případné reklamace) a předají ji dopravci k zaslání vašemu zákazníkovi. Fantastické? Ano, taky si myslíme.

TAK JSME TO SPUSTILI!

Nápad na vybudování fulfillment skladu jsme dostali v loňském prosinci. Postupně jsme vás formou „reality show“ seznamovali s přípravami této služby. Spuštění jsme si naplánovali na březen. Dnes jsme tedy připraveni, dokonce o 2 týdny dříve oproti našemu harmonogramu.  Máme vše připraveno – sklad, software, vybavení, regály, zaškoleného skladníka, domluveny dopravce, pojištění. Byl to to tedy hodně rychlý sprint.

Máme prvních cca 12 eshopů, které projevili o naší novou službu zájem, jdeme s nimi dotáhnout podrobnosti.

Uvítáme další zájemce o náš sklad. Nejen z řad zákazníků eshopového systému Webareal, ale dokážeme pomoci prakticky každému eshopu v libovolném systému. Napojíme každého!

Všechny informace najdete souhrnně na adrese: https://www.webareal.cz/fulfillment-externi-sklad.html

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Na základě prvních dotazů se zájemci, jsme sestavili několik nejčastějších dotazů, které vás zajímají:

Externí sklad provozuje sami nebo přes externí firmu?
Celý fulfillment sklad provozujeme sami. Myslíme, že se tak nejlépe postaráme o co nejlepší vyřízení vašich objednávek. Celý proces od doručení objednávky z eshopu, až po předání dopravci máme v rukách my sami.

Abych mohl využívat váš sklad musím mít eshop na Webarealu?
Nikoliv. Samozřejmě pokud máte eshop na Webarealu, je všechno připraveno a běží to jak po drátkách. Ale můžete mít svůj internetový obchod kdekoliv, stačí se jen domluvit na způsobu předávání vašich objednávek.

Budu mít přehled o aktuálním počtu kusů na skladě?
Zašleme vám 1x ročně inventuru aktuálního stavu vašeho skladu u nás. Kdykoliv můžete zažádat o vytvoření mimořádné inventury. Případně se můžete domluvit na jakémkoliv jiném způsobu předávání informací o počtu kusů na skladě.

Jaké dopravce využíváte?
Momentálně máme smlouvu s PPL (včetně výdejních míst ParcelShopu) a Českou poštou. Nechceme příliš rozšiřovat počet dopravců, pokud budeme přes tyto 2 dopravce provozovat většinu zásilek, můžete pro vás vyjednat ty nejlepší ceny.

Jste pojištění?
Ano, jsme pojištěny na všechny běžná i živelná rizika.

Kolik mne to bude bud stát?
Náš ceník je zcel průhledný. K cenám dopravců nepřipočítáváme žádnou přirážku, cena se počítá z ceny za kompletaci objednávky (30 Kč), paušální částky podle počtu objednávek, skladovného a skutečně použitého balícího materiálu.

 

Líbí se vám naše nová služba? Chcete se stát našimi zákazníky?

Službu jsme právě spustili! Pokud máte zájem o naše služby napište nám, probereme všechny možnosti. Vaše zboží se už teď do našeho skladu těší, tak si rezervujte ve skladu místo – bohužel není nafukovací a už se nám hlásí první eshopy. Nechceme naše služby omezovat pouze na zákazníky Webarealu. Takže pokud provozujete váš eshop v jiném řešení, ozvěte se nám. Probereme to. Děkujeme a těšíme se na vás.

Může vás zajímat

Připravujeme – cenové hladiny, dárek k objednávce, množstevní slevy
WEBAREAL
0 shares156 views
WEBAREAL
0 shares156 views

Připravujeme – cenové hladiny, dárek k objednávce, množstevní slevy

bohemiasoft - Bře 28, 2025

Pokračujeme v přípravě nových funkcí do Webarealu. Nyní došlo i na dlouhodobě nejžádanější a nejočkávanější funkce. Pojďme se nyní společně…

Navštivte nás na konferenci E-commerce day v Bratislavě
WEBAREAL
0 shares68 views
WEBAREAL
0 shares68 views

Navštivte nás na konferenci E-commerce day v Bratislavě

bohemiasoft - Bře 28, 2025

E-commerce day ve čtvrtek 3. dubna 2025: Jak z e-shopu vybudovat silnou značku? Nestihli jste nás v Brně nebo jste…

Nová funkce: Automatický přepočet měrných jednotek
WEBAREAL
0 shares299 views2
WEBAREAL
0 shares299 views2

Nová funkce: Automatický přepočet měrných jednotek

bohemiasoft - Bře 18, 2025

Přesné a jasné zobrazování cen je klíčové nejen pro budování důvěry zákazníků, ale i pro splnění legislativních požadavků. Proto zavádíme…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Duben 2025
Po Út St Čt So Ne
« Bře    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930