FULFILLMENT SKLAD PRO ESHOPY SPUŠTĚN

Úno 14, 2019
61 Zobrazeno

Kompletace objednávek, balení balíků, shánění krabic, výplní, popisování adres, předávání dopravcům, zasílání zákazníkům, řešení vrácenek… to všechno každý eshopař moc dobře zná. Jde o časově náročnou rutinní práci, kterou zřejmě nikdo příliš nemiluje. A co se tak toho všeho zbavit a věnovat se jen svému eshopu? Ta možnost tady je – a postaráme se vám o ni my sami!

Řešením vašich problémů má jedno jméno – fulfillment. Prakticky jde o to, že vaše produkty odvezete do našeho skladu, my je naskladníme, rozdělíme a opatříme štítky. Jakmile přijde z vašeho eshopu objednávka, vy v administraci vašeho eshopu pouze jednou kliknete a o všechno ostatní se již postaráme sami. Naši skladníci začnou kmitat, vyhledají objednané produkty, zabalí je, vyfotí pro kontrolu celou objednávku (pro případné reklamace) a předají ji dopravci k zaslání vašemu zákazníkovi. Fantastické? Ano, taky si myslíme.

TAK JSME TO SPUSTILI!

Nápad na vybudování fulfillment skladu jsme dostali v loňském prosinci. Postupně jsme vás formou “reality show” seznamovali s přípravami této služby. Spuštění jsme si naplánovali na březen. Dnes jsme tedy připraveni, dokonce o 2 týdny dříve oproti našemu harmonogramu.  Máme vše připraveno – sklad, software, vybavení, regály, zaškoleného skladníka, domluveny dopravce, pojištění. Byl to to tedy hodně rychlý sprint.

Máme prvních cca 12 eshopů, které projevili o naší novou službu zájem, jdeme s nimi dotáhnout podrobnosti.

Uvítáme další zájemce o náš sklad. Nejen z řad zákazníků eshopového systému Webareal, ale dokážeme pomoci prakticky každému eshopu v libovolném systému. Napojíme každého!

Všechny informace najdete souhrnně na adrese: https://www.webareal.cz/fulfillment-externi-sklad.html

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Na základě prvních dotazů se zájemci, jsme sestavili několik nejčastějších dotazů, které vás zajímají:

Externí sklad provozuje sami nebo přes externí firmu?
Celý fulfillment sklad provozujeme sami. Myslíme, že se tak nejlépe postaráme o co nejlepší vyřízení vašich objednávek. Celý proces od doručení objednávky z eshopu, až po předání dopravci máme v rukách my sami.

Abych mohl využívat váš sklad musím mít eshop na Webarealu?
Nikoliv. Samozřejmě pokud máte eshop na Webarealu, je všechno připraveno a běží to jak po drátkách. Ale můžete mít svůj internetový obchod kdekoliv, stačí se jen domluvit na způsobu předávání vašich objednávek.

Budu mít přehled o aktuálním počtu kusů na skladě?
Zašleme vám 1x ročně inventuru aktuálního stavu vašeho skladu u nás. Kdykoliv můžete zažádat o vytvoření mimořádné inventury. Případně se můžete domluvit na jakémkoliv jiném způsobu předávání informací o počtu kusů na skladě.

Jaké dopravce využíváte?
Momentálně máme smlouvu s PPL (včetně výdejních míst ParcelShopu) a Českou poštou. Nechceme příliš rozšiřovat počet dopravců, pokud budeme přes tyto 2 dopravce provozovat většinu zásilek, můžete pro vás vyjednat ty nejlepší ceny.

Jste pojištění?
Ano, jsme pojištěny na všechny běžná i živelná rizika.

Kolik mne to bude bud stát?
Náš ceník je zcel průhledný. K cenám dopravců nepřipočítáváme žádnou přirážku, cena se počítá z ceny za kompletaci objednávky (30 Kč), paušální částky podle počtu objednávek, skladovného a skutečně použitého balícího materiálu.

 

Líbí se vám naše nová služba? Chcete se stát našimi zákazníky?

Službu jsme právě spustili! Pokud máte zájem o naše služby napište nám, probereme všechny možnosti. Vaše zboží se už teď do našeho skladu těší, tak si rezervujte ve skladu místo – bohužel není nafukovací a už se nám hlásí první eshopy. Nechceme naše služby omezovat pouze na zákazníky Webarealu. Takže pokud provozujete váš eshop v jiném řešení, ozvěte se nám. Probereme to. Děkujeme a těšíme se na vás.

Může vás zajímat

ŠKOLENÍ – 23. ÚNORA – POSLEDNÍ 4 VOLNÁ MÍSTA
WEBAREAL
0 shares164 views
WEBAREAL
0 shares164 views

ŠKOLENÍ – 23. ÚNORA – POSLEDNÍ 4 VOLNÁ MÍSTA

bohemiasoft - Úno 11, 2019

Velice nás těší, jak využíváte naše školení. Připravili jsme pro vás další školení u nás v Č. Budějovicích. Tentokrát se…

ROZEŠLEME BALÍKY ZA VÁS – CENÍK DOPRAVY
WEBAREAL
0 shares250 views
WEBAREAL
0 shares250 views

ROZEŠLEME BALÍKY ZA VÁS – CENÍK DOPRAVY

bohemiasoft - Led 31, 2019

Kompletace objednávek, balení balíků, shánění krabic, výplní, popisování adres, předávání dopravcům, zasílání zákazníkům, řešení vrácenek, řešení reklamací… to všechno každý…

Platební brána Comgate – zvýhodněné podmínky
WEBAREAL
0 shares161 views
WEBAREAL
0 shares161 views

Platební brána Comgate – zvýhodněné podmínky

bohemiasoft - Led 30, 2019

Platební brána ComGate přináší férové obchodní podmínky pro e-shop každé velikosti. Provize z transakcí se snižuje podle dosaženého obratu. Zákazníci…

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Únor 2019
Po Út St Čt So Ne
« Led    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728