Vylepšili jsme povinnou volbu číselníků u produktů. Pro lepší orientaci zákazníků vašich eshopů jsme zvýraznili nutnou volbu číselníků. S touto úpravou se tak již nemůže stát, že by nakupující jakkoliv přehlédl toto zvýraznění.
O CO VLASTNĚ JDE
V případě, že prodáváte produkt, u kterého je nutné zvolit parametry číselníku – například u produktu „Headphones“ musíte pro jeho objednání ještě zvolit jeho barvu a zda objednáváte variantu s nebo bez mikrofonu. Díky těmto parametrům může být samozřejmě i výsledná cena produktu zcela jiná, než základní model bez parametrů.
V minulosti se stávalo, že někteří nakupující si nevšimli, že ještě musí vybrat další parametry pro objednání produktu a nerozuměli tomu, že nemohou přidat produkt do košíku. A to jak z přehledu produktů, tak i z detailu produktu.
Podívejte se na video jak vlastní proces nuceného zadání parametrů číselníku nyní vypadá:
NASTAVENÍ
Abyste mohli tuto funkci používat musíte v administraci, v sekci Eshop / Číselníky / Varianty zaškrtnutu volbu „Zákazník musí provést volbu číselníku„:
Nově zde také přibyly dva nové checkboxy:
– Deaktivace pulsování který slouží ke zrušení barevného „blikajícího“ orámování povinných roletek s výběrem parametrů číselníku (nedoporučujeme zaškrtávat)
– Nezobrazovat text s upozorněním – umožní skrytí upozorňující text, pro tuto funkci (nedoporučujeme zaškrtávat). Tento text je vložen do níže umístěného políčka „Text upozornění“.
Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
bohemiasoft - Dub 28, 2025Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Pavel Bechyně - Dub 24, 2025E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…