Se včera přidanou úpravou vlastního nastavení objednacího formuláře, souvisí i možnost deaktivace povinně vyplňovaného emailu v dodací adrese.
V sekci „Eshop“ > „Nastavení eshop“ > „Zpracování objednávky“ je možnost u políčka „Potvrzení objednávky odeslat na e-mail“ zvolit z roletky na jaký vyplněný email má být zasláno potvrzení o provedené objednávce. Volit můžete ze dvou možností „Fakturační adresa“ nebo „Dodací adresa“.
Pokud zvolíte „Fakturační adresa“ je zde nově přidáno zaškrtávátko „Požadovat e-mail v dodací adrese“, které je defaultně zaškrtnuto. Pokud tuto možnost odškrtnete, vaši zákazníci nebudou muset v objednací adrese vyplňovat email. Toto je například vhodné v případě, že objednávající zasílá objednávku jako dárek na dodací adresu (on sám vyplňuje fakturační údaje) a nechce v dodací adrese uvádět email obdarovaného.
Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
bohemiasoft - Dub 28, 2025Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Pavel Bechyně - Dub 24, 2025E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…
Přidat komentář