Vyskakovací okna
hrozba pro váš eshop

Lis 09, 2016
2705 Zobrazeno
2 Comments
Google vytáhne do boje proti stránkám, které podle jeho názoru až moc obtěžují návštěvníky. Co to znamená? Od ledna 2017 půjde údajně Google tvrdě po stránkách s vyskakovacími okny tzv. pop-up okny.

Pro Google jsou stále důležitější stránky, které jsou responzivní (mají šablony, které se přizpůsobují velikosti zařízení např. mobilu nebo tabletu). Základním cílem Google je to, aby se uživatelé používající mobilní zařízení pohybovali na stránkách bez problémů a aby je nic neobtěžovalo. Jednou z věcí, která podle Google tento druh uživatelů internetu obtěžuje, jsou vyskakovací okna neboli pop-up okna.

Zřejmě jste na to již někdy na internetu narazili. Přijdete na stránku nějakého eshopu nebo webu a okamžitě na vás vyskočí okno v podobě reklamy nebo okno s žádostí o e-mail. Dnes je to běžná praxe, jak upoutat pozornost uživatele. Google nyní  vytáhne do boje proti takovýmto stránkám na mobilních zařízeních.

Obecně Google půjde proti věcem na stránkách, které brání návštěvníkovi, aby se dostal k běžnému obsahu na stránce.  Jedná se především o tyto dvě základní věci:

– vyskakovací okna,
– jakýkoli další obsah, který musíte odkliknout, abyste se ho zbavili a mohli se podívat na obsah stránky (různé reklamy apod.)

Google si ale naštěstí také uvědomuje, že někdy se vlastníci eshopů a webů těmto metodám nevyhnou a definuje výjimky:

– cookie lišty a další lišty, které jsou stanovené legislativou,
– vyskakovací okna, která nezakrývají většinu obsahu,
– upozornění na obsah pouze pro dospělé,
– formuláře pro přihlášení,
– vyskakující okno s informací, že zboží bylo přidáno do košíku,
– nic z tohoto nevadí u tabletů (vše se týká jen mobilních zařízení).

Za zmínku stojí, že ve výše uvedeném seznamu jsou uvedena vyskakovací okna, která nezakrývají většinu obsahu. Nikdo ale neví, jakou velikost má Google na mysli a která okna tedy budou problémová a která již ne. Která jsou tedy z pohledu Google hodnocena ještě jako přijatelná.

Oficiálně se tato pravidla začnou uplatňovat 10. ledna 2017. Stránky porušující tyto zásady budou podle Google penalizovány.

Uvidíme, co z toho nakonec bude. V dřívější době se některá tvrzení Google musela brát s rezervou. Necháme se překvapit, jak striktně budou tato nová pravidla uplatňována a v jakém rozsahu penalizace budou.

reg_button_cz (2) reg_button_sk (1) reg_button_cz (2)

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

 

Může vás zajímat

Co je to broken link building a jak  jej využít k získání odkazů
WEBAREAL
0 shares90 views
WEBAREAL
0 shares90 views

Co je to broken link building a jak jej využít k získání odkazů

Bohemiasoft - Čvc 19, 2022

Získávání kvalitních odkazů na vaše stránky je účinný způsob, jak si vybudovat autoritu a zlepšit pozici vašich stránek ve vyhledávání.…

GoodEshop přichází na Webareal
WEBAREAL
0 shares193 views
WEBAREAL
0 shares193 views

GoodEshop přichází na Webareal

bohemiasoft - Čvc 04, 2022

GoodEshop přichází se svou službou na Webareal. Pro Vás e-shopaře systému Webareal se otevírá možnost nových automatizovaných napojení pro váš…

Návod jak nastavit zaokrouhlování dobírek na Slovensku
WEBAREAL
0 shares573 views
WEBAREAL
0 shares573 views

Návod jak nastavit zaokrouhlování dobírek na Slovensku

bohemiasoft - Čvn 29, 2022

Jak jsme vás již informovali, vstupuje na Slovensku od 1. července 2022 nová povinnost týkající se zaokrouhlovaní cen u objednávek,…

2 Responses

  1. Dufam ze medzi vynimky patria tiez vysuvacie okna ako Heureka, Facebook a pod. kedze sa zobrazia az pri kliknuti alebo najazde mysou.

    A co nova funkcia, ktora teraz vyhrala “definovateľné push message”, to bude fungovat ako pop-up okno?

    Odpovědět
    • Dobry den,
      Heureka a Facebook – ano, to je jiný typ okna, na ty se problémy a panelizace Google vztahovat nebudou.
      Push messages – to jsou zprávy spouštěné přímo prohlížečem, to je dělané jinou technologií, těch se uvedená hrozící penalizace také týkat nebude.

      Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Srpen 2022
Po Út St Čt So Ne
« Čvc    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031