Uloženka – update modulu

Pro 17, 2015
1960 Zobrazeno
Modul pro dopravu skrze Uloženku prošel razantními změnami. Co se změnilo, co zde není nebo co naopak přibylo?

Základní informace
Modul Uloženky nově obsahuje možnost automatického napojení. Modul funguje na základě aktivace skrze check-box v nastavení Uloženky.

ulozenka10

Důležité: Pokud není automatické napojení aktivní, funguje Uloženka stejně, jako fungovala doposud = formou exportu dat do XML souboru, který nahráváte ručně v nastavení Uloženky.

– Modul nově obsahuje přímé automatické napojení do partnerské sekce Uloženky namísto původního XML exportu
– Pro napojení je nutné zadat klíč pro API. Ten získáte v partnerské sekci Uloženky (partner.ulozenka.cz) v nastavení obchodu/klíč pro API/vygenerovat nový klíč.
– Modul nově obsahuje kontrolu, která nedovolí objednávku vyexportovat, pokud nesplňuje všechny požadavky pro cílovou pobočku – například pobočky Čské pošty vyžadují hmotnost jako povinný údaj.
– Na základě této kontroly byla u exportu na Uloženku u jendotlivých objednávek přidána kolonka pro hmotnost.
– Bylo odstraněno pojištění – Zásilky jsou vždy pojištěny na nejvyšší možnosu cenu kterou dopravce umožňuje. V případě ztráty nebo poškození zásilky proplácí Uloženka škodu na základě doložení faktury za zboží.
– Do emailu a objednávky se nově přidává informace a typu pobočky.
– Byla přidána možnost vytisknout více štítků naráz viz nabídka pro hromadné úpravy u objednávek -> nabídka “Uloženka.cz – hromadný tisk štítků”.

– Byly přidány další možnosti pro práci se zásilkou – obě jsou dostupné po vyexportování zásilky na Uloženku v nastavení objednávky
– Možnost zobrazit štítky (v editaci objednávky, pokud je objednávka exportována – tlačítko “Štítky objednávky”)
– Možnost stornovat objednávku v Uložence (v editaci objednávky, pokud je objednávka exportována – tlačítko “Stornovat zásilku”

ulozenka1

– Přidána historie zásilky (historie objednávky v Uložence)
– V horní části objednávky  se zobrazuje aktuální stav zásilky

ulozenka2

– V dolní části objednávky se pak nachází kompletní historie stavů objednávky.

ulozenka3

– Byly přidány další pobočky Uloženky – Uloženka Partner, Uloženka Partner PNS
– Pobočky byly pridány jako nové skupiny. V nastavení Uloženky je pro ně možné definovat samostatnou cenu poštovného nebo zvolit cenu poštovného/dobírky podle pobočky.

ulozenka4

Pokud je objednávka exportována na Uloženku, automaticky se uzamkne = zakáže se editace údajů o zákazníkovi v objednávce
– je to kvůli tomu, aby se neupravovala objednávka, když už je v nějakém stavu exportovaná do Uloženky.
– Pokud ji budete chtít editovat, je nutné ji v Uložence stornovat a po úpravě ji opětovně vyexportovat.

Další potřebné informace
– Cena za dobírku se zaokrouhluje – Uloženka neumožňuje zadat doběrečnou částku s desetinami.
– Export zásilek se již neukládá ve správci souborů ve fotkyX/heurekapoint – data se odesílají přímo.
– V případě odeslání na Slovensko při výběru slovenské pobočky je nutné zadat měnu EUR a zemi SVK (ne SK).
– Objednávku nelze exportovat, pokud už byla objednávka exportovaná a zároveň není stornovaná – pokud tedy je potřeba objednávku znovu exportovat, je nutné ji nejdříve stornovat
– export objednávek do Uloženky proběhne pro všechny zadané objednávky i pokud nějaká selže – na konci je pak pouze vypsáno kolik jich prošlo a kolik skončilo chybou

ulozenka5

 

 

 

Může vás zajímat

Zvyšte své tržby během vánoční sezóny a to na pár kliknutí: propagace, kterou zvládnete sami!
WEBAREAL
0 shares456 views
WEBAREAL
0 shares456 views

Zvyšte své tržby během vánoční sezóny a to na pár kliknutí: propagace, kterou zvládnete sami!

bohemiasoft - Lis 14, 2023

Zdá se vám, že váš e-shop nemá takové výsledky, jaké si představujete? Nebo chcete růst vašeho e-shopu ještě podpořit? Na…

Jak efektivně spravovat váš reklamní rozpočet?
WEBAREAL
0 shares248 views
WEBAREAL
0 shares248 views

Jak efektivně spravovat váš reklamní rozpočet?

Bohemiasoft - Lis 06, 2023

V nelítostném světě digitálního marketingu je efektivní správa reklamního rozpočtu zásadním prvkem pro úspěch podnikání. Představte si, že váš reklamní…

Rozhovor: Jiří Hocke (mxpro.cz) – jak do 6 měsíců vybudovat úspěšný eshop?
WEBAREAL
0 shares1504 views
WEBAREAL
0 shares1504 views

Rozhovor: Jiří Hocke (mxpro.cz) – jak do 6 měsíců vybudovat úspěšný eshop?

bohemiasoft - Říj 30, 2023

Jirko, řekněte nám něco krátce o vás a vašich počátečních zkušenostech s eshopy... Než jsem začal podnikat, tak jsem se…

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Prosinec 2023
Po Út St Čt So Ne
« Lis    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031