Comgate představuje nové tarify. Poskytovatel platebních bran a terminálů doporučuje většině obchodníků tarif Easy, který má jednu sazbu 0,98 % pro všechny platební metody. Navíc z něj zmizel fixní poplatek. U tarifu Profi se snížily sazby u nejpoužívanějších platebních metod.
Nejnižší poplatky na trhu, jednoduchost a předvídatelnost z pohledu nákladů – to jsou největší výhody nových sazebníků Comgate. S tarifem Easy může mít i ten nejmenší obchodník sazbu transakčních poplatků pod 1 % bez ohledu na to, jakým typem karty nebo jinou platební metodou u něj zákazníci platí.
V oblasti platebních služeb obvykle platí, že se transakční poplatky liší pro jednotlivé typy karet – jinou výši mají spotřebitelské debetní nebo kreditní karty vydané v EU, jinou výši pak podnikatelské nebo ty vydané mimo Evropu. Pro tyto typy karet se poplatky mohou šplhat klidně na tři procenta.
Pro tarif Easy na platebních službách Comgate to neplatí. Hodí se pro naprostou většinu obchodníků pro svou jednoduchost. Má jednu sazbu pro všechny typy karet a další platební metody – 0,98 %. Z ní navíc zmizela fixní část, obchodníkům tak nabízí naprostou předvídatelnost z pohledu nákladů a je výhodný i při nižších platbách.
Tarif Profi rozlišuje výši poplatků podle použité platební metody, je vhodný pro obchodníky s vyšším objemem plateb, kteří chtějí mít přehled o tom, jak u nich zákazníci platí. Ani tarif Profi nezůstal bez aktualizace – snížila se u něj například sazba za nejpoužívanější platební metodu, spotřebitelskou kartu vydanou v EU.
Nové tarify Comgate najdete na těchto odkazech: tarify pro platební bránu | tarify pro platební terminály.
Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
bohemiasoft - Dub 28, 2025Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Pavel Bechyně - Dub 24, 2025E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…