“Víme, že se na něj můžeme spolehnout, všechno funguje, jak má”
Příběh a zkušenost našeho Webareal e-shopaře
Na následujících řádcích vám představíme pana Adama Stejskala a jeho e-shop eminerals.cz, který provozuje na platformě Webareal již pátým rokem. Jaké byly jeho začátky a co by vzkázal začínajícím e-shopařům?
…
Jak jste přišel na nápad založit si e-shop?
– “Můj velký koníček jsou minerály. Díky výpravám s kamarády za drahými kameny jsem získal spoustu zajímavých a krásných kamenů, které už se nevešly do mé sbírky. Uvědomil jsem si, že je můžu nabídnout ostatním sběratelům – a internetový obchod v současnosti představuje nejjednodušší způsob.”
Co prodáváte na svém e-shopu?
– “Prodávám především české i zahraniční minerály, drahé kameny a originální šperky do sbírky, jako pěkný dárek i jen tak pro potěšení.”
Jak dlouho již e-shop provozujete?
– “E-shop Eminerals.cz provozuji od roku 2021.”
Odkud Vaše produkty pocházejí (dodavatelé, vlastní podnik…)?
– “Máme vlastní zdroje minerálů. Pravidelně navštěvujeme lokality v České republice, na Slovensku a v zahraničí a sklad doplňujeme novými nálezy. Umíme také zajistit těžko dostupné minerály na zakázku.”
Jaké byly Vaše začátky s provozováním e-shopu?
– “Díky Webarealu docela jednoduché. Vytvořili jsme s ním rychle a bez nadbytečných výdajů e-shop, který je hned od začátku připraven prodávat.”
Jaké formy marketingové propagace na e-shopu využíváte (PPC, SEO, porovnávače…)?
– “Hodně využívám doplňky jako blog nebo volné články. Kvalitně zpracované SEO přispívá k vysoké hledanosti našich klíčových slov a návštěvnosti.”
“Zvolit dobré e-shopové řešení a hlavně nevzdat se při prvním neúspěchu a vydržet. Kdo prodává produkty s láskou, nejen kvůli zisku, má z poloviny vyhráno.”
Co byste označil za největší zkušenost při práci s platformou Webareal – ať už pozitivní nebo negativní?
– “Obzvlášť dobře se pracuje v administraci produktů. Toho si cením dvojnásob, protože nabízíme velké množství originálních minerálů po jednom kusu, jejichž stav musím často a pravidelně aktualizovat.”
Co byste vzkázal nebo doporučil začínajícím e-shopařům?
– “Zvolit dobré e-shopové řešení a hlavně nevzdat se při prvním neúspěchu a vydržet. Kdo prodává produkty s láskou, nejen kvůli zisku, má z poloviny vyhráno.”
Proč jste si vybral systém Webareal pro svůj e-shop
– “Webareal si nemůžu vynachválit. Je to přesně takové řešení, které pro náš obchod potřebujeme. Má přehlednou a zároveň intuitivní navigaci, snadno se ovládá a především obsahuje celou řadu funkcí. Na Webareal chceme sázet i do budoucna. Víme, že se na něj můžeme spolehnout, všechno funguje, jak má. K tomu přispívá velice pružný zákaznický servis, který rychle reaguje na všechny dotazy a požadavky.”
…
Děkujeme panu Stejskalovi za rozhovor a přejeme spoustu úspěšných let (nejen) s jeho e-shopem e-minerals.
Chcete se i vy stát úspěšným podnikatelem a prodávat na internetu?
Vyzkoušejte si e-shop “nanečisto” na 15 dní zdarma na našich stránkách Webareal, rádi vám v začátcích pomůžeme s nastavením, importem produktů, nebo třeba grafikou a přechodem do ostrého provozu.
O podnikání nemusíte jen snít! Stačí s ním začít.
Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
bohemiasoft - Dub 28, 2025Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Pavel Bechyně - Dub 24, 2025E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…