Pokračujeme v přípravě nových funkcí do Webarealu. Nyní došlo i na dlouhodobě nejžádanější a nejočkávanější funkce. Pojďme se nyní společně podívat na to, co pro vás připravujeme, na čem programátoři právě pracují.
Cenové hladiny
Každý produkt bude moci být přiřazen do několika cenových hladin. A zároveň u každého zákazníka budete moci nastavit do jaké cenové hladiny spadá. Pokud nemá žádnou cenovou hladinu nastavenou, platí pro něho standardní ceny jako doposud. Pokud cenovou hladinu nastavíte, budou pro něho platit ceny z dané cenové hladiny.
U každé cenové hladiny bude zobrazen strom kategorií včetně podkategorií produktů a bude možné každé kategorii a podkategorii nastavit jakou cenovou hladinu má zákazníkovi zobrazovat. Takto budete moci odměnit a škálovat odměny svým věrným zákazníkům a motivovat je k dalším nákupům. Funkce bude pochopitelně také vhodná pro B2B projekty a velkoobchodní nabídky.
Dárek k objednávce
Co vaši zákazníci nejvíce milují? Slevy, dopravu zdarmu… a pak samozřejmě DÁRKY, DÁRKY, DÁRKY! Proč jim je nedopřát. S nově připravovaným modulem získáte mocný nástroj, jak si své zákazníky udržet a pěstovat jejich věrnost.
Do objednávky bude možné přidat pouze jeden dárek – což znamená, že pokud zákazník dosáhl díky hodnotě nákupu na více dárků, může si vybrat pouze jeden z nich. Ale také budete moci umožnit do objednávky přidávat více dárků, tedy pokud zákazník dosáhl díky hodnotě nákupu na více dárků, může si vybrat všechny nebo jenom některé. V košíku budete moci aktivovat odpočet hodnoty objednávky do získání dárku zdarma.
Množstevní slevy
Funkčnost jednoduchá – využití obrovské! Motivujte zákazníky ke koupi více kusů jednoho produktu, ve smyslu „Kup víc, za méně“. U vhodných produktů budete moci nastavit výhodnější cenu při koupi určitého počtu produktů, čím více kusů bude zakoupeno, tím lepší cenu nakupující získá.
Všechny tyto 3 nové funkce vám mohou získat nové nakupující a z vašich zákazníků udělat věrné fanoušky vašeho eshopu. Všechny funkce budou k dispozici všem eshopům zdarma.
Může vás zajímat

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…

Nová funkce: Rezervace zboží – Novinka, která zjednoduší nákupy v e-shopu
bohemiasoft - Dub 10, 2025Do našich e-shopových řešení přidáváme novou praktickou funkci – Rezervace produktu. Tato funkce přináší nový způsob, jak zlepšit zákaznický zážitek…

Výzkum klíčových slov: Kompletní průvodce pro začátečníky i pokročilé
Pavel Bechyně - Dub 10, 2025Výzkum klíčových slov je základním kamenem úspěšné online marketingové strategie, ať už se jedná o SEO (optimalizaci pro vyhledávače)…