PŘÍBĚHY ÚSPĚŠNÝCH ESHOPŮ
www.najlacnejsiepredeti.sk

Zář 22, 2016
5785 Zobrazeno
2 Comments

Publikujeme seriál o úspěšných e-shopech a jejich tvůrcích, kteří vybudovali svůj byznys na platformě Webareal.cz nebo Webareal.sk. Nechť jsou jejich příběhy a nápady inspirací pro vás. V tomto 8. díle se představí internetový obchod www.najlacnejsiepredeti.sk , na otázky nám tentokrát odpovídala  paní Ing. Jana Beňušková.

Chcete-li se i vy podělit o své zkušenosti s podnikáním na internetu a představit zde svůj eshop, kontaktujte nás na emailu jaroslav.hansal@bohemiasoft.com.

Jak jste přišel(a) na nápad založit si e-shop?

Nápad založiť eshop s detským tovarom prišiel náhodne. Čakali som s priateľom prírastok a pri nakupovaní výbavičky v zahraničí nám skĺzol tento nápad. Nakúpili sme tam značky detského oblečenia a výbavičky s akou sme sa na Slovensku dovtedy nestretli. Postupne sme začali zbierať informácie o týchto značkách, kontaktovali výrobcov a začínali tvoriť náš spoločný biznis.

Co prodáváte na svém e-shopu?

V našom eshope nájdu budúce mamičky i mamičky všetko od cumlíka až po vybavenie detskej izbičky.

Jak dlouho již e-shop provozujete?

Eshop sme spustili v auguste 2012, takže už viac ako 4 roky.

Odkud Vaše produkty pocházejí (dodavatelé, vlastní podnik…..)?

Produkty pochádzajú od výrobcov z celého sveta. Ale čo sa týka detského oblečenie snažíme sa uprednostňovať slovenských a českých výrobcov.

Jaké byly Vaše začátky s provozováním e-shopu?

Nahádzať produkty na eshop, spustiť eshop a čakať na objednávky. Tak funguje eshop. To si myslí plno ľudí, ktorý problematiku eshopu nepoznajú a bola to aj naša prvá predstava. Postupne sme prichádzali na to, že to nie je také jednoduché. Učili sme sa počas prevádzky eshopu a s pár dňovým dieťaťom na kolenách 😀 Prichádzali sme na problémy, chybičky a všetko sme sa snažili čo najskôr opraviť a napredovať dopredu.

Jaké formy marketingové propagace na e-shopu využíváte (PPC, SEO, xyporovnávače….)?

Snažíme sa využívať všetky formy propagácie. Či už porovnávače cien ako heureka, pricenamia, alebo google adWords či Facebook.

Co byste označil(a) za největší zkušenost ohledně provozování e-shopu – ať už pozitivní nebo negativní?

Na začiatku sme nemali dosť veľké finančné prostriedky na kúpu tovaru na sklad. Ale aj s tým mála, čo sme mali sme to riskli a vyskúšali. Teraz môžem povedať, že to stálo za to a už by som si asi nezvykla niekde pracovať, kde nie som sama sebe pánom.

Co byste vzkázal(a) nebo doporučil(a) začínajícím e-shopařům?

Najprv si treba naštudovať trh, čo na ňom chýba a až potom sa do toho pustiť. Momentálne je na trhu veľmi veľa eshopov, ale niektoré vydržia veľmi krátko. Nie je všetko len o množstve produktov a najnižšej cene. Treba ponúknuť zákazníkovi aj niečo viac. Dôležitá je komunikácie so zákazníkom, reagovanie na jeho otázky a vždy poradiť.

Proč jste si vybral(a) systém Webareal pro svůj e-shop?

Webareal je pre nás prehľadný, jednoduchý a má všetky funkcie, ktoré sú pre nás dôležité.

reg_button_cz (2) reg_button_sk (1) reg_button_cz (2)

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

 

Může vás zajímat

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
WEBAREAL
0 shares88 views
WEBAREAL
0 shares88 views

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?

Pavel Bechyně - Dub 16, 2025

Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…

Nová funkce: Rezervace zboží – Novinka, která zjednoduší nákupy v e-shopu
WEBAREAL
0 shares305 views
WEBAREAL
0 shares305 views

Nová funkce: Rezervace zboží – Novinka, která zjednoduší nákupy v e-shopu

bohemiasoft - Dub 10, 2025

Do našich e-shopových řešení přidáváme novou praktickou funkci – Rezervace produktu. Tato funkce přináší nový způsob, jak zlepšit zákaznický zážitek…

Výzkum klíčových slov: Kompletní průvodce pro začátečníky i pokročilé
WEBAREAL
0 shares176 views
WEBAREAL
0 shares176 views

Výzkum klíčových slov: Kompletní průvodce pro začátečníky i pokročilé

Pavel Bechyně - Dub 10, 2025

  Výzkum klíčových slov je základním kamenem úspěšné online marketingové strategie, ať už se jedná o SEO (optimalizaci pro vyhledávače)…

2 Responses

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Duben 2025
Po Út St Čt So Ne
« Bře    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930