Publikujeme seriál o úspěšných e-shopech a jejich tvůrcích, kteří vybudovali svůj byznys na platformě Webareal.cz nebo Webareal.sk. Nechť jsou jejich příběhy a nápady inspirací pro vás. V tomto 6. díle se představí internetový obchod www.ziva-strava-obchod.cz, na otázky nám tentokrát odpovídala paní Ing. Jana Přibylová.
Chcete-li se i vy podělit o své zkušenosti s podnikáním na internetu a představit zde svůj eshop, kontaktujte nás na emailu jaroslav.hansal@bohemiasoft.com.
Jak jste přišla na nápad založit si e-shop?
Nápad na založení eshopu přišel tak nějak sám od sebe. Jednoho lednového rána jsem si spustila facebook, kde na mne jako první vykoukl inzerát na prodej eshopu s produkty živé stravy. Jsem člověk, který jedná obvykle na základě pocitů a v tu chvíli jsem věděla, že eshop je to, co bych si přála dělat. A dodnes jsem moc ráda, že jsme jej koupili.
Eshop jsme po téměř tříměsíční odstávce znovu zprovoznili a pomalu se učili, co všechno pro svůj chod potřebuje. A nebylo toho málo 🙂 Mnoho lidí si myslí, že eshop může provozovat kdejaká mamina na mateřské dovolené doma z obýváku. Opak je pravdou, není to zase až taková legrace.
Co prodáváte na svém e-shopu?
V našem eshopu si přijdou na své milovníci RAW stravy, superfoods a BIO potravin. Nabízíme kvalitní suroviny i hotové výrobky od známých i méně známých značek. Snažíme se neustále sortiment obměňovat a připravovat různé akce a slevy.
Kromě prodeje se však také snažíme inspirovat naše zákazníky recepty, které pravidelně na stránkách publikujeme.
Jak dlouho již e-shop provozujete?
Pod naší taktovou je eshop v provozu rok a půl.
Odkud Vaše produkty pocházejí (dodavatelé, vlastní podnik…..)?
Produkty v našem sortimentu pochází od českých i zahraničních firem. Mezi nejznámější a nejoblíbenější české značky patří jednoznačně Lifefood, Vitalvibe a značka RAWFOOD. Mezi ty zahraniční potom Dragon Superfoods a mnohé další.
Produkty pro živou stravu pochází z různých koutků zeměkoule a tak u nás najdete třeba kakaový prášek z Indonésie nebo Peru, či kešu oříšky z Indie.
Jaké byly Vaše začátky s provozováním e-shopu?
Chvílemi docela těžké 🙂
Ačkoliv mám živou stravu velmi ráda a sama ji praktikuji ve svém životě, chvíli mi trvalo, než jsem se zorientovala v nepřeberném množství výrobků od dodavatelů. Je nutné dbát na to, aby nabízené produkty byly konkurenceschopné, kvalitní a přitom samozřejmě dobré. Stále se učím. Množství výrobků v oblasti živé stravy stále narůstá (což je dobře), je třeba sledovat nové trendy a přitom zůstávat objektivní.
Jaké formy marketingové propagace na e-shopu využíváte (PPC, SEO, porovnávače….)?
Používáme SEO optimalizaci, propagaci pomocí facebooku, newsletterů a především se snažíme s našimi zákazníky komunikovat osobně nikoliv prostřednictvím automatických zpráv.
Co byste označil(a) za největší zkušenost ohledně provozování e-shopu – ať už pozitivní nebo negativní?
Jako pozitivní zkušenost jednoznačně považuji to, že díky provozování eshopu jsem byla schopna odejít ze zaměstnání, které mne neuspokojovalo a začít žít tak, abych si mohla vyplnit své sny. Nyní kromě eshopu připravujeme novou vegetariánskou jídelnu spojenou s kamenným obchodem a celá tato práce má tak pro mě daleko širší smysl, neboť mohu s lidmi komunikovat také osobně. A to mne vždy velmi naplňuje a těší.
Negativní zkušenosti nemám asi žádné 🙂 Vše, co se nepodaří, beru jako lekci, která mne má posunout dál a beru ji proto pozitivně 🙂
Co byste vzkázal(a) nebo doporučil(a) začínajícím e-shopařům?
Myslím, že než se kdokoliv pustí do prodeje prostřednictvím eshopu, je nesmírným přínosem udělat si dobrou analýzu trhu, spočítat si náklady a odhadnout čas, který je nutné eshopu věnovat.
Proč jste si vybral(a) systém Webareal pro svůj e-shop?
Na Webarealu se mi velmi dobře pracuje, je uživatelsky přívětivý, veškerá komunikace je rychle a pozitivně řešena. Nestává se, že by systém nefungoval nebo vykazoval chyby. Systém nyní umožnil nasazení nového responzivního designu, který je pro přehlednější a uživatelsky přívětivější.
Celkově jsem s Webareal velice spokojena.
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody
Může vás zajímat

Potkejme se na Czech On-line Expo
bohemiasoft - Úno 13, 2025Letošní největší český e-commerce & on-line business veletrh se bude konat již za 14 dnů v termínu 26.–27. 2. 2025 na výstavišti…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
bohemiasoft - Úno 06, 2025Do vašich administrací jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště. Jeho účel je jednoduchý – rádi bychom od vás…

Zákaznická reputace: Nová funkce pro efektivnější správu objednávek
bohemiasoft - Úno 03, 2025Správa zákazníků je pro e-shopaře klíčová. V minulosti jsme vám umožnili označovat nespolehlivé zákazníky, kteří nevyzvedávají zásilky nebo často ruší…
OK, Takže minimálne automatické správy. vyskúšam
Ondřeji, my ty automatické zprávy používáme, ale za každou objednávkou také pro zákazníka následuje e-mail osobní, který skutečně každému píšeme „jen tak“… bez robota.:-)