PŘÍBĚHY ESHOPŮ
www.ziva-strava-obchod.cz

Srp 10, 2016
3504 Zobrazeno
2 Comments

Publikujeme seriál o úspěšných e-shopech a jejich tvůrcích, kteří vybudovali svůj byznys na platformě Webareal.cz nebo Webareal.sk. Nechť jsou jejich příběhy a nápady inspirací pro vás. V tomto 6. díle se představí internetový obchod www.ziva-strava-obchod.cz, na otázky nám tentokrát odpovídala  paní Ing. Jana Přibylová.

Chcete-li se i vy podělit o své zkušenosti s podnikáním na internetu a představit zde svůj eshop, kontaktujte nás na emailu jaroslav.hansal@bohemiasoft.com.

BRJak jste přišla na nápad založit si e-shop?
Nápad na založení eshopu přišel tak nějak sám od sebe. Jednoho lednového rána jsem si spustila facebook, kde na mne jako první vykoukl inzerát na prodej eshopu s produkty živé stravy. Jsem člověk, který jedná obvykle na základě pocitů a v tu chvíli jsem věděla, že eshop je to, co bych si přála dělat. A dodnes jsem moc ráda, že jsme jej koupili.

Eshop jsme po téměř tříměsíční odstávce znovu zprovoznili a pomalu se učili, co všechno pro svůj chod potřebuje. A nebylo toho málo 🙂 Mnoho lidí si myslí, že eshop může provozovat kdejaká mamina na mateřské dovolené doma z obýváku. Opak je pravdou, není to zase až taková legrace.

Co prodáváte na svém e-shopu?

V našem eshopu si přijdou na své milovníci RAW stravy, superfoods a BIO potravin. Nabízíme kvalitní suroviny i hotové výrobky od známých i méně známých značek. Snažíme se neustále sortiment obměňovat a připravovat různé akce a slevy.
Kromě prodeje se však také snažíme inspirovat naše zákazníky recepty, které pravidelně na stránkách publikujeme.

Jak dlouho již e-shop provozujete?
Pod naší taktovou je eshop v provozu rok a půl.

Odkud Vaše produkty pocházejí (dodavatelé, vlastní podnik…..)?

Produkty v našem sortimentu pochází od českých i zahraničních firem. Mezi nejznámější a nejoblíbenější české značky patří jednoznačně Lifefood, Vitalvibe a značka RAWFOOD. Mezi ty zahraniční potom Dragon Superfoods a mnohé další.
Produkty pro živou stravu pochází z různých koutků zeměkoule a tak u nás najdete třeba kakaový prášek z Indonésie nebo Peru, či kešu oříšky z Indie.

Jaké byly Vaše začátky s provozováním e-shopu?

Chvílemi docela těžké 🙂
Ačkoliv mám živou stravu velmi ráda a sama ji praktikuji ve svém životě, chvíli mi trvalo, než jsem se zorientovala v nepřeberném množství výrobků od dodavatelů. Je nutné dbát na to, aby nabízené produkty byly konkurenceschopné, kvalitní a přitom samozřejmě dobré. Stále se učím. Množství výrobků v oblasti živé stravy stále narůstá (což je dobře), je třeba sledovat nové trendy a přitom zůstávat objektivní.

Jaké formy marketingové propagace na e-shopu využíváte (PPC, SEO, porovnávače….)?

Používáme SEO optimalizaci, propagaci pomocí facebooku, newsletterů a především se snažíme s našimi zákazníky komunikovat osobně nikoliv prostřednictvím automatických zpráv.

Co byste označil(a) za největší zkušenost ohledně provozování e-shopu – ať už pozitivní nebo negativní?

Jako pozitivní zkušenost jednoznačně považuji to, že díky provozování eshopu jsem byla schopna odejít ze zaměstnání, které mne neuspokojovalo a začít žít tak, abych si mohla vyplnit své sny. Nyní kromě eshopu připravujeme novou vegetariánskou jídelnu spojenou s kamenným obchodem a celá tato práce má tak pro mě daleko širší smysl, neboť mohu s lidmi komunikovat také osobně. A to mne vždy velmi naplňuje a těší.
Negativní zkušenosti nemám asi žádné 🙂 Vše, co se nepodaří, beru jako lekci, která mne má posunout dál a beru ji proto pozitivně 🙂

Co byste vzkázal(a) nebo doporučil(a) začínajícím e-shopařům?

Myslím, že než se kdokoliv pustí do prodeje prostřednictvím eshopu, je nesmírným přínosem udělat si dobrou analýzu trhu, spočítat si náklady a odhadnout čas, který je nutné eshopu věnovat.

Proč jste si vybral(a) systém Webareal pro svůj e-shop?

Na Webarealu se mi velmi dobře pracuje, je uživatelsky přívětivý, veškerá komunikace je rychle a pozitivně řešena. Nestává se, že by systém nefungoval nebo vykazoval chyby. Systém nyní umožnil nasazení nového responzivního designu, který je pro přehlednější a uživatelsky přívětivější.

Celkově jsem s Webareal velice spokojena.

 

reg_button_cz (2) reg_button_sk (1) reg_button_cz (2)

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

 

Může vás zajímat

Potkejme se na Czech On-line Expo
WEBAREAL
0 shares42 views
WEBAREAL
0 shares42 views

Potkejme se na Czech On-line Expo

bohemiasoft - Úno 13, 2025

Letošní největší český e-commerce & on-line business veletrh se bude konat již za 14 dnů v termínu 26.–27. 2. 2025 na výstavišti…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
WEBAREAL
0 shares173 views2
WEBAREAL
0 shares173 views2

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!

bohemiasoft - Úno 06, 2025

Do vašich administrací jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště. Jeho účel je jednoduchý – rádi bychom od vás…

Zákaznická reputace: Nová funkce pro efektivnější správu objednávek
WEBAREAL
0 shares312 views
WEBAREAL
0 shares312 views

Zákaznická reputace: Nová funkce pro efektivnější správu objednávek

bohemiasoft - Úno 03, 2025

Správa zákazníků je pro e-shopaře klíčová. V minulosti jsme vám umožnili označovat nespolehlivé zákazníky, kteří nevyzvedávají zásilky nebo často ruší…

2 Responses

    • Ondřeji, my ty automatické zprávy používáme, ale za každou objednávkou také pro zákazníka následuje e-mail osobní, který skutečně každému píšeme „jen tak“… bez robota.:-)

      Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Únor 2025
Po Út St Čt So Ne
« Led    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728