Kaufland Marketplace startuje 12.4.2023 – buďte u toho

Kaufland Global Marketplace zahájí svůj provoz v České republice 12.4.2023 pod doménou Kaufland.cz a vy můžete být s eshopem od Webarealu u toho.

Své produkty můžete prodávat na Kauflandu i vy. Naše eshopy jsou na toto napojení připraveny a stačí si nainstalovat doplněk „Kaufland“ z našeho Marketplace (je součástí integrace od BaseLinker)

Co Vám Kaufland Global Marketplace nabízí?

  • velký dosah: Jen Kaufland.de má měsíčně přístup ke 32 milionům návštěvníkům
  • Nízké provize z prodejů s Kaufland Global Marketplace
  • Vysoké povědomí o značce: 1500 prodejen Kaufland v osmi zemích
  • Multi Marketplace Technology: jedna registrace, přístup na několik marketplaces (DE, SK, CZ)
  • Kanály pro multikanálový marketing (SEO, SEA, srovnávání cen, sociální média, zákaznické prospekty)
  • Osobní podpora pro prodejce v mnoha jazycích
  • Férové a transparentní podmínky
  • Podpora vlastní značky a proklik na webové rozhraní prodejců
  • Žádné smluvní období
  • Nulové poplatky po dobu 6 měsíců (pro první eshopy), zahrnují:
    • 0% provize z prodeje
    • 0 Kč měsíční poplatek
    • Až 30 tisíc Kč na marketing
    • Osobní asistenci

Kompletní informace o propojení s Marketplace Kaufland.cz naleznete na stránkách doplňku Baselinkeru, včetně:

  • Přípravy potřebných dokumentů
  • Připojení na Kaufland markeplace
  • Zalistování produktů, překlady
  • Vyřizování objednávek a fakturace
  • Přeprava zásilek, vratky
  • OSS, LUCID
  • Detailní parametry a údaje o Kaufland Marketplace

 

Jak postupovat při nepřevzetí věci kupujícím

V praxi často trápí eshopaře situace, kdy si zákazník nepřevezme zboží zasílané mu e-shopem. K této situaci může dojít nejen při doručování objednaného zboží, ale i například při zasílání opraveného (nebo vyměněného) zboží po reklamaci. Nepřevzetí zboží může obchodníhovi způsobit náklady například uskladněním zboží u dopravce.

Jak se mohou obchodníci bránit dle zákona?

Doručování zboží na základě kupní smlouvy upravuje v obecné rovině ustanovení § 2159 občanského zákoníku. Je důležité zmínit, že spotřebiteli vzniká povinnost zboží při jeho dodání převzít (ve smluveném termínu pro dodání zboží).  Důsledky porušení této povinnosti upravuje občanský zákoník: „Nepřevezme-li kupující věc … náleží prodávajícímu úplata za uskladnění. Neujednají-li strany její výši, platí za ujednanou výše obvyklá.

Pokud tedy kupující zboží nepřevezme, vzniká prodávajícímu právo na úhradu úplaty za uskladnění zboží v předem smluvené výši. Výši této úplaty za uskladnění je tak možné se spotřebitelem dohodnout kupříkladu v rámci obchodních podmínek (ideálně v rozumné výši).

Právo prodávajícího na úhradu úplaty za uskladnění zboží nemělo zaniknout ani v případě následného odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem. Situace tedy může být pro obchodníky příznivá zejména v těch případech, kdy zboží bylo zákazníkem uhrazeno předem, neboť právo na úplatu za uskladnění by mělo být možné započíst vůči právu spotřebitele na vrácení kupní ceny zboží. Na druhou stranu, pokud je cena zboží hrazena prostřednictvím dobírky, nemá obchodník ve své dispozici finanční prostředky zákazníka (a musel by svou pohledávku případně vymáhat, pokud by nebyla spotřebitelem uhrazena dobrovolně). V každém případě je však alespoň možné existenci takové pohledávky obchodníka (za uskladnění zboží) využít v rámci komunikace s těmi zákazníky, kteří si zboží nepřebírají.

 

Comgate má nové tarify – jsou přehlednější a výhodnější

Tři nové tarify představila společnost Comgate, poskytovatel platebních bran a terminálů. Oproti předchozím sazebníkům jsou ještě jednodušší, přehlednější a výhodnější. Novým zákazníkům je Comgate nabízí již nyní, pro stávající uživatele budou platit od 1. června, případně na vlastní žádost dříve.

Zásadní novinkou u tarifů Comgate je to, že poskytují klientům svobodu volby – každý si může vybrat ten svůj, podobně jako třeba u mobilního operátora. Tarif Easy se hodí pro obchodníky, kteří chtějí mít náklady pod kontrolou, ale nechtějí řešit složité výpočty, tarif Profi je zase vhodný pro ty, kteří rozložení platebních metod ve svém obchodě sledují podrobně a chtějí se více podílet na řízení nákladů na platební bránu. Tarif Start pak využijí začínající obchodníci. Pojďme se na ně podívat podrobněji:

Tarif Start – pro obchodníky, kteří v minulosti nepřijímali platby kartou. Prvních 6 měsíců je provoz platební brány bez měsíčního poplatku, po stejnou dobu se žádné poplatky neváží ani na transakce do výše 50 tisíc Kč měsíčně (2 tisíce EUR na Slovensku). Po půlročním období přechází obchodník na tarif Easy.

Tarif Easy – má jen jednu sazbu pro všechny platební metody. Nezáleží na tom, zda jde o platbu kartou, bankovní převod, odloženou platbu nebo jinou, všechny stojí 0,9 % + 1 Kč. Obchodník tak na první pohled ví, kolik ho provoz služby bude stát, nemusí řešit výpočty podle poměru použitých platebních metod.

Tarif Profi – rozlišuje sazby podle použitých platebních metod. Využijí ho obchodníci, kteří mají přehled o tom, jaký poměr zákazníků u nich platí spotřebitelskou kartou vydanou v EU, jaký poměr mají bankovní převody a jaký další metody. I takto členěný tarif však obsahuje jen třetinu hodnot v porovnání s jinými ceníky obvyklými na trhu, je tedy přehlednější.

Všechny nové tarify Comgate jsou tak jednoduché, že se každý vejde na jednu stránku formátu A4. I díky tomu, že vznikaly na základě několikaměsíční pečlivého naslouchání zpětné vazbě od stávajících klientů a analýzy konkurenčních nabídek. Právě po přehlednosti a jednoduchosti volají zákazníci nejčastějí. Také cenově jsou tarify nastavené velmi výhodně – zejména díky razantnímu snížení fixních poplatků.

Novým zájemcům o platební bránu nabízí Comgate nové tarify už nyní, stávající klienti na ně přejdou automaticky 1. června 2023, na základě vlastní žádosti mohou už dříve.

Paypal – nová verze platební brány

Je tu další aktualizace, tentorkát z řad platebních bran. Týká se PayPalu, takže pokud jej na vašich e-shopech Webareal využíváte (v jakékoliv mutaci), pro další užívání je potřeba vaší součinnosti, a to do 31.3..

Co mám udělat pro další využívání PayPalu?

V první řadě je potřeba získat Client ID & Client Secret (místo stávajícího emailu pro PayPal). Ty získáte po přihlášení do vašeho PayPal účtu, v záložce „bussiness tools“ > „API credentionals“ > „Get started“. Případně pokud se vám je nedaří dohledat, kontaktujte zákaznickou podporu PayPal nebo obchodního zástupce, který s vámi ohledně vašeho PayPalu účtu komunikuje.

Poté je potřeba tyto údaje zadat v administraci vašeho eshopu v sekci „Eshop“ / „Poštovné“ / „Způsob platby“. V přehledu plateb najdete platební bránu PayPal a kliknete na záložku „Autorizace“. Zde vyplníte zmíněné Client ID & Client Secret.

Poznámka: Možnost zadání nových údajů pro PayPal se začne v rámci technického řešení v administraci objevovat postupně v následujících dnech. Nejpozději však 27.3. Do té doby si prozatím můžete zajistit nové údaje od PayPalu.

 

Po doplnění nových údajů si můžete ověřit správný přechod na novou verzi testovací objednávkou, kdy se na děkovací stránce i nadále bude zobrazovat tlačítko PayPalu vyzývající k platbě. Po jeho prokliku nově platba bude probíhat v samostatném pop-up okně. To je uživatelsky nejzásadnější rozdíl oproti původní verzi, kdy platba probíhala přesměrováním celého prohlížeče z e-shopu na Paypal.

Ještě zmíníme malé upozornění – pokud máte aktivovaný PayPal na cizí (například EN) mutaci eshopu a zkusíte otestovat platbu z CZ prohlížeče, zobrazí se vám tlačítko v CZ, nikoliv v EN jak by bylo logické. Nejde o chybu, ale o funkčnost nové verze PayPalu, kdy platební brána rozpozná vhodnou mutaci dle prohlížeče a v této tlačítko zobrazí. Nemusíte se tedy bát, ale vašim cizojazyčným zákazníkům se zobrazí tlačítko v jejich jazyce.

Po úplném odstavení původní verze z uvedené sekce odstraníme políčko pro přihlašovací email (k původní verzi) k Paypalu i my.

 

DPD portál přechází na nový DPD Shipper

Pokud provozujete slovenskou mutaci našeho systému Webareal a využíváte DPD SK napojení, zpozorněte. Od 31.3.2023 bude toto napojení DPD postupně omezovat a časem odstaví úplně. Je tedy zapotřebí přejít na jejich novou službu DPD Shipper, která stávající verzi nahrazuje. Možná už vás k tomu kontaktoval váš DPD obchodník. Pokud ne, ozvěte se mu vy a domluvte si s ním obstarání nových přihlašovacích údajů pro službu DPD Shipper.

Jak nastavit DPD Shipper?

Proto, abyste mohli i nadále využívat všechny funkce dopravy DPD SK, je potřeba v administraci vašeho Webareal eshopu v sekci Eshop / Poštovné / DPD SK nové údaje do kolonek „Verze Api: DPD Shipper od 1.4.2023„. Jak je psáno výše, tyto údaje vám dodá váš obchodník z DPD. Ostatní ovládání přepravy v administraci eshopu již zůstává stejné.

 

Po potvrzení úplného odstavení staré verze DPD tyto údaje (Verze Api: DPD portal platné len do 31.3.2023) z uvedené sekce odstraníme i my.

 

 

ThePay nově zhodnotí zůstatky na účtech 5 % p.a.!

Která jiná platební brána úročí vaše zůstatky? ThePay od 1. března spustilo unikátní funkci platební brány – zhodnotí vaše zůstatky na platební bráně 5% úrokem p.a. Nyní je tedy jedinou platební bránou, která takovou službu nabízí.  

Úročení zůstatku ThePay nabízí všem klientům, stávajícím i novým, bez ohledu na jejich tarif a to v českých korunách. Pro jiné měny zatím ThePay úročení nenabízí. Výhodou je, že výše zůstatku k úročení není zastropovaná. Kompletní podmínky úročení můžete najít na stránkách ThePay.

Máte již ThePay a chcete úročit svoje zůstatky?  

Spuštění služby úročení je velmi jednoduché, přesto pro vás platební brána vytvořila videoprůvodce, jak službu Úročení zůstatku zapnout i vypnout. V administraci v záložce Přehled naleznete seznam účtů. Kliknete na ikonku Úročení, spustíte službu Úročení jedním kliknutím a vaše zůstatky se zhodnocují 5 % p.a. V případě, že budete chtít Úročení vypnout, v přehledu účtů ho opět vypnete jedním kliknutím.

Chcete platební bránu ThePay?  

Zaregistrujte se na webu ThePay, abyste mohli čerpat veškeré výhody, které ThePay nabízí. Poté následujte videoprůvodce.

Dále si instalujte ThePay  do svého eshopu přes doplněk, který najdete na našem marketplace:

https://marketplace.webareal.cz/plugin/cs/thepay

Pokud se nevíte s něčím rady, zákaznická podpora ThePay vám se vším ochotně pomůže.

 

 

PPL Parcel Smart zdarma – nová mapa, služba i cena

Pokud byste chtěli podpořit prodeje, nabídněte svým zákazníkům poštovné na měsíc zdarma. Společnost PPL a tým Webareal vám proto připravili skvělé podhoubí.

V rámci propagace nové služby PPL Parcel Smart společnost PPL připravila akci na doruční zásilky do výdejních míst do konce března za 1kč. Pokud chcete využít této akce, ozvěte se svému obchodnímu zástupci PPL nebo na b2b@ppl.cz a ti vám vysvětlí podrobné podmínky akce (nastavení košíku, umístění banneru apod.).

Nastavení Smart číselné řady:

Dále obdržíte číselnou řadu pro export zásilek do PPL, kterou vyplníte v administraci Webareal eshopu, v skci eshop / poštovné / PPL / Nastavení:

Díky tomu můžete informace o objednávce exportovnat do systému PPL přímo v administraci eshopu jedním kliknutím.

Mapa výdejních míst:

Dále jsme pro pohodlnější výběr výdejního místa nasadili do košíku eshopu novou přehlednou mapu.

 

Věříme, že vám tyto aktualizace přinesou mnoho dalších nové objednávek!

 

Přilákejte do vašeho e-shopu více návštěvníků

Přilákat zákazníky do vašeho e-shopu se může zdát jako náročný úkol, obzvláště pokud s internetovým marketingem teprve začínáte. Existuje však několik strategií, které můžete ke zvýšení návštěvnosti a prodeje použít.

Optimalizujte své webové stránky pro vyhledávače

Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zvýšit návštěvnost svého e-shopu, je optimalizace webu pro vyhledávače. Jedná se o zajištění takové struktury a kódování vašich webových stránek, které vyhledávačům, jako je Google, usnadní pochopení a indexování vašeho obsahu. Patří sem například používání relevantních klíčových slov v názvech a popisech produktů, zajištění snadného používání a pochopení designu a navigace na vašem e-shopu. Relevantní klíčová slova jsou taková, která vaši zákazníci často hledají, pokud si chtějí koupit něco z vaší nabídky. Tato správná klíčová slova by měla být použita na celém webu, včetně popisů produktů, nadpisů a meta tagů, a měla by být součástí kvalitního, informativního obsahu, který se vztahuje k vašim produktům a službám. Dodržováním pravidel SEO můžete zvýšit svou viditelnost na stránkách s výsledky vyhledávání (SERP), což pomůže více lidem najít vaše webové stránky.

Využívejte sociální média ve svůj prospěch

Dalším skvělým způsobem, jak přilákat do svého e-shopu více návštěvníků, je využití sociálních médií. Toho lze dosáhnout vytvořením silné přítomnosti na sociálních sítích, včetně firemní stránky na Facebooku, účtu na Twitteru a profilu na Instagramu, a sdílením informací o svých produktech a službách, jakož i navazováním kontaktů se svými sledujícími. Kromě toho můžete využít i placenou reklamu na sociálních sítích, abyste oslovili nové publikum a přivedli návštěvníky na své webové stránky. Platformy jako Facebook, Instagram a Twitter mohou být mocnými nástroji pro zvýšení návštěvnosti vašeho e-shopu. Pravidelné zveřejňování aktuálních informací o vašich produktech a komunikace s vašimi fanoušky a návštěvníky stránek na sociálních sítích vám může pomoci vybudovat si příznivce a přivést na váš e-shop více návštěvníků.

Využijte influencer marketing

Další účinnou strategií, jak přilákat do svého e-shopu více návštěvníků, je využití influencer marketingu. Díky spolupráci s influencery ve vašem oboru můžete oslovit nové publikum a využít jejich stávající fanouškovské základny. Toho lze dosáhnout tak, že jim nabídnete provizi za každý prodej, který se uskuteční prostřednictvím jejich jedinečného odkazu, nebo jim pošlete vzorky produktů, které budou recenzovat na svých kanálech sociálních médií. Influencer marketing je způsob, jak oslovit velké a angažované publikum díky spolupráci s populárními influencery ve vašem oboru. Může to být účinný způsob, jak propagovat svůj e-shop a přivést na své stránky více zákazníků.

Realizujte e-mail marketingovou kampaň

Další osvědčenou strategií, jak přilákat do e-shopu více návštěvníků, je zavedení e-mailingové kampaně. Tu lze provést shromažďováním e-mailových adres vašich stávajících zákazníků a zájemců o vaše produkty a následným pravidelným zasíláním aktuálních informací o vašich nejnovějších produktech a službách, jakož i speciálních akcích a slevách. E-mailový marketing je účinný způsob, jak oslovit potenciální zákazníky a propagovat váš e-shop. S jeho pomocí můžete rozesílat pravidelné newslettery a slevové kupóny, které vám pomohou vybudovat si komunitu příznivců a získat více zákazníků.

Využijte sílu PPC reklamy

Provozování placených reklamních kampaní, jako jsou Google Ads, Seznam Sklik, PPC reklamy na sociálních sítích jako je například Facebook vám umožní oslovit správné zákazníky a nabídnout jim vaše produkty či služby. Zde je několik tipů pro využití PPC reklam k propagaci vašeho e-shopu:

Vyberte si správnou platformu: Abyste z PPC kampaní vytěžili maximum, musíte si vybrat správnou reklamní platformu. Mezi nejoblíbenější možnosti v ČR patří Google Ads, Seznam Sklik a Facebook Ads. Každá platforma má své silné a slabé stránky, proto nezapomeňte prozkoumat, která z nich je pro vaši firmu a cílovou skupinu nejvhodnější.

Vytvářejte vysoce cílené kampaně: Při vytváření PPC kampaní je důležité být co nejkonkrétnější, pokud jde o cílení. To znamená vytvářet různé kampaně pro různé produkty nebo kategorie produktů a cílit na konkrétní demografické údaje, zeměpisné lokality a zájmy. Zúžením cílové skupiny zvýšíte šanci, že oslovíte lidi, u kterých je větší pravděpodobnost, že se změní v zákazníky.

Používejte správná klíčová slova: Výzkum klíčových slov je zásadním aspektem PPC reklamy. Určením nejrelevantnějších klíčových slov pro vaše produkty a služby můžete zajistit, že vaše reklamy uvidí ti správní lidé. Pomocí nástrojů pro výzkum klíčových slov, jako je Google Keyword Planner vyhledejte relevantní klíčová slova a určete průměrnou cenu za kliknutí (CPC) pro každé z nich. Poté tato klíčová slova použijte v textu reklamy a v možnostech cílení, abyste zlepšili relevanci a viditelnost své reklamy.

Remarketing: Dalším způsobem propagace vašeho e-shopu je použití remarketingu. Umožňuje cílit na uživatele, kteří již dříve navštívili vaše webové stránky, pomocí personalizovaných PPC reklam. To může zvýšit šance na konverzi, protože již tito lidé již projevili o vaše produkty zájem.

Nabízejte slevy a nabídky

Nabídka speciálních nabídek a slev může být skvělým způsobem, jak přilákat do vašeho e-shopu návštěvníky. Nabídkou časově omezených slev nebo speciálních akcí můžete vytvořit pocit naléhavosti a přesvědčit vaše návštěvníky aby se proměnili v zákazníky.

Vytvářejte hodnotný obsah

Vytváření hodnotného obsahu, jako jsou informativní příspěvky na blogu, návody nebo příručky, může pomoci etablovat váš e-shop jako důvěryhodný a spolehlivý zdroj informací. To může pomoci vybudovat si příznivce a zvýšit počet návštěv vašeho e-shopu.

Ujistěte se, že je váš e-shop vhodný pro mobilní zařízení

Vzhledem k tomu, že většina návštěvnosti webu pochází z mobilních zařízení, je důležité, aby byl váš e-shop optimalizován pro mobilní zařízení a byl snadno ovladatelný na menších obrazovkách. Pokud váš e-shop nebude na malém displeji mobilního telefonu dostatečně dobře čitelný, návštěvník odejde a už se nevrátí.

Používejte službu Google Analytics

Pomocí služby Google Analytics můžete sledovat návštěvnost svých webových stránek a získat cenné informace o tom, jak lidé s vašimi stránkami pracují. To vám pomůže zjistit, které stránky mají dobrou výkonnost a které je třeba zlepšit. Kromě toho můžete pomocí služby Google Analytics sledovat míru konverze svých webových stránek a monitorovat výkonnost svých marketingových kampaní.

Závěrem lze říci, že přivedení návštěvníků do vašeho e-shopu vyžaduje mnohostranný přístup, který zahrnuje kombinaci SEO, PPC reklamy, marketingu na sociálních sítích, influencer marketingu, e-mailového marketingu a webové analytiky. Zavedením těchto strategií můžete zvýšit návštěvnost svého e-shopu a zvýšit své prodeje. Nezapomeňte, že důležitý je také neustálý proces dolaďování a zlepšování a také to, že vaše marketingová strategie se musí přizpůsobovat aktuální situaci na trhu a trendům publika.

Článek připravila digitální agentura SEO Consult, která realizuje SEOPPC reklamue-mailingsprávu sociálních sítísprávu zbožových vyhledávačů a obsahový marketing.

I naše servery potřebují jednou za čas oddechnout…

Přestože dostupnost a rychlost našich serverů držíme dlouhodobě na velmi dobých hodnotách, jednou za čas je potřeba pravidelného servisu. A proto v noci z pátku na sobotu (7. ledna) dojde k restartu, upgradu a posílení našich serverů. Půjde o krátký cca 15 minutový výpadek všech našich služeb. Nepůjde o jednorázový výpadek, ale o postupný restart jednotlivých služeb.

Omlouváme se za způsobené komplikce a děkujeme za pochopení.

Právní novinky nasazeny!

Od 6.1.2023 dochází ke změnám v zákoně, o kterých jsme Vás již informovali. Nyní se pojďme podívat jak to celé funguje.

Prezentování slev

Nově platí základní obecné pravidlo => (předchozí) referenční cenou při zobrazování slev bude nejnižší cena zboží nabízená obchodníkem za posledních 30 dnů před poskytnutím slevy.

V administraci nyní již nenajdete u produktu políčko běžná cena, ale nově zde najdete políčko referenční cena. Toto pole nelze upravovat, částky se v něm mění automaticky dle nové legislativy.

 

Aktualizace referenční ceny probíhá 1x denně. Pokud potřebujete ihned aktualizovat referenční cenu po zadání nové ceny produktu, klikněte na tlačítko „Přepočítat referenční cenu„.

 

Tato referenční cena se na veřejné části e-shopu zobrazí pouze tehdy, je-li u produktu zatrženo „Zboží v akci – ANO“ a zároveň je referenční cena vyšší než cena produktu.

 

Pokud využíváte slevový management, není potřeba zboží v akci zatrhávat ručně. Referenční cena se na e-shopu zobrazí.

Návod na využití slevového managementu naleznete zde:

https://helpdesk.webareal.cz/article-base/slevovy-management/

Text označení referenční ceny můžete upravit v sekci Eshop – Nastavení eshopu – Cena/DPH/Měna – „Popisek „referenční cena““.

Máte-li nastaven produkt v akci a zároveň je akční cena nižší než referenční, zobrazí se produkt na stránkách takto.

Ve stejné sekci Eshop – Nastavení eshopu – Cena/DPH/Měna můžete tuto novou funkci „automatické aktualizace referenční ceny“ deaktivovat. Uděláte to odškrtnutím checkboxu „Automatická aktualizace referenční ceny“. Tím si budete moci opět referenční cenu spravovat sami a funkčnost eshopu tak bude stejná jako dříve. Nicméně toto nastavení vzhledem k novým zákonným povinnostem nedoporučujeme.

Dále si můžete u produktu všimnout informace „Transparentní historie ceny„. Po kliknutí na tento text se Vám zobrazí graf, ve kterém vidíte historii cen produktu za posledních 30 dní.

 

Jak vypadá graf „naživo“ se můžete podívat například u tohoto produktu.

U každého produktu přímo v administraci e-shopu také naleznete záložku Historie cen. Zde uvidíte historii cen produktu za posledních 30 dní. Domníváme se, že tento graf s historií cen bude velmi dobrý prodejní nástroj, pomocí kterého můžete atraktivně nabízet vaše akční zboží.

U každého řádku naleznete křížek, kterým můžete řádek s historií odstranit. Tato možnost, je zde uvedena pouze pro případy, kdy jste omylem změnili cenu na špatnou hodnotu., neměli byste zneužívat pro umělé vytváření slev.

Dále je možnost upravovat historii cen hromadně a to v sekci Eshop – Produkty – Historie cen.

Zde naleznete možnost Export do CSV, Import a Záloha.

Export generuje historii cen za posledních 30 dní. Doporučujeme si historii cen 1x měsíčně vyexportovat a uchovat pro potřebu případné kontroly.

Importem pak můžete hromadně upravit historii cen produktů. Stačí vygenerovaný CSV soubor upravit a v této kolonce nahrát.

Pomocí Zálohy pak můžete případně obnovit data 10 dní zpětně, pokud například Import nahrajete špatně.

Tento způsob prezentování slev je platný a povinný od 6. ledna v ČR. Na Slovensku se ještě čeká na jeho schválení parlamentem. Ale vzhledem k tomu, že jde o závaznou celoevropskou směrnici, dává nám dobrý smysl nasadit tuto úpravu zároveň pro všechny jazykové mutace.

Nastavení tlačítka objednat

K tlačítku pro dokončení objednávky jsme automaticky připojili text „zavazující k platbě„, který musí být u tlačítka uveden. Název tlačítka krom této pevně dané věty si však můžete stále upravovat v sekci Nastavení – Nastavení webu – Popisy tlačítek – „Odeslat objednávku“.

Pro podrobnější informace o všech nových, dalších legislativních úpravách – například zveřejňování referencí na eshopu – si přečtěte náš shrnující článek.

 

 

Pozvánka na CzechOnlineExpo a vstupenka za polovinu

Rádi bychom Vás tímto pozvali na náš stánek na výstavě Czech On-line Expo, která se koná 22. a 23. února 2023 v Praze.

Najdete nás na stánku B7:

Můžete s námi probrat  založení e-shopu či webových stránek případně Vám rádi poradíme i ohledně již založených internetových obchodů. Necháme Vás nahlédnout do našeho vývoje, kde zjistíte jaké novinky připravujeme. Připraveny máme i zajímavé propagační dárky, které na našem stánku obdržíte. Tak neváhejte a přijďte se za námi podívat!

Pokud zadáte při objednávce vstupenky slevový kód „BOHEMIASOFT“ získáte 50% slevu na nákup vstupenky.