Připravili jsme pro vás novinku, kterou jste si přáli. Nyní si budete moci nastavit registrační email zcela podle svého. Záleží jen na vás, co bude email obsahovat.
V nové responzivní administraci půjdeme do sekce E-shop -> podsekce Registrovaní uživatelé -> Registrační email.
Poté se nám ukáže možnost nastavení registračního emailu, který návštěvníci obdrží po zaregistrování.
Nahoře můžeme zadat Předmět emailu.
Tělo zprávy je zcela na vás – můžete použít obrázky, odkazy, ztučnění, změnu barvy písma atd. Tedy všechny možnosti editoru.
Velice důležité je, že v těle emailu musí být uvedeny dva speciální tagy:
#EMAIL#
#PASSWORD#
Označují email zákazníka a automaticky vygenerované heslo, které se automaticky vloží do zprávy emailu. Vy jen pomocí těchto tagů rozhodnete, na jakém místě budou v emailu zobrazeny – na začátku, uprostřed nebo na konci emailu popř. kdekoli, kde budete chtít.
Věříme, že se Vám novinka bude líbit a že ji využijete při rozvoji svých eshopů. Děkujeme, že jste s námi a že se podílíte na vývoji nových funkcí pro webareal.cz.
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Kasareal.cz – pokladní systém pro EET.
Shopareal.cz – eshop na každé webové stránce.
Dropshipping – to je eshop bez investic a bez rizika.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody
Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
bohemiasoft - Dub 28, 2025Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Pavel Bechyně - Dub 24, 2025E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…
Ahoj.
Vlastný registračný email je fajn, no mohlo by sa to implementovať aj na email ktorý obdrží zákazník po vyplnení akéhokoľvek iného formulára.
Dík
Dobrý den Mariane,
děkuji za návrh. Zkusím probrat s programátory a popř. zařadíme do nějaké z dalších anket.
David