Nové možnosti pro inzerenty na Instagramu

Led 13, 2020
283 Zobrazeno

Od poloviny loňského roku mohou inzerenti na Instagramu propagovat své výrobky či služby pomocí nového formátu reklamy, který umožňuje využít organického obsahu vloženého jejich oblíbenými influencery a použít jej pro vytvoření svých vlastních reklam.

Kdo je to influencer?

Influenceři jsou v poslední době čím dál více skloňováni ve všech online i offline médiích. Jde o osoby, které mají díky své popularitě vliv na své fanoušky a dokážou je k lecčemu přesvědčit. Nemusí se přitom ani moc snažit. Lidé mají obecnou tendenci napodobovat ty, které obdivují, a to téměř ve všem. Proto stačí, když se oblíbený influencer ukáže s produktem konkrétní značky, lidé si ji začnou víc kupovat. Pokud tedy o vašem produktu napíše nebo natočí video někdo, koho cílová skupina obdivuje, může to pro vás znamenat masivní zvýšení tržeb.

Na tento trend zareagoval i Instagram spuštěním nového formátu reklamy, který umožnuje použít v propagaci obsah vytvořený influencerem, který zmiňuje váš výrobek nebo vaši značku.

Jak použít k propagaci na Instagramu obsah vytvořený influencery

Samozřejmě, inzerent nemůže použít jakýkoli obsah bez svolení vlastníka. Proto dříve, než inzerenti budou moci použít obsah influencerů k propagaci vlastní značky, je pochopitelně nutné získat jejich souhlas. Jakmile dojde k udělení souhlasu, což vlastník obsahu může udělat ve svém Instagram profilu v sekci “Pokročilá nastavení”, inzerent uvidí povolené příspěvky influencera ve svém Správci reklam ve sloupci „Existující příspěvky“. Poté mohou obsah spouštět jako reklamu ve formátu Instagram Newsfeed nebo Instagram Stories.

Při povolování příspěvků má influencer k dispozici možnost povolit propagaci i pomocí starších příspěvků.

Proč používat Influencer marketing

Počet influencerů na sociálních sítích, Instagram nevyjímaje, neustále roste. Stále se také zvyšuje objem sponzorovaného obsahu, který influenceři zveřejňují. Jelikož oblíbené influencery sleduje a napodobuje stále větší množství uživatelů sociálních sítí, je obsah, který zveřejňují stále více schopen ovlivnit masy lidí a tudíž není divu, že se firmy snaží využít tento trend ke své propagaci. Tím že Instagram usnadní vytváření reklam z příspěvků influencerů, ušetří čas a sníží náklady na straně inzerenta a samozřejmě pomůže také samotnému Instagramu, jelikož tím vytváří více příležitostí pro prodej reklamy.

Navíc reklamy vytvořené na základě obsahu influencera vypadají mnohem důvěryhodněji a autentičtěji, než kdyby pocházely od samotné firmy. Tento způsob propagace proto logicky vytváří výrazně vyšší míru zapojení než u běžných metod propagace. Reklama s využitím obsahu influencera je samozřejmě označena nápisem “Paid partnership” (placené partnerství) a jménem firmy, aby nemohlo dojít k omylu.

Článek připravila digitální agentura SEO Consult, která realizuje SEOPPC reklamue-mailingsprávu sociálních sítí, správu zbožových vyhledávačůobsahový marketing.

Může vás zajímat

Co přinese rok 2020?
WEBAREAL
0 shares1367 views2
WEBAREAL
0 shares1367 views2

Co přinese rok 2020?

Bohemiasoft - Led 06, 2020

Rok 2019 je za námi a rok 2020 je v plném proudu. Věříme, že byl minulý rok pro vás úspěšný a…

PF 2020
BOHEMIASOFT
0 shares152 views
BOHEMIASOFT
0 shares152 views

PF 2020

bohemiasoft - Pro 17, 2019

Předvánoční eshopový mumraj pomalu končí. Podle našich statistik to letos opravdu stálo za to. Přejeme všem našim stávajícím i budoucím…

Platit kartou je nyní jednodušší
DROPSHIPPING
0 shares487 views
DROPSHIPPING
0 shares487 views

Platit kartou je nyní jednodušší

Bohemiasoft - Pro 11, 2019

Je důležité, aby dokončení nákupu bylo pro zákazníka rychlé a hlavně jednoduché. Do teď probíhala platba kartou skrze odkaz, který…

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Leden 2020
Po Út St Čt So Ne
« Pro    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031