Nové možnosti pro inzerenty na Instagramu

Led 13, 2020
646 Zobrazeno

Od poloviny loňského roku mohou inzerenti na Instagramu propagovat své výrobky či služby pomocí nového formátu reklamy, který umožňuje využít organického obsahu vloženého jejich oblíbenými influencery a použít jej pro vytvoření svých vlastních reklam.

Kdo je to influencer?

Influenceři jsou v poslední době čím dál více skloňováni ve všech online i offline médiích. Jde o osoby, které mají díky své popularitě vliv na své fanoušky a dokážou je k lecčemu přesvědčit. Nemusí se přitom ani moc snažit. Lidé mají obecnou tendenci napodobovat ty, které obdivují, a to téměř ve všem. Proto stačí, když se oblíbený influencer ukáže s produktem konkrétní značky, lidé si ji začnou víc kupovat. Pokud tedy o vašem produktu napíše nebo natočí video někdo, koho cílová skupina obdivuje, může to pro vás znamenat masivní zvýšení tržeb.

Na tento trend zareagoval i Instagram spuštěním nového formátu reklamy, který umožnuje použít v propagaci obsah vytvořený influencerem, který zmiňuje váš výrobek nebo vaši značku.

Jak použít k propagaci na Instagramu obsah vytvořený influencery

Samozřejmě, inzerent nemůže použít jakýkoli obsah bez svolení vlastníka. Proto dříve, než inzerenti budou moci použít obsah influencerů k propagaci vlastní značky, je pochopitelně nutné získat jejich souhlas. Jakmile dojde k udělení souhlasu, což vlastník obsahu může udělat ve svém Instagram profilu v sekci “Pokročilá nastavení”, inzerent uvidí povolené příspěvky influencera ve svém Správci reklam ve sloupci „Existující příspěvky“. Poté mohou obsah spouštět jako reklamu ve formátu Instagram Newsfeed nebo Instagram Stories.

Při povolování příspěvků má influencer k dispozici možnost povolit propagaci i pomocí starších příspěvků.

Proč používat Influencer marketing

Počet influencerů na sociálních sítích, Instagram nevyjímaje, neustále roste. Stále se také zvyšuje objem sponzorovaného obsahu, který influenceři zveřejňují. Jelikož oblíbené influencery sleduje a napodobuje stále větší množství uživatelů sociálních sítí, je obsah, který zveřejňují stále více schopen ovlivnit masy lidí a tudíž není divu, že se firmy snaží využít tento trend ke své propagaci. Tím že Instagram usnadní vytváření reklam z příspěvků influencerů, ušetří čas a sníží náklady na straně inzerenta a samozřejmě pomůže také samotnému Instagramu, jelikož tím vytváří více příležitostí pro prodej reklamy.

Navíc reklamy vytvořené na základě obsahu influencera vypadají mnohem důvěryhodněji a autentičtěji, než kdyby pocházely od samotné firmy. Tento způsob propagace proto logicky vytváří výrazně vyšší míru zapojení než u běžných metod propagace. Reklama s využitím obsahu influencera je samozřejmě označena nápisem “Paid partnership” (placené partnerství) a jménem firmy, aby nemohlo dojít k omylu.

Článek připravila digitální agentura SEO Consult, která realizuje SEOPPC reklamue-mailingsprávu sociálních sítí, správu zbožových vyhledávačůobsahový marketing.

Může vás zajímat

Přinášíme nový tarif EXCLUSIVE
Uncategorized
0 shares1004 views3
Uncategorized
0 shares1004 views3

Přinášíme nový tarif EXCLUSIVE

Bohemiasoft - Úno 20, 2020

Od 20.2.2020 spouštíme nový našlápnutý tarif EXCLUSIVE, který již nyní nabízí spousty výhod, které však plánujeme i nadále rozšiřovat. Tento tarif ocení,…

Úprava ceníku
BOHEMIASOFT
0 shares974 views11
BOHEMIASOFT
0 shares974 views11

Úprava ceníku

Bohemiasoft - Úno 20, 2020

Dovolujeme si vás informovat o změnách v našem ceníku. Neustále pracujeme na optimalizaci nákladů na provoz a vývoj eshopů a…

Parametrické kategorie
WEBAREAL
0 shares696 views
WEBAREAL
0 shares696 views

Parametrické kategorie

Bohemiasoft - Úno 18, 2020

Parametrické kategorie by měly být součástí každého e-shopu s větším sortimentem. Proč a co vlastně parametrické kategorie jsou? Jde o…

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Únor 2020
Po Út St Čt So Ne
« Led    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829