Logování aktivit uživatelů v administraci

Lis 09, 2017
2583 Zobrazeno

Již nějaký čas můžete vytvářet více uživatelů, s různými právy pro přistup do administrace vašich eshopů. S tím souvisí i nutnost mít nástroj, pomocí kterého můžete provádět kontrolu aktivit těchto uživatelů. Jak zjistit kdo a kdy špatně upravil cenu produktu, kde neoprávněně přidělil vysokou slevu registrovaným uživatelů, kdy a kým byla vyřízena konkrétní objednávka… S tím vším vám pomůže náš nový logovací systém.

Co se loguje?
– kdo a kdy upravil nebo smazal objednávku
– kdo a kdy přidal, upravil nebo smazal produkt
– kdo a kdy přidal, upravil nebo smazal variantu produktu
– kdo a kdy přidal, upravil nebo smazal registrovaného uživatele

Kde log těchto aktivit naleznete?
V sekci Objednávky, Produkty, Varianty produktů a Přehled registrovaných uživatelů u každé položky naleznete novou ikonku s popiskem „Zobrazit aktivity s touto položkou“. Takto to například nyní vypadá v sekci Produkty:

Stejnou ikonku naleznete i ve všech ostatních sledovaných položek. Po kliknutí na tuto ikonku, je zobrazen obsah logu, který se postupně plnění všemi provedenými zásahy s předmětným produktem. A takto vlastní log aktivit vypadá:

První sloupeček „Sekce“ může nabývat hodnot „customer, order, variant, product“. Hodnota „customer“ znamená aktivitu u zaregistrovaných uživatelů, hodnota „order“ značí změny provedené u produktů, „variant“ je symbol pro aktivitu u variant produtků a poslední hodnota „product“ značí provedené změny v produktech.

Druhý sloupeček „Akce“ můžete zobrazovat hodnoty „UPDATE“, která symbolizuje aktivity, týkající se provedených úprav dané položky. Hodnota „ADD“ značí přidání nové položky a nakonec hodnota „DELETE“ označuje položku, kterou uživatel smazal.

Třetí sloupeček „Identifikace“ označuje název předmětné položky, stejně tak další sloupeček „ID položky“ zobrazuje unikátní číslo položky pro usnadnění identifikace.

Pátý sloupeček „Uživatel“ zobrazuje přihlašovací email uživatele, který změny provedl a poslední sloupeček „Zaznamenáno“ zaznamenává datum a čas, kdy ke změně došlo.

Tímto způsobem můžete průběžně kontrolovat aktivity, které se v administraci vašeho eshopu udály u sledovaných položek. Zároveň, lze ale také zobrazit historii jednotlivých uživatelských účtů (historie obsahuje záznamy za posledních 6 měsíců). Tuto možnost naleznete v administraci v sekci Nastavení / Správa uživatelů, kde opět u každého uživatele naleznete stejnou ikonku pro zobrazení jeho kompletních aktivit:

A takto vypadá kompletní výpis logu aktivit u jednoho uživatelského účtu:

Doufáme, že jsme vám s touto novou funkcí udělali radost a přejeme vám, ať jí musíte využívat na případné dohledání problémů a řešení sporů co nejméně. Chcete sledovat i další jiné položky v administraci, které jsou pro vás důležité? Napište nám. Děkujeme a těšíme se na vaše komentáře.

 

 

Může vás zajímat

Potkejme se na Czech On-line Expo
WEBAREAL
0 shares41 views
WEBAREAL
0 shares41 views

Potkejme se na Czech On-line Expo

bohemiasoft - Úno 13, 2025

Letošní největší český e-commerce & on-line business veletrh se bude konat již za 14 dnů v termínu 26.–27. 2. 2025 na výstavišti…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
WEBAREAL
0 shares173 views2
WEBAREAL
0 shares173 views2

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!

bohemiasoft - Úno 06, 2025

Do vašich administrací jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště. Jeho účel je jednoduchý – rádi bychom od vás…

Zákaznická reputace: Nová funkce pro efektivnější správu objednávek
WEBAREAL
0 shares312 views
WEBAREAL
0 shares312 views

Zákaznická reputace: Nová funkce pro efektivnější správu objednávek

bohemiasoft - Úno 03, 2025

Správa zákazníků je pro e-shopaře klíčová. V minulosti jsme vám umožnili označovat nespolehlivé zákazníky, kteří nevyzvedávají zásilky nebo často ruší…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Únor 2025
Po Út St Čt So Ne
« Led    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728