Kaufland Global Marketplace zahájí svůj provoz v České republice 12.4.2023 pod doménou Kaufland.cz a vy můžete být s eshopem od Webarealu u toho.
Své produkty můžete prodávat na Kauflandu i vy. Naše eshopy jsou na toto napojení připraveny a stačí si nainstalovat doplněk „Kaufland“ z našeho Marketplace (je součástí integrace od BaseLinker)
Co Vám Kaufland Global Marketplace nabízí?
- velký dosah: Jen Kaufland.de má měsíčně přístup ke 32 milionům návštěvníkům
- Nízké provize z prodejů s Kaufland Global Marketplace
- Vysoké povědomí o značce: 1500 prodejen Kaufland v osmi zemích
- Multi Marketplace Technology: jedna registrace, přístup na několik marketplaces (DE, SK, CZ)
- Kanály pro multikanálový marketing (SEO, SEA, srovnávání cen, sociální média, zákaznické prospekty)
- Osobní podpora pro prodejce v mnoha jazycích
- Férové a transparentní podmínky
- Podpora vlastní značky a proklik na webové rozhraní prodejců
- Žádné smluvní období
- Nulové poplatky po dobu 6 měsíců (pro první eshopy), zahrnují:
- 0% provize z prodeje
- 0 Kč měsíční poplatek
- Až 30 tisíc Kč na marketing
- Osobní asistenci
Kompletní informace o propojení s Marketplace Kaufland.cz naleznete na stránkách doplňku Baselinkeru, včetně:
- Přípravy potřebných dokumentů
- Připojení na Kaufland markeplace
- Zalistování produktů, překlady
- Vyřizování objednávek a fakturace
- Přeprava zásilek, vratky
- OSS, LUCID
- Detailní parametry a údaje o Kaufland Marketplace
Může vás zajímat

Potkejme se na Czech On-line Expo
bohemiasoft - Úno 13, 2025Letošní největší český e-commerce & on-line business veletrh se bude konat již za 14 dnů v termínu 26.–27. 2. 2025 na výstavišti…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
bohemiasoft - Úno 06, 2025Do vašich administrací jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště. Jeho účel je jednoduchý – rádi bychom od vás…

Zákaznická reputace: Nová funkce pro efektivnější správu objednávek
bohemiasoft - Úno 03, 2025Správa zákazníků je pro e-shopaře klíčová. V minulosti jsme vám umožnili označovat nespolehlivé zákazníky, kteří nevyzvedávají zásilky nebo často ruší…